2011年12月8日星期四

我遇見了她-16

Chrisitne:<你知嘛?我同你相識依一個星期,真係好開心。因為好耐都無人咁關心我。>
我:<無可能~你份人好好。又開朗、又活潑,仲要又靚喎!同你相處時,我覺得好舒服^_^。肯定可以好多人關心
你啦。>
Chrisitne:<(低頭令令頭)我唔係諗度咁好~~我真係唔係一個好人!>

Christine將佢既過去講比過我聽,係見返佢依一個星期。我都有同佢傾下電話。每次成一至兩個鐘。
但係只係佢聽我講自己既野。好少講佢自己既野。尤其當我講到我同兄弟既事,或者佢地D野。佢都好份外留心去聽。我成日都覺得同佢好遠,係因為只有佢走我世界! 而我對佢既世界係完全唔認識! 令到我覺得佢依位既女神更加深不可測咁。
Christine原來係一個中產家庭長大,爸爸媽媽都係本來係做生意。96年時,佢地既生意好好。主要係印尼、泰國等東南亞地方做出入口貿易。但係97年金融風暴中,公司嚴重既虧損,唯有結束業務!而係股票度,當時佢地高價入左PXXW 。結果暴跌。令到本來佢地住係九龍塘既高尚住宅。突然間要搬到去功樂道租盤度住。直至03年沙士後、佢地家人見樓價低。先搬左去藍田。佢有一個家姐,大佢三年。讀書成績好出眾。後來係普林斯頓度讀法律。之後就留係美國度工作。放假先會返來。Christine既家人成日都好鍾意比較佢同家姐。不過,佢自幼生得比家姐靚。所以,佢成家人同親戚都會比較錫佢多D。但Christine內心都有一條刺,就係始終係讀書成績叻唔過佢家。
Christine係小學時,成績已經係名列前茅。由於自小家人好好鼓勵競爭,所以佢係一個唔輸得既人。性格比較進取,好勝。所以,小學時係成班同學都好唔鍾意佢,覺得佢成日認叻。Christine當然唔理佢啦。
上到中學後,佢既成績咁好,當然入到Band One 名校啦,佢係入面認識左七個好好既朋友,全部都係女仔。當中以阿琼同Jenny感情係最好。讀中學時,佢咁靚女。當然好多人來追佢啦! 但佢一D都唔自在。加上無一個睇得上眼,加佢好想係讀書成績到贏佢家姐。所以更加無諗過會拍拖。因為家姐始終都係佢係心理上既假想敵。當佢講到自己會考成績時嚇左我一跳,7A、2B。但佢家姐係9A個。A Level 時,由於97年金融風暴對佢有好大影響。所以拼命要讀到CU既:Quantitative Finance!都係因為佢父母!但係因為佢會考既2B 係Maths 同AMaths。依一科A Level Maths無A係唔洗諗住會可以入度。但佢既好姊妹Jenny同阿琼成績無Christine咁好。但係數學科目係A頭。而Christine都知道自己依方面能力係有不足,Jenny亦知道佢好想讀好D MATHS 於是就主動叫埋阿琼一齊幫佢惡補。佢地一放學一齊去自修室。而係每科高考前兩日,就會一齊去大家既屋企到溫書溫通頂。所以佢地都經歷左好多野。結果入左Christine真係入到佢心目中既科目、並且同阿琼、Jenny入埋同一間U。不過就讀唔同既科目。聽到Christine既經歷同我有少少相似。都係有兩個出生入死既朋友。
而佢地七個朋友,除左阿琼同Jenny外。其餘四個都內心上唔鍾意Christine。點解?係佢讀Year One 時,有一次佢地七個人出來聚會,當中有一個人叫Janet。帶左個男朋友出來,而佢男朋友亦係CU 度讀。當見到Christine之後,仲打聽到Christine無男朋友,就立即同Janet分手。然後狂追求Christine。Christine當然沒有接受啦,仲好嬲依個男仔既行為。不過Janet始終都好嬲Christine。好彩阿琼同Jenny立即表態支持Christine。因為依件事點可以將個問題放係Christine度呢?根本就係佢男朋友既問題! 阿琼、Jenny都知道依件事會影響到七個人既感情。所以就同其餘D朋友講過清楚依件事,其餘人都表面上亦明白同埋理解。內裡始終都係唔鍾意,我諗係妒忌心作怪啦。但係以後既聚會中,佢地已經唔敢帶男朋友出來。因為怕左男友變心鍾意左Christine。係依件事後,Janet就疏遠左Christine好多。
到Final Year 。Christine既朋友間,亦開始陸陸續續拍拖,就連阿琼同Jenny亦有著落。阿琼既男朋友係一位見習飛機師。係一次朋友互相介紹下互相認識。而Jenny男朋友係工程師。係某間U到做Part 導師。有次去探望佢地七位朋友既其中一個叫Phoebe 既情況下邂逅,之後就拍拖。從中學起既相識開始,Jenny就特別照顧Christine,而Jenny亦會照顧其他人。所以係佢地既關係裡。Jenny係整個圈子既核心。以前佢地成班朋友未拍拖時,基本上所有大日子或者重要日子,都會一齊出來玩,但拍左拖之後,就已經少左好多活動。加上阿琼男朋友飛來飛去。所以一有時間就陪男朋友,而Jenny就唔同,基本上對Christine既態度無因為拍左拖而改變!而每次去拍拖、睇戲。都會叫埋Christine出來,等佢無咁悶。Jenny男朋友叫Wilson。大佢地五年。思想成熟有風度。為人有幹勁同魄力。Christine每次見到Jenny被Wilson照顧!佢都有一種羡慕。畢竟佢內心都係一位少女。佢地好多時都會三人行! 每次玩到夜左,Wilson都會因著Jenny要求下送Christine返屋企。Final Year完左。Jenny讀完書未搵到工,於是就同一大班朋友去左一個月歐洲旅行。而Christine好快就搵到工做。一個男人突然間身邊無左個女朋友係身邊,的確係好唔習慣!於是就主動約Christine出來陪下佢。由於幾個星期成日都單獨接觸多左,感情亦開始產生左出來。Christine亦唔能夠控制型自己既感情。結果佢地係埋左一齊。Wilson就係既初戀。初戀始終對一個人好重要。所以Christine設法想將Wilson佔有。所以,一係埋一齊時,好快迫Wilson要作決定。Wilson當然唔想傷害Jenny啦,Jenny始終係一個好好既女仔。最後,都選擇同Christine一齊。當Jenny知道時,內心真係極之傷心,Wilson分手係第一個打撃,Christine係第三者係第二個打擊。雖然 Christine知道自己做既野唔岩。但係但係愛情迫使佢爭取同埋任勝!雖然當時既佢多左個男朋友,但係無左成班朋友。Jenny、阿琼更加對佢絕不原諒。
返左工後既hristine,對於工作滿有熱誠。好想自己快D創出成就,好想自己既收入可以快D同家姐睇齊。同Wilson拍左拖約九個月度。由於佢已經全程投入工作,多過依段感情。對Wilson忽略左好多。Wilson亦係事業型既人。所以,佢好想令一半對佢多D既體貼。Chirstine亦好想自己男朋友都係咁。結果佢地相處之中出現左好問題。但係Christine仍然覺得自己男朋友係佢爭取返來既。就算係分手都好,都係佢話事同埋主導。所以佢都無理會Wilson既需要。而Christine既工作中終於得到了少少成就。開始得到上司既提攜賞賜。不過佢發覺同Wilson間既問題越來越多。亦覺得自己感覺Wilson對佢既感覺態度唔同左。當一個男人想離開自己之際。做女人係會設法挽留。係過多三過月度~~佢忍唔住走去Check Wilson既SMS。結果比佢發現Wilson真係有第三者。而依個第三者仲係Jenny。
我聽到覺得好突然!真係拍戲咩~~結果Christine同Wilson攤牌!

沒有留言: