2011年12月16日星期五

我遇見了她-21

當局者迷,我覺得好能夠形容到我既處境! 真係好貼切。我同Christine係依二個星期日日見面。晚晚一齊食飯。依一種約會。真係令我自己覺得好似戀愛咁?有時好難去解釋依一種心情。依一刻,愛情好接近自己,好似係手邊咁! 但係以前,我都曾經以為係,點知?往往就會走左去。好似一種同極磁石咁,當一行近就會彈得好遠。人就係往往咁,越想擁有,越在乎結果。就會失去左方向。所以,阿靜依一段時間,每同我講話時,特別去提我要離出來在乎結果既心。去諗更多關於Christine既需要。盡量去低自己既期望和感受。而Maggie同Fanny亦會當我D兄弟拍拖時,當我打去時,佢地就會搶佢地既電話:同我既勉勵一翻!
我同Christine既話題、一日比一日多,自從談到佢個過去,到家下現實生活既大小瑣碎事。佢都好似有線24小時新聞台既主播咁立即向我報導~ 雖然係佢工作時間,只係SMS 比我多,但放工就會一口氣講晒比我聽。而我每次好享受佢既任何一句同我既說話。當星期日同佢地飲完茶,我時不時都會去諗,點樣去建立自己既回憶?我雖然明白,但始終諗唔通點做,好彩依D時間,仲阿靜係我身邊為我解說。

我:<靜呀~ 點樣去建立我同Christine之間既回憶?>
阿靜:<Wind~~我咁諗。只要係關於你同Christine既任何一件事,就係等如你同佢既回憶。>
我:<阿靜,我覺得人生裡,總係我最諗唔通時,你都會一針見血。一講我就明。>

關於我同Christine既事?真係太多,仲要係越來越多添! 究竟我同Christine之間,有幾多既共同回憶係屬於我同佢呢?
我真係有為依件事諗左好耐,但係真係諗唔到。
有一日,我踏42C 係觀塘落車,於是就走到過一條冷巷,見到有一間涼茶鋪!我停低左,因為想見到廿四味。突然之間想想第一次真正同Christine 既約會情景。於是飲左一碗。我未識Christine之前。我一定唔會咁做。因為依種既苦,我真係唔能夠接受。當飲完依一碗。其實都係覺得好難飲。不過依一種苦更令我想起Christine。我突然間有一個靈感出左來。於是立即打比阿文女友Maggie。佢一定幫到我。

Maggie:<喂呀~大佬! 仲乜搵我既?>
我:<唔好意思呀?我想請教你一D野呀!>
Maggie:<唔好咁講啦…你想問D乜野咩野呀?>
我:<你識唔識用紙粘土整廿四味呀?>
Maggie:<嘩~~ 咁難架。我諗整左出來會唔好睇喎。>
我:<吓~~咁有咩野方法去整呀?>
Maggie:<Um……呀! 我諗到呀!你可以買個細膠樽。然後就買人地玩氣槍既BB 彈入滿。再用係電腦打D字,用Label紙咪可以print 出來”痴”係個樽度,上面寫上廿四味。咪似一支廿四味囉。>
我:<嘩……阿文真係幸福,你一個咁叻既女朋友。>
Maggie:<你送比Christine呀?>
我:<嗯~~>

由於經Maggie教路之下。我就好快去整到出來。
而到我地相遇接近第三星期既一個週未,同佢去係APM睇完戲,食完飯。時間大約十一點。佢又唔想咁早返屋企,於是我同佢就去左一度地方。就係觀塘碼頭。我同佢行到一度好多石既地方。佢行得有少少”論””盡”。我就去扶住佢慢慢行。大約行到中間,面向舊機場位置。於是就坐低左。

Christine:<你成日來架。>
我:<唔係呀!>
Christine:<我住左觀塘都好耐,都唔知道有達咁既地方。>
我:<吓~~ 乜你唔知咩,D人成日係度拍戲架。>
Christine:<唔怪得知咁熟口熟面啦。你係唔係夜媽媽成日帶D女仔來依D地方度。>
我:<=.=”其實依度係我一處傷心地來架。>
Chrsitine:<吓~~真架?點解既?>
我:<曾經有個女仔同我拍過散拖,跟住係度飛我囉。>
Christine:<乜你咁花心架…我咁大個女只係同Wilson拍過拖。無其他男朋友啦。>
(唔知聽到Wilson時,我個心係有少少唔舒服,我真係對佢既感覺越來越深。)
我:< =_=”我咁既樣,係花心唔起架。你又再次提起我D傷心事。>
Christine:<唔好意思呀! 我講下渣…無啦啦會分手既。>
我:<我成都係咁,除左第二個女朋友因為異地戀而和平分手,其餘都係有第三者介入。>
Christine:<唉……第三者。>
(其實我講錯左野~依個字對Christine來講係一個傷口。)
我:<Sorry~~我講錯左野。>
Christine:<關你乜事啦~ 其實都過左去啦,忘記背後嘛~>(望一望我)
(我個心好甜,佢竟然記得我既SMS)
我:<Christine呀~>
Christine:<做乜呀?>
我:<我有D野想比你…>
Christine:<又送野比我^^?>
我:<(UP 頭)嗯~~不過要你閉起雙眼先,唔準偷望。>
Christine:<咁呀~會唔會借D意掉我落海呀!>
我:<哈~ 咁你閉左我就唔掉,唔閉就立即掉啦。>
Christine:<嗚~~~ 乜家下D人成日虾我D衰質女子呀!話晒都係女仔來啦。>
我:<=.=” 咁算我唔岩,算我唔著啦…你乖乖地閉啦^^>
Christine :<咁呀~~好啦! (閉左) 得啦~>
我:<咁你伸隻右手出來先>
Christine :<得啦~>
(我遞個背”郎”比佢,因為支廿四味係入面)
我:<你摸D乜野呀?>
Christine:<(佢單眼) …背”郎”囉…)
我:<唔準偷望呀! 唔係~ 係背”郎”入面。>
Christine:<^^UM…….摸到…係一枝野來喎。>
我:<^^ 係啦…咁你拎出來啦。>
Christine:<哦~~知道!>
我:<你可以望啦!>
Christine:<^^ 依~仲乜送支廿四味比我呀!>
我:<比你送囉~>
Christine:<^^係唔係咁飲呀!點解支廿四味有咁多珍珠既~>
(佢無開蓋,成枝放係個咀到飲。GOO GOO 聲扮飲~)
我:<=.=”唔係咁飲架…>
Christine:< >.< 點飲架…唔係用口飲既咩?>

我依個時候,一早已經預備左個細紙袋。就叫Christine將D BB 彈倒入去。佢就照住我指示去做。Christine倒到D BB彈咁上下,突然見到將紙。

Christine:<有張紙既…咩野來架(望一望)>
我:<你睇下咪知囉~^^)
Christine:<嗯……(佢望完又眼濕濕,因為我寫左四個字:苦盡甘來)>
我:<^^ 除左忘記背後,仲有苦盡甘來>
Christine:<(UP 頭) 係呀~Wind….我好耐未感受過一個全心全意對我關心既人。多謝~)

沒有留言: