2011年12月9日星期五

我遇見了她- 17

0
Wilson:<Christine~~Sorry!>Christine:<仲乜啫~Wilson~我地好地地?你唔好咁啦~我知錯。>
Wilson:<你清醒D啦…我地一早就唔應該係埋一齊!我地唔應該開始。你知道嘛!>
Christine:<Wilson~唔好咁啦~>
Wilson:<夠啦~~你去比心機D做野、上位啦。我家下個心只有Jenny,依一世都唔會變!>

依件事,係Christine人生中好大既一個大撃!因為搶Winson,無晒D朋友。到家下失去Wilson,D朋友永遠都唔會返來。只有獨個兒承受自己既過錯!由於長時間都係一個人,好多時都只有反思返自己既錯。加上佢搶走Jenny男朋友一事。無左Jenny。係直至依一刻最大既遺憾!佢上左寶貴既一課。仲要付上好大既代價。內心時不時多左個警報器咁。時時刻刻都提返佢依件事! 我聽完,完完全全無對Christine產生負面。而更多左一份憐憫! 自己失戀。想搵一個人陪自己喊、傾計都無。相反,我相信當Jenny係當時係有好多人關心同支持。
亦因為咁…佢工作上完全變成一個無乜心機既人。只但求放工早走。得過且過。
所以,打擊對一個人改變好大。
Christine講完後!喊過不停~~

Christine:<Wind…我係一個正衰人來架~嗚~>

我從佢身旁走去面前跪下~然後比張紙巾佢抺眼淚…

我:<傻妹~你已經承受返晒自己既事啦!放心…還晒架啦!以後都唔會再有依D事發生。>
Christine:<(佢望住我)~ 嗯~>
我:<總知~~仲知我阿Wind話既~唔會好似佢地七個咁唔理你。一定唔會無左我依位朋友。知嘛?^^>
Christine:<嗯嗯~~>
我:<你凍唔凍呀?>
Christine:<(令令頭)~>
我:<放心啦~~以後你CALL 我…到天腳我都會出來陪你。>
Christine:<(把聲有少少沙) 講過要算呀!>
我:<夜啦~我送你返去啦~^^>
Christine:<嗯~>

我同佢由文化中心行去海防道。我成個日沉靜左!我好似坐左時光機返返去Christine既以前。企係一個旁邊。一路望住既過去發生既經過。我整個人墜入佢既感受。成個人都好Down。諗起佢依段經歷,由佢去搶人,至到要失去一切。由一個以為自己係贏家,到依一刻係一無所有既輸家。話到我知道!任性真係要付上好大既代價。但佢已經要償還返晒。我終於明白一件事,起初我都對Christine好多既懐疑。我覺得佢收埋D野,只係猛咁打聽我既事。我仲以為佢想我成為生意工具。直至依一刻,先知道佢內心原來係咁痛苦。所以,佢主動搵我陪佢,係因為佢真係身邊連一個可以講到野人都無。我知我應該點做。因為我內心既懷疑已經解開晒,依家既我唔再去諗可唔可以再同佢一齊,而係希望我能夠令佢開開心心忘記所有唔愉快既事。成為佢一個隨傳隨到既小天使。

Christine:<Wind…>
我:<吓~>
Christine:<仲乜野呀?好累呀?>
我:<梗係唔係啦~你唔記左…>
Christine:<知啦~~平時你岩岩先醒吖嘛!不過你仲未食早餐喎。^^>
我:<咪就係囉……所以無力囉。>
Christine:<^^ Wind……多謝你呀!識到你真係好開心。^^>
我:<^_^我都係~>

我地去到海防道,都成兩點,不過仲好多人係度等車。等左幾架小巴。我地走上左車啦。Christine好明顯已經有少少疲態。梗係啦~佢出左來成日。但係上到車後佢都無訓過,仲同我成程車係度傾計。傾傾下D時間就好快到啦。我同佢漫漫到樓下。雖然凍左少少,但係我內心好溫暖。好似一場夢咁。佢突然問左個問題:

Christine:<點解係市區望唔到星星既??>
我:<Um……因為D星星要避火箭囉。>
Christine:<(疑惑) 吓????>
我:<D 火箭射上天空要射D星星落來嘛!所以咪閃下閃下閃晒囉。>
Christine :<依~~爛GAG 王。>.< >
我:<HEEHEHE~>
Christine:<我到啦~~>
我:<咁好啦~~你上去啦。>
Christine:<咁自己小心D喎…我怕D星星閃落來捉你呀!>
我:< =_=”你咪一樣係爛GAG王后。>
Christine:<HEHE~ BYE BYE 啦!>

我望住佢開始入屋企樓下既閘!大約佢行左兩步,我醒起有D野未做喎~

我:<Christine~~>
Christine:<吾~(令轉身)>
(我向前走左兩步…)
我:<我唔記得左有D野比你呀?>
Christine:<比我?>
我:<(UP頭) 嗯~>
Christine:<^^比咩野我呀?>

我係褲袋到攞左條手繩出來。拎比佢睇。

Christine:<依~~好靚喎~你仲乜野送條手繩比我呀?>
我:<你唔記左叫我送手信呀!我應承過~就要你會做架啦!>
Christine :<^_^乜你真係記得架,我都係講下渣喎。>
我:<你伸隻右手來先!就等我幫你帶起佢啦。>
Christine:<哦~~(伸左)。>
我:<(帶緊手繩)比少少時間我,好快會帶到。>
Christine:<得未呀!我有少少手軟呀!>
我:<^^搞掂!>
Christine:<多謝~~>
我:<Christine呀!依條手繩~係我之前應承過你會做,所以,你要帶起佢。
  就代表左我對你今晚唔會唔理你既承諾。我以後唔會唔理你架^^!>


Christine聽完有少少眼濕濕,仲向我UP頭表示知道!

我:<快D上去啦…沖完涼早D訓。我返到去SEND個SMS比你啦。>
Christine:<(UP 頭) 嗯~~>

然後,我就目送佢入屋企樓下既保安閘~

沒有留言: