2011年12月20日星期二

我遇見了她 -25

依一晚,我同Christine就手拖手,係銅鑼灣搵左度地方去野,我地去左和民。第一次用男朋友既身份同佢一齊共進晚餐。記得同佢搵我玩個遊戲~如果邊個差輸包剪DUP,就要餵對方食野。不過佢要輸二次先餵。而我就要輸一次先餵。雖然我同佢坐既坐比較高,我覺得依D都算係情侶位。同埋望唔到側D人。行過既人都會望我同佢會笑一笑。或者覺得我同佢咁大個人仲玩埋D細佬仔野啦。我無理會度佢地點睇,只係同Christine沉醉係依個二人世界入面。食晒D野後,我塊面可能抺得唔乾淨~Christine就係佢飲既杯綠茶入面,倒左少少係張紙巾度。叫我遞磈面比佢,佢想幫我抺走D烏糟左既地方。好耐都未試過會有人幫我咁做。依一個簡單既動作,令到我好似一個全世界最幸福既男人。因為你眼前既人,依家係你心目中係唯一最愛既人,佢每為你全心全意做既每一個行動!係令到有一種莫名其妙既開心、甜蜜!佢幫我抺既時間,我既咀成日Mei Mei咁笑~ Christine問:你仲乜成日笑呀?我無答到佢,因為係我個心唔識講野。係佢笑左出,但係反應左係個面上面。我諗依D係唔係就係所謂既:由個心甜到出來?
我同佢步行到灣仔,手拖手時~送比佢既拍拖禮物時間時都會輕輕咁掂下掂下我。好似拍緊我內心度門咁,兄弟:做左人地男朋友喎?要好好珍惜人呀!Christine既手信。再配合依條手鏈。好似一個對自己既提醒,承諾同埋責任。一個不離不棄既承諾加一個男朋友今後要保護、關心、扶持佢既責任。我覺得唔再係一個大細佬。而要成為一個要佢可以依靠既男人。我同佢去到金紫京廣場,望向尖沙咀海旁。Christine企係我前面,我係佢身後攬住佢,海風將佢既頭髮打係我既面上。所以,我就埃係佢既膊頭上。突然佢話:好凍呀~好凍呀~。
我將件既拉開左拉鍊。然後包住佢!我好想用自己既體溫阻隔依個世界既既冰冷。讓佢感受到溫暖!Christine比我包住左。我覺得好彩我同佢生得瘦!如果唔係一定做唔到。唔知點解?當我將佢拉入我件衫入面,我都覺得好溫暖,可能我打開左自己既心窗咁。讓到Christine進入左來。亦同樣將我冰冷既內心,也漸漸變成好溫暖!


Christine依一晚,好似一個細路女,好想搭叮叮,然後搭船去尖沙咀去睇燈飾。雖然自己有少少累,相信佢都會係。畢竟今日佢都要返工。因為甜蜜開心既心情,令到我同佢都唔知咩野叫累。我同佢依一晚,都會好想好想停留住,唔想時間過得好快。係尖沙咀到行,燈飾下照係佢開心既面容,我覺得份外吸引。真係好多謝上天給依一個女朋友。我定眼望左佢一秒。當時佢指上大廈上既燈飾。依一種笑容!就好似一個表示,就係Christine不再孤獨、不再悲衰。就算有我都會同陪佢過。突然間佢望返我。

Christine:<仲乜野呀?>
我:<我係度諗?其實我同你係現實生活係兩個人?無論家底、學歷、能力、外貌都差好遠。但係你都肯去揀我做你男朋友。>
Christine:<Wind~我好知道自己要乜?亦好知道自己想掂!我依家想話你知:依家我既最愛既人就係你。(佢令令我個鼻~),知唔知呀~傻瓜。>
我:(UP 頭)<我以後唔再亂諗野!唔係就會令到我女朋友唔開心架啦!>

我同佢一路行、一路走沿著海旁、走到去尖東。Christine同我講,好掛住Jenny、阿琼。好想將我同佢既經歷講比佢地聽。我內心真係好想為佢完成依一個願望。不過真係好難。我同佢都行度好累。於是就去踏巴士返屋企。係巴士上好多人。只係得佢有位坐。我係下層企左佢則邊,佢就埃住左我訓。我右手扶住扶手,左手輕輕掃佢既秀髮。佢醒到藍田地鐵站先至醒左。我同佢一齊手拖手行返佢屋企,今日我係佢男朋友,所以,就送佢上到屋企門口。同佢吻別後。我就返屋企。我同Christine既第一次拍拖既經歷,就係依個吻別後正式完成整日活動。

沒有留言: