2011年12月6日星期二

我遇見了她- 14

到左星期六,天氣真係凍左,我有點唔願落床,但係Christine想睇戲,就成為左我既最大動力。終於就克服左依個難關。真係好凍呀!之後我立即進行左一項好大既工程。先刷牙,照鏡見到有D蘇根喎。當然要剃左啦。而我仲未去問阿妹借個Mask,仲要係保濕個隻。佢比左隻F牌GiGi做代言o個間我。當然世界上係無免費既mask啦。阿妹要求100蚊一磈。最後比我講價講到40蚊。本來應該30蚊就得,因為佢話比我搽埋佢D Cream。所以要比多10蚊。兩兄妹都係咁~~由於成家人都係度,而我係公屋度住。所以家居環境比較細,所以我偷偷地係厠所度進行。我從來未膚過mask,一見到咁濕淋淋,我有點打冷震之餘。仲用得好”論””盡”。結果我整左好耐先可以搞得掂放係面上。約十分鐘度就洗面啦。唔知點解洗完個面,成個面都痴”粒””粒”。好怪鬼咁。於是我走佢細細聲阿妹。

我:<你d mask過期架?用完之後磈面唔係滑既咩,點解痴”粒””粒”架?>
妹:<唉……你咪鬼講出去比人聽呀!依d叫精華。你唔係同我講就咁用水洗呀?>
我:<係呀~唔岩咩!>
妹:<真係浪費晒d野,你唔識問下人啦!依d要用潔膚綿”卒”一”卒”,然後先洗走去。>
我:<=.=” 乜係咩既咩?>
妺:<仲乜咁”姿”整呀~約左女仔架?講來聽下啦?>
我:<無鬼多事啦…>
妹:<咁你仲要用個厠所幾耐呀?>
我:<得啦…用完叫你啦!>

結果,由我刷完牙個一刻既開始、跟住膚完mask、然後洗完面,再加埋洗頭沖完涼既時間。足足用左一個鐘。係我有紀錄以來最耐既一次。證明依一次既約會我係幾咁重視。
仲有一日,我同Christine相遇一星期。依一個星期,算係我人生最開心既時間。
好耐都未試過個心咁掛住一個人、好耐都未試過依一種既期待。同鍾意既人單獨約會啦。如果要追索,我就想起Racheal。Racheal係我中學既舊同學。我中三時既同班同學。佢係我人生既第三個女朋友。係中學時期,我係一個極之平凡既人。所以無乜人會記得我。而Rachel就唔同,佢係班花。又未到校花level。但我中三時係暗戀過佢。有一次舊同學聚會中。我同佢重逢。無諗過見返佢後。令我再次產生了心跳。過左當晚以後,我同佢不停既約會。結果仲拍埋拖。由於Rachel同我同年。思想比我較成熟。同時間,佢亦比我上進。後來佢左英國留學兩年。要完成一個碩士課程。無記錯好似係心理學碩士。當時我當然支持啦。去左英國以後,感情淡左好多,我地就好和平咁分手啦。不過依件事隔都成三年半有多。期間都出現過少數對象既。不過,係你未約去街、或者想進一步。佢地已經都比人追左。或者暗示無行囉。
今晚,Christine同我去街,已經係一件好幸運既事。就算我唔可以同佢一齊,我都覺得好快樂! 而佢係我所有既對象之中係最靚o個個、亦係同佢既經歷亦係最特別。
我好心急想快D見Christine,不過佢整緊頭。我出門口時,收到佢既SMS 話我知佢食完野準備去整緊頭。我回返比佢,你慢慢啦。於是,我就出左旺角朗豪坊買飛。而Christie佢叫我渣主意,無論咩野戲都好。佢都想睇戲。死啦! 想搵套愛情片,但係依個星期得一套好睇!就係一出關於兄弟既片(我諗大家應該估到)…卡士夠強勁。跟住我SEND 個SMS比Chirstine 問佢九點OK唔OK,因為星期六下午通常會好多人係髮型屋整頭。同時間我亦唔想佢咁急,佢回應:<點解你咁聰明既,今日好多人呀?都唔知整幾耐?>.< > 點解我又會知?因為我出旺角前偷偷地去左佢整頭既髮型屋外面,望左佢一眼就走嘛! 當時佢仲閉起左雙眼添^^。
我買完飛後!大約兩點半鐘,收到阿文既來電。佢話加下同Maggie仲有阿威、Fanny食緊野!問我會唔會Join一Join佢地,我又有排都未夠鐘。於是就答應左佢地。我就去樓上CAFÉ搵佢地啦!一見到佢地既時間。阿威、阿文已經望住我笑得好奸。

阿威:<大佬、大佬、依度!>
阿文:<大佬…慢慢坐底先啦!>
我:<兩條友仲乜咁好口!>
阿威:<我同阿文一向都好尊敬你架。乜你唔覺咩!>
我:<=.=” 依十年來…我真係無覺過喎!>
阿文:<大佬Wind…快D叫野飲啦。最多今日我請,慶祝你同女神既大喜0既日子!>
我:<咁唔客氣呀!我仲想加多個土司!請埋得唔得先?>
阿威:<阿文~個大佬我都有份!吐司我既請!>

我覺得有D古怪,唔係佢地平時既作風,雖然十二點已經食左野。我又唔介意食多餐。因為依一個真係一個真正既免費午餐! 我同佢地一齊傾計、計到六點過少少。Christine 打來比我。話已經係走得。我成班兄弟及其女朋友都同埋在場都”樹”隻耳來聽。仲係隔來偷笑。收左線之後。原來佢地真係有古怪。

Maggie:<你緊唔緊張呀?>
我:<都緊張呀!因為我第一次正式同佢去街嘛。>
Fanny:<大佬Wind、你要放鬆D啦!>
我:<OK!我會架啦。>
阿文:<大佬…我知道你今日約左女神未夠鐘,所以一早夾埋阿威同FANNY陪你等佢囉!做兄弟點都要支持你嘛!有難同當!幸福同享。^^>
阿威:<所以,我依一刻請你做一件事。你要跟住來做喎。>
我:<咩野事呢?>
阿威:<你首先閉起雙眼先。>
我:<嘩~你仲乜野呀!無啦啦要咁做?>
阿威:<仆X仔…叫你做就做啦!>
我:<又話尊重我、又用粗口話我。: ( >
阿威:<OKOK~係我錯…咁你做唔呀?>
我:<咁~我做囉~>
Fanny:<唔準偷望架!>
我:<無呀!>
阿威:<跟住、伸隻左手出來…打開手掌。>
我:<你放D屎落來呀!>
阿威:<叫你做就做啦!>
我:(伸手、然後打開。)<得啦!>

依一刻,我感受到掌心有一樣野。我估應該係木來既。但估唔到係乜野。

阿文:<開得啦^^!>

我一打開眼,眼到一個細細地、木制既牌上面寫上”幸福”二字。我真係好感動。

阿威:<Maggie、依單野你諗,由你來解釋!>
Maggie:<大佬……我地咁做係想話你聽,幸福已經派到你手面,你要要好好把握住。佢先唔會走左去架。^^>

我真係無諗過!佢地做既野,真係令我好感動。我終於都明白,佢地怕我一個人要係條街等Christine時,突然自卑感發作。所以,佢地夾埋左今次既行動去壯大左我既信心。就算依一刻Christine未係我身邊出現時又或者無行,我已經係一個幸福既人!因為有一班咁好既兄弟同埋佢地咁有心既女朋友。
我將依個幸福二字舉返係佢地面前。同佢地講:<我會好好把握住你地比我既祝福。>
然後,我就走先去朗豪坊等Christine。

我係等佢來既時候,我真係好緊張。係朗豪坊既門口真係好似哮喘病發作咁。時不時左右望下。但諗諗下記起曾經有本書講過話。如果等一個女仔時。左望右望係無禮貌!比個異性覺得你好心急。印象分唔好架喎。最好既方法係睇書等。當個異性見到時~會覺得你係一個好有耐性既人!會加分喎。於是,我唯有攞本好多字既書出來睇。可惜睇睇下真係有少少眼訓。我依份人一見到D字個人就會立即睡眠!好似唔係太WORK。不過,我都照睇。大約等左二十幾分鐘度。收到Christine電話。

我:<你到左啦?>
Christine :<行到架啦~你係邊度架?>
我:<正門口呀!>
Christine:<見到啦。>

跟住佢就Cut左線。然後我地就見面。當我一見到佢。我呆左。因為佢今日有化左妝。因為真係好靚。

Christine:<等左好耐呀!>
我:(令令頭) <唔係呀!你個頭整得好好睇喎!>
Christine:<真係架!^^(佢立即望一望正門口既反射!)我仲好驚修左少少唔好睇添。>
我:<傻妹~點會呢?未夠鐘呀…你想去邊度呀!洗唔洗食D野先?>
Christine:<要呀! 不過。我有D野想去做?你一定要陪我做喎。得唔得呀?>
我:<吓…不如你講來聽下啦?>
Christine:<你應承左先!我先會講^^>
我:<但我唔知你想做乜喎?>
Christine:<來啦…你應該我先啦。>
我:<um……咁好啦。我應承你陪你做啦。>
Christine:<好野~~^^>

係D咩野呢?我都好想知!

沒有留言: