2011年12月19日星期一

我遇見了她 -24

因為,係我生命中,等一個識得最特別既人,並唔係Christine。2003 年約四月,我獨自一個人去完鴨療街,然後打算踏地鐵返觀塘。係地鐵站既月台度。
我係度等車。大約係我身後約三至四個人身位到。我見到一個人淚流滿面。佢好想去搵紙巾,

可惜無。於是我就係個袋到搵左包紙巾。然後遞比佢。

我:<你成包攞去用啦。>
她:<(淚流~) 唔~該~。>

於是我就比左佢就走左。

事隔約八個月,我就係荃灣踏地鐵去尖沙咀時。當時架車就去到深水步。我仲係埃住係個門附近睇緊雜誌。突然間有個人行埋來我度。

她:<你認唔認得我?>
我:(令令頭)
她:<你上次係深水步比個包紙巾我呢?>
我:<哦……記得呀!唔好意思呀~你好似包住個面我睇唔到。(當時好多人帶口罩,但我無^^)>
她:<所以,我咪認得你囉。上次真係唔該你呀!>

依一個人就係阿靜,阿靜算我人生第一個咁既情況下識既人。係地鐵上我地就交換電話。我同阿靜相識係好特別,但係我對佢只係有一種特別既朋友既感覺。而對Christine恰好相反。原來當日,因為佢收到電話打來話同佢青梅竹馬既未婚夫因沙士去世。所以,當時淚流不停。佢既人生中要經歷依D事,真係唔容易,所以,佢係一個好堅強,人生經歷豐富既人。我真係好佩服阿靜。年紀雖然大我少少。但係思想比我成熟得得。每當我遇到問題既大小事。雖然有阿威同阿文。但係阿靜一定係我最好既傾聽對象。
因為佢除左係我既知己之餘,仲要係我人生既百科全書。
Christine聽完有少少唔開心,我諗每一個女人都好想自己既男朋友可以成為佢心目中既第一。所以,我停低左,行係佢面前。望任佢,然後捉住佢一雙手。同佢講:

我:< font>今日起,你未必係我心中既第一,而係我心中既唯一。>

Christine 聽完就立即鬆開左手攬住我,猛咁係度流淚。無出過聲~~我將佢推係我面,用雙手幫佢抺眼淚。Christine UP 頭。我同佢對望完一陣,就鍚左佢一啖。係我第一次鍚佢。Christine可能心目中,被忽略既時間真係好耐,我諗一下子無左男朋友,又無晒朋友既心情的確令佢產生左一種被人遺棄、遺忘既感覺。任何人都會好怕自己係依個世上既透明人。今天,佢可能係我既身上感受到我對佢既重視,同埋對佢認真。坦白講:我真係對佢好認真。從來無諗會放棄佢。就算同佢拍一日拖。就算佢要走。我都唔會後悔同佢開始。我真係好愛佢。

同Christine 一路行到銅鑼灣既鬧市。我叫佢係某一商場度停一停。因為我同Christine講我要去厠所。Christine就係度等,不過等左好耐。結果我十五分鐘後就返來。

Christine:<你去左邊呀~無野吖嘛?>
我:<無野,不過沖水時,差D比水沖走囉。>
Christine:<吓~ 咁慘呀~咁你有冇帶定水泡^^)
我:<無呀~你會跳落來救我嘛~>
Christine :<我先唔會呀~D 水咁臭呀!>
我:<^^ 咁你男朋友從此就消失於厠所啦~~)
Christine:<無尼正經…成日都係咁! 你第時唔準對住第二個女仔口花花,我唔會放過你。>
我:<嗯~乜我有能力搵第二個咩!>
Christine:<唔理你~唔理你呀!>
我:<咁好啦~~為左令到我要有信心去為你做,我要D鼓勵先得喎!(我指住自己塊面)>
Christine :<=.=”乜你咁無籟架…>
我:<(正經)Christine~~雖然我係一個好容易放棄,無乜恆心既人。不過因著你,我會改變自己唔好既態度。>
Christine :(望住我)
(我遞起左佢右手、手背向我、因為我正話去左一間M牌手飾店,特登買一樣拍拖禮物比佢。依一條係一條手鏈)
我:再綑綁住佢既心。),今日開始,我會以男朋友既身份,同你一齊面對。將你以往失去既野,係邊度跌倒、今日就要將佢地攞返返來。>
Christine:<嗯~~Wind… I Love You~(流淚)>

佢親了我一下咀~~然後就攬住我!我真係好甜、好幸福。更加令到我起一首歌,依首歌,就好似屬於我同Christine既主題曲咁。亦好貼切我同佢之間既經過:

絶對在乎你~


http://content.12530.com/opt/gfs/wapcms/batchmusic2/20080314/c62df2f2.mp3

(聽唔到~可以用以下條LINK~)


http://hk.youtube.com/watch?v=N9xJupVysq8&feature=related)

粗粗的手欠氣寫詩
空空的手縱欠金衣
卻會為你長年遮風擋雨
至我別去塵世方止
縱說世事裡有對亦有不對
我愛你是百分百絕對
窄路斜路也願伴隨 我越戰越勇
當得到你手在手裡 絕對最愛是你是你是你
我是註定要戀你 那理路裡是怎麼天氣
就算到了逆處絕處盡處
抱你是我的雙臂
我要絕對絕對完全給你
(愛意絕對絕對長燃不死)
這一雙手永遠愛與你牽 一生都溫暖你的肩
縱會被歲月磨得蒼老 每個誓與盟約不變

沒有留言: