2011年12月17日星期六

有一晚 一個來電.......... [(七)愛與痛的邊緣] - 2

阿力:係阿欣黎喎,你果位補習姐姐。 
   佢今年中幾呀?    
我:中四啦..    
阿力:哦,原來大兩年。  
我走埋去:喂,阿欣..      咁早既..!?   阿欣:係呀,開學前一日訓唔著咪早d返黎囉...     阿樂..你,好似高左咁既?   我:係咩..應該係掛..少少啦..
阿力即刻自卑:頂你阿樂,個個人都話你高左..        冇人話我有高到...屌,你食咩大架!
阿欣:哈哈,阿力我見你都好似大隻左呀。
阿力比阿欣咁樣講一講,又重獲返d自信, 即刻show佢手臂肌肉出黎。     我:得啦得啦,   知你大隻知你大隻!   阿欣:阿樂,你買野飲?
我:嗯....
阿欣同老闆講:唔該一盒凍朱古力奶呀..
我:阿欣..你又知我想買..呢隻既   阿欣:點會唔知呀,你補習果時成日飲奶,    我仲話過你架麻!!正死蠢黎,成日都冇記性。   阿欣買完之後,遞一遞比我。 以前..阿紫負責買既.. 而家,卻換成了阿欣.....
我同阿力跟住就走返去集隊。 我望望條隊.. 阿紫,果然唔會返黎, 果一刻我仲笑自己,點解會仲抱住希望... 又係既,始終呢度都唔係真正屬於佢既地方。
阿力:阿欣都幾細心喎,    會記得你飲咩!       我:唔好亂講啦,   我同佢補習時成日都有盒係身,   佢先會知姐,我地朋友黎架咋。
阿力:係唔係朋友都好,我始終覺得你有女仔緣。
我:哈哈,唔抵得?   你都唔差呀,男人婆仲等緊你呢可能。
阿力:我屌你你仲提喎,    算吧啦,我同佢冇可能架啦。   呢個時候,校鐘亦響起, 一輪悶到仆街而重覆既早宣又開始。

中二了,不只人長高了, 
連班房也要上多一層才到。 
入到班房後, 
我地都各自搵個位坐低, 
冇坐位表既情況下,大家都同返大家玩開果d坐架啦。 
沒想到,除左阿紫走左呢個轉變之外, 
就連班主任,亦都換埋,唔再係miss chan 
班主任入到黎,同大家講: 
大家好!我叫miss lee 
係今年你地既班主任,黎緊我會教你地英文既, 
座位表我聽日會幫你地安排好。 
好啦!咁地而家就選兩位班長去拎d簿上黎先! 
(呢個miss d語氣有點嚴肅,唔似以前miss chan咁友善) 
做班長呢d野,我一向都唔會勇躍,一於少理。 
由同學去投票同提名, 
爭吵一輪過後,估唔到阿力做左男班長。 
而女班長,我亦唔記得係邊個... 
總之,唔會再係阿紫... 
抄好時間表,講完一輪無無聊聊既野之後, 
其實好快到晏就。因為新開學日既關係,我地返半日就放學。 
我見時間過得咁快,我好開心... 
我估阿紫都係返半日, 
所以我好快就可以返到屋企聽到阿紫把聲。 
返到家之後, 
冇耐,我就已經急不及待咁,打比阿紫。 

沒有留言: