2011年12月27日星期二

我遇見了她 -30

到左聖誕節平安夜當日!依一日Christine 公司收三點,不過我就無得收早,仍然要收六點。Christine會返一返屋企先,本來佢話想等我放工,但係途程太遠。我叫左返屋企先。到我放工,我約左Christine係旺角地鐵站去尖沙咀車尾等。我心情好興奮!因為依兩年既平安夜,好多時我都要自己或者Joint人地去過。今年上天特別好似賞賜左個伴侶同我過咁。依一份心情真係令格外既興奮!尤其係大窩口地鐵站踏去旺角依一程時,我好緊張。因為依D時間,你想起你女朋友為你等別打扮既樣。我真係好想下一個站就係旺角。
我去到旺角站時,望左望右。唔見Chrisitine既踪影。因為太多人,我要行過好多人既位置。終於見到我女朋友Christine。佢今晚好特別,帶住左頂給紅色、有兩野係DUMP落來既帽。係遠處見到佢對我出現既時候,本來木口木面緊佢,突然間露出左個微笑比我。佢眼神流露出一份對我既期待。好似話比我聽有個你心愛既女人等緊你出現呀!佢既笑容令我產生一種流曖。令到本來平平無奇既旺角站。係依一個節日下,成為一個屬於我擁有既皇宮咁。我覺得自己係皇宮既主人。仲比我今日被我霸佔住咁。我一步一步行去Christine面前,Christine既眼晴一直無離我半步。每行一步、一步。越接近佢,我既笑容越來越燦爛!因為佢,我眼晴、面容、腦海同埋內心。本來係各自各運作。竟然因為Christine一個人令到佢地全部連成埋一線咁。我無法去掩飾內心對Christine既感覺。當走到佢最後一步時,連我既隻手都無法控制。我攬住左佢、同佢互鍚左一啖。

我:<聖誕快樂!>
Christine:<都未到!>
我:<死啦~太掛住你我乜都唔記得晒呀!^^>
Christine:<(笑)嗯~算你啦!>
我:<你今日好靚呀!>
(佢低頭微笑,突然係身後攞左一頂聖誕帽。仲有個膠波波係個聖誕帽尾閃下閃下。)Christine:<嗱~帶住佢呀!>
我:<=.=”咁大個人仲要帶呀!>
Christine:<乖啦~應節嘛!>
我:< >.<”咁我新年要唔要扮財神呀!>
(Christine望左外面一下。之後鍚左我個面一下)
Christine:<我鍾意你帶呀!你帶啦^^>
我:<嗯~>
佢就算唔鍚我一啖,我都會咁做。不過佢鍚左我更加甘心命抵去做^^。

Christine:<行啦~>
我:<未得住呀!我要等一等個人比D野佢?>
Christine:<等人?>
我:<係呀!>

我要等既人係阿靜,因為自從我同佢相識之後,每一年都會送一份聖誕禮物比佢。係Christine內心,其實係有少少忌阿靜。因為,我唔能夠成為佢既第一個係條街到識既第一個人。對佢來講係有少少唔舒服!有問過阿靜依個問題,阿靜話女人係好似小朋友,自己既男朋友就好似小學生既老師咁!乜都好想係老師面前認第一。好想老師永遠記得自己。依一個比喻。聽起來真係好特別。我兩位兄弟成日覺得好了解女人諗乜?其實係錯。真正了解女人諗乜既,係女人自己本身。只不過,我身邊既阿靜可以將佢地內心世界去解釋我聽。而唔係我本身對佢既了解。依一點我成日覺得自己好幸運!阿靜住係油麻地,佢亦只係從我口中得知Christine。佢一落車,就見到我同Christine。

我:<今晚有冇節目呀?>
阿靜:<同媽咪過囉。>
(阿靜既爸爸亦係兩年前過左身,家中只係得佢同媽咪。)
我:<你真係一個百分百既孝順女。^_^>
阿靜:<哈~你仲未介紹你女朋友我識喎。>
(Christine竟然有少少面紅)
我:<依一位就係我女朋友Christine。>
Chrirstine:<Hello~阿靜~>
阿靜:<(佢望一望我)阿Wind~你真係有眼光喎!Christine~肯同你一齊。你真係執到呀!呵~>
我:< >.< 朋友~唔好我女朋友面柴我台喎~男人要面架!>
阿靜:<哈哈~果然拍左拖唔同左呀!(遞左份禮物)嗱~送比你呀~Merry Christmas!>
我:<多謝~(將禮物放入袋,然後攞返買比阿靜既禮物)我都祝你Merry Christmas!>
阿靜:<多謝~唔阻你地啦!今日我係旺角出閘啦~走先!>
Christine&我:<BYE !BYE!>

我同Christine等車出尖沙咀。佢突然間問左我一個題?

Christine:<其實阿靜都幾好呀!人又溫順,又好人。點解你唔追佢呢?>
我:<哈哈~我覺得依一個係一個好問題!雖然我同阿靜相識得好特別,但係係我內心入面只係覺得同佢只係好好既朋友,我真係無個種想同佢係埋一齊既Feel。反而,你就唔同,由第一次遮你。係對你念念不忘咁。想成日見你,但係又見唔返。就算係街度見到好靚既女仔都好。我好快就忘記得一乾二淨。而你就算見唔返你果段時間,你既樣時不時都會係我面前突然出現。我諗依d咪就係緣份囉。真係好神奇。你係我遇過既唯一一個一見鍾情既人。>

Christine每次聽返都會好留心,聽我講完依個結尾。佢好多時都會埃係我心口到。之前我曾經問過佢,點解會咁做?佢話好想聽下自己愛既男人為自己心跳既聲音。

今晚,我同Christine只係食M記。因為度度都好多人。食完我地就走去廣東道,Christine好鍾意依一度既氣氛。佢話年年都投票來。不過每次都比Jenny同阿琼拒絶左。我當然好想去滿足女朋友依個願望啦。今年香港人好開心,個個都帶著笑容。
還記得沙士之後,最開心既時刻就係皇馬訪港。但係聖誕節仍然死氣沉沉。但係今年既每一個人都可能放低左依一個回憶咁。我諗或者係我因為今年同Christine拍拖,睇既野係特別靚。

我同Christine係九點度開始等,等到十一點四十五分。越接近聖誕節心情興奮!我地背住文化中心,佢同我雖然企得都好累。但時不時佢都會回望我,同我講:<好緊張呀>,我望一望佢時都會用雙手捽一捽佢磈面。然後從後面都會鍚佢一啖。

當倒數:10,9,8,7,6,5,4,3,2,1~煙花隨即射起。天上既花紙從天而降,全場氣氛起起哄哄。我同Christine立即係擁抱,然後再擁吻一下。我係衫袋度攞出聖誕禮物。打開左個手飾盒。佢見到,望左一望。然後眼紅紅望住我。

我:<Merry Christmas~>
Christine:<Merry Christmas>
我:<你令轉面先…我幫你帶起佢啦。>
Chrsitine:<嗯~>

沒有留言: