2011年12月18日星期日

我遇見了她-23

當時,有一架巴士行駛得唔係好快,而突然間有一架電單車係巴士後面迎頭趕上,直沖我同佢既方向。於是我第一時間自然反應就將Christine同自己拉返入行人路。
Christine:<嚇死我呀!>

我:<我都係呀!>

依一個時候,我同Christine仲未驚暈未定。到我醒一醒時先知道自己拖住Christine既手。而我依個時間就同Christine對望左一陣。

我:<Sorry~唔好意思呀。>(我縮開左手)
Christine:<Wind~你係唔係唔想拖我呀?>(有少少失望)
我:<(令令頭)當然唔係啦…只係我唔配同你一齊,其實我好鍾意你,但係真係唔敢同你講,怕以後連朋友都無得做。>
Christine:<(眼濕濕)咁你以往可唔可以拖住我,唔好再比我受傷害呀!依個世界只 有你先令到我知道咩野叫做幸福同埋溫暖!>

依個時間我就輕輕拉埋我身邊攬住左佢,正式向世界宣布我同Christine開始拍拖。
我突然間覺得依個世界好溫暖!因為我生命中多了Christine。真係令我難以置信。我依一種性格,上天總係要我付出好多感情,但係收獲真係每次都係好少。總要我吃好多感情上既苦。但係今天突然間給我賞賜!仲係一個我突然降臨、突然又消。最後又能夠再重遇。雖然過程經歷過驚喜、希望、失望!但係最後也讓到我同佢嘗到同甘共苦既時間。
係銅鑼灣既鬧市中,我拖住Christine係條街度行。係一個聖誕節浪漫氣氛下。能夠同自己喜歡既人漫步。依一種情景,我覺得世界只得我同Christine咁。或者岩岩拍拖既戀人。就係好想依個世界只係存一個人。依個人就你心愛既人。我世界好肯定只有一個人可以站得住。依個人就係Christine。

Christine :<(甜笑)Wind~>
我:<^_^仲乜野呀?>
Christine :<好開心呀!>
我:<我都係呀!我真係無諗過會有依一日出現。>
Christine :<^^係呀!咁唔出現,你咪無依一日囉。>
我:<=.=”好似好有道理喎!>
Christine:<我一直有件事好想講你知。今日終於講可以啦。>
我:<^_^~你講啦。>
Christine:<你知嘛?你係我做左廿幾年人中,你就第一個遇過既人中最特別既一位。>
我:<^^係呀~點解既?>
Christine:<你記唔記得我同你去點識?>
我:(UP 頭)
Christine:<依一晚,我一個人唔想咁早返屋企,於是去APM 行。但係無乜心情去買野。因為我真係好唔開心!因為,依一日係我同Wilson分手第7個月。亦加上我份外想起Jenny。我成個人都係有D心不在焉。去到櫃員機襟錢。點知襟多左5000蚊。其實我只係想襟500蚊。於是我就行去渣打銀行存返入去。一出來,就落好大雨。我就等停雨,我見到好多情侶係我面前行過,我真係好羨慕,點解佢地咁幸福!可以風雨同路,而我就要一個去經歷呢?我望住個天講:可唔可以好似佢地咁呀?比一個人同我渡過。當時~我只係係度呻下。無乜特別。點知,五分鐘後,你就出現。仲遮我去買遮。>
我:<吓~>
Christine:<^^ 你遮我當然深刻啦,依個世界都仲有好心人。大約無見你一個到啦。突然間阿姐叫我去觀塘分行度幫佢手攞少少野,然後先返去我地間行。我平時會係藍田地鐵站度搭車。依一日我特登要落去觀塘。點知見到有個傻仔係度淋雨喎?當我見到你,我形容唔到依一種感覺。不過我覺得係巧合!想起你遮過我,我梗係要遮返你當報恩囉。>
我:<咁你同我一齊係唔係報恩。^^>
Christine:<係呀~傻瓜。諗住同你只係巧合,點知無啦啦係分行見返你喎。點解依個世界咁細既。從來都無諗過~~係第三次見係你,我都有諗過會唔會上天派你落來呢?但係~我對你未有Feel!亦唔知係一個咩野人。加上我感情係一個極慢熱既人,所以,我好怕D男人好主動、喉琴。>
我:<嗯嗯~>
Christine:<係同你最後一次相遇既時間之前,我覺得人生好寂寞!身邊真係孤獨!返工、放工。有時諗不如死左去仲好過啦。人生,點解咁寂寞既。我好想搵人去分享,好想搵人陪我渡過依一個時間。我覺得每一日好似度日如年咁。我覺得人生真係好失敗。直至,係最後一次遇上你,我係架巴士上面,因為八達通無錢好旁徨。你好似天使咁再一次降臨。我形容唔到依一種心情,我既感覺話我知,總係我旁徨無助既情況之下就會係我面前出現。當然我都心存戒心。但係同你巴士傾計後,我直覺覺得你唔我平時我識既男仔。同你相處真係好舒服。經過文化中心、觀塘碼頭。我對你感覺越來越強烈!我真係覺得你就係上天派落來既天使。^^>

我聽完真係好振憾。我真係相信緣份係上天註定!一切既安排真係令我難以相信。
更令我想起阿靜既說話:
<Wind,緣份真係好似你咁,唔洗刻意去做,只要在乎一份自然、流露出來內心既真挈。如果太多人為因素同埋計算。就已經失去左好多意義。Wind、順其自然啦!時機一度,你唔做,佢都會走埋來。>
對住Christine,我真係從來唔敢刻意去做,只係見步行步。我係度諗:如果我係去台灣後走上佢OFFICE比野佢,可能今日做故事已經唔同左。如果我唔佢人生最失意時出現,係巴士上我只係一位過客。
如果唔係有架電單車沖出來。我真係唔敢去拖住Christine,唔敢同佢去表白。我難以形容心中既驚訝!因為世界上既事,我知道有一D野,但係永遠都會點樣來。就好緣份咁。好多人都知道有緣份,但係緣份點來,真係無人知道!

Christine:<Wind呀~我咪係你第一個人係條街識,又係識得好特別架?>

我知道Christine好想我比個答案係佢。但我諗左一陣,我唔應該去欺騙佢。
所以我…

我:(令令頭)

沒有留言: