2011年12月5日星期一

我遇見了她- 13

我:<佢都好鬼細心同浪漫喎!>阿文:<係呀!我咁大個人,女朋友都有幾個,雖然之前個個都好好,不過從來只係要

我體貼佢。而Maggie可以係我最辛苦既時間都會係我身邊支持我、關心我呀!>

我:<喂~文哥,你都好九唔搭八喎,聽落去都唔知同我有咩野關係?>
阿文:<關…咩野唔關呀!蘊釀真係好開心架。你同佢開始互相關心對方。已經係一個

蘊釀感情既第一步啦。>


聽落都有幾返道理。
其實當知道阿文分手時,我同阿威都有少少怪阿文。覺得佢好有問題!無啦啦仲乜鬼同人分手呢。加上我地同阿文前女友關係好好。唔多唔少都會有D感情分係入面。所以阿文唔敢同我講Maggie既事。當然我同阿威只係放係內心。並無向阿文直接反映。但係第一次見阿文個女朋友時,由於阿威知道佢拖住個新女朋友出來見我地。所以借意推左阿文。阿文當然係FEEL度。諗返起當時岩岩開始既佢都幾辛苦,我地做兄弟既。唔單止無同佢分擔工作既苦、生活既困難,反而令到佢更加重左佢既煩惱!我真係有少少內疚。雖然平時我同阿文講講下電話時,Maggie都會搭一兩句咀。但顯然我就只係好求奇咁同佢吹一句起、兩句止就完。畢竟係我心目中阿文前女友先至係我心目中既弟婦。聽完阿文講完Maggie既事後,我開始對Maggie既產生左一份好感。因為佢對阿文既關心比我同阿威做得更好,更加體貼。阿文…對唔住呀!做大佬係依個時間無好好關心你。

同阿文收線之後,一個人獨自係條街到行,不停回味緊阿文既愛情故事!亦不停望一望個手機。原來都八點幾,Christine好多時都會依個鐘數打來。但佢仲未打來,唔知點解,依一刻。我特别份外想起Christine。可能係阿文既故事實在太Sweet啦,令我都好想有同一種經歷係我身上。由於,心掛掛既感覺越來越強,所以,我終於忍唔住想send 個短訊比Christine。打打下~想襟SEND 之際。電話響起~Christine終於打來。

我:<點呀?返工啦?>
Christine:<唉……好累呀!>
我:<今日聽左好多個電話呀?>
Christine:<係呀!唔知點解今日特別多人食咭呀?我估D 機好肚餓呀! >.< !! >
我:<哈哈~~我發覺原來你D GAG 仲爛過我呀!>
Christine:< >.< 咁係吖嘛! 你係邊呀?>
我:<係觀塘囉! 你食左野未呀?>
Christine:<未呀?>
我:<我都未食野呀!不如我陪你食D野啦。>
Christine:<唔得呀。屋企人留左飯呀!>
我:<咁你不如早D返屋企食飯,跟住早D休息啦。>
Christine:<嗯!! 咁你要記住食野,唔好餓親呀!>
(嘩~我聽到依句話時,即刻甜笑左出來!)
我:<嗯! 不如你都休息一下先啦。夜D先搵我約聽日點啦!>
Christine:<咁好啦! ^^>

聽完電話後,真係好開心,我難以形容依一種既興奮!我突然間想起阿文既話,我同Christine係唔係蘊釀緊呢?我一路行、一路諗!唉…你唔好咁開心住啦。你無D咁既福份。Christine條件真係實在太好。咁又係既,世界上真係冇童話故事,唔好比自己抱咁大希望。

係十一點半度,收到Christine既電話。原來佢聽日全日放假。但係要去整一整頭髮。所以要六點先出到來。唔知係唔係為左見我而整呢?我又妄想啦~於是我同佢講我買定飛等佢睇戲啦。佢開心到不得了,佢仲話我聽好耐無睇過戲。唔知佢係唔係氹我開心呢。講左一陣,聽到Christine把聲真係好累。我都唔想佢辛苦。所以,就約完時間就收左線。我send 左個短訊比佢:
<聽日天氣凍左,著多件衫,TAKE CARE !>

Christine 亦好快回返我:
<咁你快D走……我咪唔洗咁凍囉!>

我唔係好明,所以回覆返佢:
<唔明呀? 點解我走你會唔洗咁凍既。>

佢又回應我:
<天文台話掛東北季候風嘛…你係阿WIND嘛~ 所以你走咪唔凍囉~呵呵!>

睇完之後…我笑左出來。傻妹~

於是我又返比佢:
< =.=”爛GAG皇后!唔好傾啦!你好累啦。冚返張被早D訓。>

佢又再回返過來:
<你好似我爸爸呀! 知道啦爸爸……晚安!^^>

我睇完又睇返佢既SMS,來回睇左好多次。包括之前同佢果D~
我真係好想D時間快D過呀!於是,我急不及待上床訓覺。但係我既心情點會訓得著呢!
我又再次為Christine失眠。於是起身,想走佢書枱到開電腦。醒起一件事…原來我未送手信比Christine喎。不如聽日送比佢先…

沒有留言: