2011年12月30日星期五

我遇見了她 -32

終於同佢走到落銅鑼灣。都成1點30分。銅鑼灣好似平時星期六9點幾咁。依然人頭湧湧。同Christine好以行左二萬五千里長征咁。今次我同佢真係感到好累啦~我地同佢去左一度地方坐底坐左野。我立即幫佢叫左杯朱古力雪香。仲叫我同佢飲埋同一杯。佢話咁樣飲好飲D喎~
最後,到兩點幾,我同佢終於捨得搭地鐵返屋企。好彩搵左個位比佢坐。不過當時已經無乜人。我企係佢面前。佢累到整個人埃住左我。我同佢今晚真係好盡興既。佢搭車時累到訓著左,係佢訓緊覺時,收到阿文既來電。


我:<兄弟~Merry Chrismas!!>
阿文:<大佬~聖誕快樂呀!>
我:<多謝~係邊呀?>
阿文:<岩岩送完Maggie~返緊屋企。你呢?>
我:<哈哈~依家先返呀!Christine仲係我隔離訓著呀!>
(Christine比我嘈醒左,好似個細路女咁濛濛眼向上望住我,我輕輕掃一掃對住佢微笑)

阿文:<乜玩得咁盡呀~聽日記得喎…十二點半荃灣千色店面向青山道正面等。我地入小覽到燒野食呀!>
我:<幾多人去?>
阿文:<我地三pair!>
我:<咁好啦~>

收完線~我就打比阿威~

阿威:<(細細聲~)大佬Wind~聖誕快樂!>
我:<Merry Christmas~訓緊教呀?>
阿威:<係呀~Fanny訓緊呀~>
我:<哈哈~咁你唔好咁博命啦,聽日仲要燒野食呀!>
阿威:<死仔~玩野呀!>
我:<講下笑啫~聽日見啦~BYE BYE!>
阿威:<BYE ! BYE!>

聖誕節最開心就係你去祝福人,仲有收到別人既祝福!我想起阿靜,佢平時好早訓,所以就想Send個SMS 比佢。但send 比佢既時,我發覺自己有好多個Message。其中一個係Christine send 比我。

<我愛既Wind, 最開心既時刻,就係有你同我渡過每一分、每一秒。I Love You! 愛你的Christine^^>

睇完之後,我真係好想同返佢講:<Christine呀!我都係~I Love You Forever~ >
http://www.duanku.com/yinyue/nansheng/郑伊健/同一秒.wma

同一秒

仍心跳 仍偷笑 仍想要 依偎多半宵
就算 叫生命完掉 罷了
沒誰有這重要

同一秒 同歡笑 同行了 終可高聲叫囂
那在乎 歲月長或短
同步過 心已樂透了

從今起 我的一輩子 屬你
我 半生的福氣
人生所有快樂能 一起分享擁有
你令這生多富有

傻的笑 停不了 全憑你 使這生不渺小
那在乎 以後甜或酸
能伴你 不算白過了

人生所有快樂能 一氣分享擁有
有幸這生不獨奏


我送完佢返屋企,Christine應我既要求下就無打來比我。我返到屋企只係Send 返個SMS比佢。然後就帶著好開心既心情就訓。因為我大約八個鐘到會再次見返Christine。

到左12月25聖誕日當日。天氣真係唔錯。依一日我約左Christine係觀塘舊M記等。因為搭小巴去荃灣千色店比較就腳D去個邊。我約左Christine約十分鐘。就離遠見到佢係賽馬會診所度行上來。佢係度等緊過馬路時,我就Fing Fing條頸巾示意佢睇。話比佢知:<我帶住你送既野呀!! ^^> 佢離遠見到比返個笑我。當能夠過馬路時,佢好急不及待走過來我度。佢一步一步行埋來我度。


Christine:<Merry Christine~~有冇掛住我?>
我:<(UP頭) 掛死我。>
Christine:<咁乖~~咁就獎你拖我啦!>

我覺得佢同我拍拖後,整個人都開心左。當然我都係啦。好識得去回應我一D對答。因此我覺得好舒服同埋好甜蜜!我見到送比Chrsitine既聖誕禮物。其實我真係好開心,但係亦有少少擔心。我唔知道會唔會犯左女人既禁忌、撞衫、撞鞋、撞袋,今次係我地三兄弟玩到咁大,仲要特登就去撞聖誕禮物喎。

於是我拖住Christine去搭小巴,原來Christine同我講,以前住功樂道都知有度地方有咁多小巴搭。梗係啦,因為佢住既時間,應該仲未有咁多小巴。我同佢一去到,就可以上小巴,於是就係坐左小巴既後排。搭到去中段入去程祥道時。個司機開得架小巴仲左搖右搖。Christine突然仲同我開左個玩笑。

Christine:<你估會唔會好似飛機咁,一陣會唔會有個空姐比張紙我地寫抵D遺囑呀?>
我:<=.=”吓~咁你立咩野遺囑呀?>
Christine:<我諗我要SEND 定SMS 將銀行戶口密碼比阿爸、阿媽先。跟住就寫個遺囑叫阿爸阿媽Check SMS先。嘻嘻~咁你呢?^^>

我:<(眼向上望、然後望一望仍佢)我會係遺囑度寫要同你合葬、好唔好呀!>
Christine:<(UP頭) 嗯~~>

之後佢好甜就鍚左我一下! 其實我唔係氹佢,真係有依D不幸咁發生。我真係好想可以同佢葬埋一齊。 但當然如果上天可以比我選擇既話?當然我寧願係自己死便算啦,都唔想依D事臨到係Christine身上。Christine對於我越來越重要。雖然同佢拍左17日拖。但係段感情對我愛得好深。要去計算一段感情有幾深。真係唔係用識得幾耐。或者點樣去識、甚至乎點去開始。而係你同佢之間既投入程度有幾多?我真係好投入同Christine之間依段感情。
至於依一個有能力問頂澳門格蘭披治既司機。可以係25分鐘內由觀塘抵達荃灣千色店門口。我真係不得不寫個服字比佢。不過,成個人落車時真係有少少腳軟軟既感覺!平時我放工搭唔覺得係咩野一回事,而今日點解我會咁膽戰心驚呢?全因為今日你人生最寶貴既人係你身邊。所以,任何風吹草動同埋危險! 你都會份外打醒十二分既精神。


我同Chrsitine早左約二十分鐘,就係人頭湧湧既千色店第三層度行。唔講仲以為千色店今日唔洗錢任攞。D人多到不得了。想行入去D精品、或者去下層既運動用品睇下D風褸,都寸步難行。結果我同Christine做左D 屎繪野。我同佢就行到去一度地方~

我:<不如試下D湯好唔好飲囉?>
Christine:<好呀~如果好飲就買多幾包返屋企BO 囉。>
店員:<試下啦~(倒左D湯比我同佢) 包你話好飲!你BO比你男朋友飲啦。包佢鍚你多D呀!>
我:<阿姐,我飲唔飲都咁鍚佢。^^你小心熱呀? >
Christine:<嗯~ 都幾好飲喎?>

依一句出事,佢就比個店員捉左入去。佢望住我個樣好無奈。又唔好意思推塘。望住我既眼神同我講:快D救我呀?好彩依個時間有人打電話係阿文。

我:<喂~>
阿文:<我地到晒,你係邊?>
我:<係樓上,依家落緊來。>

收線~

我:<阿姐…唔好意思呀! 我地趕時間走呀!下次來開幫你買呀~>

我立即拖住Chrsitine急急腳咁走啦,畢竟我同Christine搵左人地著數,自然會有少少心虛。真係下次幫襯人先好走去做依D野事。始於我既工作地點都係依一區。被人唱就唔好。^^

我同Christine搭扶手電梯到下層。見到阿威、阿文兩pair係Pocket門口度傾緊計。我行近佢地時。第一眼睇下兩位夫人既身上有冇帶到條鍊。佢地三個都有帶。不過只得Christine把條鍊外露。所以我估計佢地三個未必有咁快發現。當阿威同阿文包括埋D夫人見到我地,就立即係度玩野。

阿威&阿文&兩位夫人:<大佬、大嫂。>
我:<=.=”>
(Christine 低頭怕醜咁偷笑。)

突然~

Maggie:<依~~乜你D男人咁無品架?>
阿文:<=.=”你D女人都好品啫~~>

點解阿文同Maggie會有咁反應既?

2 則留言:

L L 說...

新年快樂呀, 艾特!

Unknown 說...

laulong 兄:

happy new year~~~~