2011年12月26日星期一

我遇見了她-29

大約過左四日,阿文打來。當我返緊工!

我:<喂呀!>
阿文:<大佬~>

我:<你無野做呀?>
阿文:<係呀~點知架。>
我:<你”咭"係條尾都知你諗乜啦!>
阿文:<打來我地有d事。今晚得唔得閒呀?>
我:<得呀!仲乜呀?>
阿文:<我同二佬威想買聖誕禮物。唔知買乜?想搵你你一齊出來買囉。費事比你靠害啦!>
我:< =.=哦~”>

於是晚上就同左佢地左來食飯,跟住買野。點解我會可以陪度佢地呢?因為Christine今晚要同屋企人食飯。佢外婆同埋佢媽咪個邊D親戚要提少少做冬。好彩有人陪。唯恐我地25號出來玩時,講起聖誕禮物時會有擊突。亦唔想再一次上演另一次既靠害,於是我地想出一條橋。三個人不如買埋同一樣。包保會有靠害之嫌。我地三兄弟投票定買乜。最後都係買鑽石頸鍊。再加一樣野,但價錢由我來決定。因為我既收入只係佢地既三份一至五分一不等。每次出親來食野,我既原則除左各人既特別日子。其他時間一定要AA。雖然我搵夠佢地多,但係亦唔鍾意欠人地。或者因為依個原因要人請。我依兩位兄弟好明白我既作風。所以,我地能夠可以感情咁好,就係因為我地分得好清。唔會混淆。尤其係我唔會打佢地工、或者合資做一D生意。依一點Christine都好明白。所以,佢唔會叫我買基金投資!因為我真係會怕因為錢而失去左好多野。結果我係M記手飾店到買左同一條鍊。仲有同一樣野。仲諗定廿五當日當大家女朋友見到時點講。^^

到度距離聖誕節前既一個星期一。Christine要去中環返工,依一日係佢第一日掉職。當日我靜靜地補假。因為公司一D制度下我可以補償返。一個月約一日。其實我係旺角同佢等車時,一早已經記得,已經計劃會係依一日攞假。我大約七點出門口啦。因為我怕Christine會早出門口。所以我特別早。仲要搭的士去。其實有少少肉赤。除非特別時候。否則真係好少用的士作為我既交通工具。

當日早上真係好凍。北風吹入來我真係唔知點去形容。但係自己女朋友第一日返工,亦知佢琴晚緊張到訓唔度。我真係好想陪佢。不過,係出門口既途中。老豆問我最近係唔係拍拖。我同佢直接承認左。我感到佢好開心。仲叫我帶Christine比佢見!或者,我已經開始達到適婚年齡掛。佢地好想我快D成家立室啦。去到Christine樓下。等到約7點40分度啦。佢就打來搵。我同佢拍拖後,佢一出門口都會比個電話我。我地都會傾一陣。

我:<喂~>
Christine:<依~你咁早出門口既。>
我:<係呀~想今日早D返工嘛?加下我有左女朋友。點都要勤力D加升職加薪既。>
Christine:<哈哈~咁你要進修先得喎。>
我:<=.=”我成世仔最怕讀書。遲D先啦。>
Christine:<唔得咁架~(佢見到我)~>.<”依~咁鬼馬架!>
我:<女朋友第一日返新工作環境!男朋友點可以唔帶路呀!>

佢開心度立即拖住我隻手,可能日光日白。加上佢返工係要著行政人員既套裝。又要顧及自己既形象!如果唔係佢應該會開心度攬住我。哈~男人總係想自己女朋友多D熱情比自己。係戀愛時既我就係一個咁既人。Christine亦無諗過我比左依個驚佢。我依一個既行動Christine係表達左一個意思:就係與佢同行!Christine內心既擔心,因為我既出現亦令到佢緩和左。我同佢去搭地鐵。由藍田搭到去中環。我知道會係屋企食早餐既習慣。但係佢一擔心就會食好少野。而佢好鍾意飲菓汁先生。所以,我一早有預備,我估到佢今日應該食左少少。飲杯水就出門口。於是我行行下就比左支野,我怕佢如果乜都無食,所以仲偷偷地預備個蛋糕比佢。

Chrsitine:<唉~我緊張到乜都無食呀?>
我:<哈~我拖住你隻手時,聽到你個餓係度打鼓。我開比你飲啦。>
Christine:<唔知點解一見到你,我仲有少少肚餓。>
我:<^^整定我地係埋一齊,我怕你真係乜都無食,仲買埋比蛋糕比你食添。>
佢今次開心度成個人COOL住我埃晒過來。^^ 正呀!你見到女朋友依一個表現。比到一份對你肯定時。依一種滿足感。係會叫你忘記自己既辛苦!其實今朝早我五點四十五就起左身。沖涼、洗頭。然後落完街買野完、再返屋企先至出門口。我當然無話佢知道啦。如果唔係佢會覺得好內疚。我同佢企埋左一邊食完野先入閘。我知道當架車每去一個站。Christine就會越緊張。畢竟係總行工作壓力一定會太過分行好多。我成日都會輕輕摸佢個頭。我成日同佢:放鬆D唔洗咁緊張。Christine都會點點頭。去到中環。我同佢手拖手就落左車。去度接近佢公司附近。

我:<我唔陪你行過去,會影響到你唔係咁好。>

Christine:<嗯~咁你一陣去邊呀!>
我:<返一返屋企先。夜晚來接你放工食飯好唔好呀?>
Christine:<^^好呀!>
我:<你比心機D呀!我女朋友一定得。>
Chrsitine:<嗯~>

我係佢走左約五分鐘,Send左個SMS比佢:
<唔洗怕呀!大不了我用埋成份儲蓄來養你。>

佢又好快回應我:
< >.< 我要自力更新,唔靠男人養!>

Christine最吸引我其中一個地方就係依一份內裡既決心。佢係我面前係一個小鳥依人。但係當佢要做一D野時,就會完全變成另一個人。其實我對佢既以前既佢係做野方面,完全唔了解。當然今日係會以前多左了解既。但係坦白講仍然都係外行人。我返工屋企,等到約四點半再出接去放工。大約去度五點十五分到左。Christine打比我話要開會,六點半先走得。於是我就係中環鬧市到行啦。我有冇睇女仔?哈~從來唔會唔會睇。結我等到七點鐘。先見到佢~

Christine:<唔好意思呀?要你等咁耐。>我:<(拍拍頭)做野要緊,等下有乜所謂,中環咁靚~^^)
Christine:<(佢知我背後既意思) >.< 咁藍田靚唔靚。)
我:<藍田既Chrsitine係全球最靚。>
Christine:<依~你後面個女仔都好靚下喎。>
我:<係呀係呀~你未來時我昅左好耐,不過你來到我覺得你靚佢好多。>
Christine:<又口花~(佢吱我)>
我:<唔好呀~我怕痕呀!>
Christine:<問你下次仲敢唔敢~)
我:<(隻手蚊耳仔)唔敢啦>
Christine:<好累呀!>
我:<比個袋我啦~>
Christine:<嗯~>

我同佢返左藍田度食,去左一間食西餐廳。食完之後,就手拖手漫步返屋企。係去到屋企附近,仲竟然見到佢既父母!

Christine:<咁岩既~)
Christine 爸爸:<^_^ 係呀~同你媽咪出來買D野。依個係~>
我:<細伯~我叫阿Wind ^_^>
Christine爸爸:<(點點頭)上來坐下啦。>
我:<今日唔好啦~都夜囉。唔想打搞你地啦!下次早少少一定上來探你地啦!Christine你不如上去先啦。我返屋企打比你。>
Christine:<好啦~我都好累!>

估唔到第一次見Chrsitine既屋企係咁情形之下見。當然佢爸爸就比較唔係太喜歡我。因為佢覺得我同Christine係條街識,一個月後就跟住拍拖。加上我既外型、學歷、職業同人工方面!唔係幾合乎佢心意。所以,Christine同我一齊都要承擔依一D既問題。

沒有留言: