2011年12月24日星期六

我遇見了她-28

我地十點半度完。我地就各自各散。本來打算同阿威、Fanny 一齊走。因為Fanny住係Christine附近。但我有D野要買。於是,同Christine去左睇下文具鋪收左未。希望未啦~因為通常都會好早收! 但係聖誕節期間可能會收鋪時間會延長。結果真係去到真係未收鋪。於是我就同佢入左鋪頭。

Christine:<你搵咩野呀?>
我:<^^ UM~一陣話你知呀!>
Christine:<咁神秘@_@?>

我上度買美術用品既地方,搵左一陣終於搵到啦。然後買左個樽。Christine好懷疑咁望住我。

Christine:<你買來做乜呀?>
我:<搭巴士時話你知^^>

Christine唔同Fanny、Maggie依D類型既女仔。好多時大多數女朋友係會追問。但佢真係唔多會咁做。
我拖住佢去搭巴士,去到巴士站等。

我:<係喎~點解你今日無啦啦同D同事出來食飯?你地好少依D活動喎。>
Christine:<HEHE(佢指一指我個頭)~乜你咁無記性架。我月中掉去投資部。大家約唔度時間食飯,咪約今晚囉。係farewell我。>
我:<Sorry呀! 我會記住架啦。>
Christine:<唉~我都好擔心自己做唔到。我真係懶散左好多。>
我:<^^我女朋友咁叻,我覺得有壓力自然會迫到出來。>
Christine:<聽過個邊D人好現實,無理人架。我咁新,都唔知點算。>
我:<Christine~無啦啦落雨無遮,都會有人遮你。仲成為你男朋友添。放心~出路遇貴人,我會陪你一齊過。>
Christine:<(笑)嗯~>

巴士來到,我地上車到左上層。然後佢就急不及待係度問。

Christine:<WindWind呀(我聽到好冧)~你快D講我聽呀!>
我:<OKOK~你幫一幫我手先。>
Christine:<哦~>我:<你打開個樽蓋先!>
Christine:<打開左…>

我依個時間就寫緊張紙,內容係:Christine、Jenny、阿琼可以再次成為好朋友、好姊妹!Christine見到有開始眼濕濕。然後我就將張紙放左入個樽。然後,我就摺左一粒幸運星。放左一粒係個樽入面。

我:<以後,我每一日會摺一粒星,見到你面時就比你啦。我相信當D星星遮晒D將紙時,就係接近願望成真之時。我相信一個人有心,好多時都會願望成真。>
Christine:<Wind~嗯>

佢叫我側身埃佢個邊,然後就攬住我,佢既眼淚沾光左我既面,佢係我耳邊講:<我真係有一個好好既男朋友!>
我聽到內心真係好溫暖!最溫暖既係~當你愛既人認同你為佢既付出。認同你對佢既關心重視。 

沒有留言: