2011年12月29日星期四

我遇見了她-31

我:<搞掂啦~鍾唔鍾意呀?>Christine:<鍾意呀~多~謝~>
(佢閉起雙眼錫左我一下)

我:<Sorry~你男朋友整少少野都咁”輪””盡”>
Christine:<(令令頭)你下次買多幾條比我,咪可以熟能生巧囉。>
我:<=.=”你幾時變得咁貪得無厭架!>
Christine:<哈哈~你等等呀~>
(佢係我幫佢咩袋入面搵左D野出來,係一條頸巾同埋手襪~佢幫我攬住條頸巾~)Chiristine:<送比你架~Merry Christmas^^>
我:<多謝~>
Christine:<雖然唔係溫馨牌,遅D我會學架。今年咁凍,你攬住佢。我就可以比度溫暖你,你帶住手襪就好似我拖住你咁。>
我:<你幾時學得咁有心思架。多謝~>
Christine:<HEHE~我跟你學囉…>

我同佢就互相擁抱,就算身邊幾咁嘈。我都係只聽到佢內心既心跳聲。聞到佢秀髮既洗頭水味。仲有獨一無二既溫暖感覺。我覺得普天同慶既聖誕節入面。能夠同心愛既人一齊渡過。就已經係一份最大既聖誕禮物。就算你可以享受開心既氣氛,豐富既節目都好。依d只係一個節日既配菜。真正既主菜就係一切由心而發既真挈。而你又能夠可以接收到。就算你盡得世上一齊既寶物、財寶、名車。都要有人同你一齊去鑑賞先可以得到依一份既滿足。我諗依一刻除左要多謝Christine之外,還要多謝耶穌既降生。如果唔係佢,我就無依一個假期同佢去渡過。Thanks GOD!!
同Christine倒數完後,佢唔想返屋企住。因為整個人都充滿著興奮既心情。完全唔識得累。佢成晚都好似食錯藥咁。見到佢時不時嘻哈大笑。睇見佢我自己都係咁。Christine自從係分行掉職到總行後,工作令佢產生好多挫折感。佢係返左一星期工都好唔開心。係工作氣氛下,對佢來講係要時間去適應。不過佢向來對自己都有要求,好想可以快D上手。而佢每次放工見到我時,就會放低晒所有既工作。唔想令到我太過擔心佢。而我呢?工作上因為無左D客,令到自己係公司好似一個閒人咁。反而Christine仲安慰返我。我自己都幾無用。睇見個女朋友咁,自己都唔能夠去分擔佢既壓力。但係今晚我同佢真係將一切既事忘記得一乾二淨。做返一個享受自己生活既人。我同佢手拖手、十字緊扣行到去尖沙咀地鐵站。十分多人,仲因為咁我同佢最終要分手~因為D人逼到我拖唔到佢。我只有搭住佢前後腳咁行。佢突然令轉頭同我講:<不如我地係中環落車,然後行落銅鑼灣,好嘛?>我點會拒絕佢呢?咁開心。我知道佢平時放工都係急急腳咁走,就算中環既燈飾好靚都好,佢都係望一望,便算。

我地好快就到中環,一出地鐵見到好多人,街上既每一個人都帶著笑容。雖然一地鐵站上面。我同Christine感受到一陣陣既寒風。佢仲同我對望一望對方,然後講左句:<WOO~好凍呀!>,之後一齊發笑。雖然凍一凍,我同佢都唔覺得依一陣風係咩野回事。因為內心既暖意,再加上一條由Christine親自為你親手帶既頸巾。就算佢隻冰冰冷冷既手拖住左我,都足以令到我可以抵擋住今年寒冬。我地走到去匯豐銀行,望上大廈既頂層。除左燈飾、還有天空上既明月、仲有暗淡無光既星星。我搭住Christine。佢仲問左我一個問題?


Christine:<嘩~好高呀!依度你覺得高我幾個既我呀?>
我:<=.=”好難答喎~我諗有一萬個你啦!>
Christine:<嘻嘻~咁你知唔知道我愛你有幾高?>
我:<吓~唔知喎?>
Christine:<(佢鍚左我個咀一啖,望住我)係比天更高呀!>

我眼紅紅,因為聽完真係好感動!我當時一言不發。只係UP頭回應。如果今日問返我點回應佢,我一定會講:<我愛你同樣比海更深。>。我同佢沿住電車路去行。雖然係中環至金鐘既路係無人。但係我同Christine都係講過不停。令到寧靜既環境被我同佢既歡笑覆蓋住。好彩係寫字樓,唔係住宅區。唔係一定會比人話。

沒有留言: