2011年12月23日星期五

我遇見了她-27

Fanny:<嘩~好浪漫呀!>Maggie:<(望住阿文)點解你拍拖第一日唔會咁對我呀?我加下要補返隻介子,仲要有石。>
阿文:<=.=”大佬~我諗你下次講依D野時,真係唔可以係D夫人面前講啦。>
(阿威立即用筷子套卷起一個圈)
阿威:<嗱…咪話我唔重視你呀!起碼都立即為你做左D野啦。冧唔冧先?>
Fanny:<(甜笑)我男朋友真係好既啫…>
Maggie:<你睇下人地啦~起碼都要立即補返呀!>
我&阿威:<kakaka~>
我:<威呀!一個男人對一個女人既誠意真係要表示先得架。>
阿威:<大佬~我真係唔係好明喎,不如你教下細佬我呢?>
我:<聽過街口間周生生今日D鑽介好靚,雖然要成三萬蚊隻。但係女人真係好睇男人有幾多誠意價喎。>
阿威:<誠意價依D野真係要落下本先至得,阿文你識做啦。Fanny,雖然你係目中唔係第一、而我心目中係唯一呀!>
我:<=.=”你條友家下槍頭對邊個呀!>

電話響~~
我:<喂~>
Christine:<係邊度呀?>
(我望一望錶成9點15分,唔怪得打來啦^^)
我:<唉~女朋友唔得閒陪!阿威、阿文帶我去夜總會,仲有兩位叫Fanny同Maggie小姐陪緊佢地囉。>
Christine:<咁我要來掃黃先得。>
我:<哈哈~我係旺角麻布茶坊。你來唔來呀?>
Christine :<好喎~我想甜品。>
我:<你等等先呀~兄弟,走未呀?>
阿威:<可以未既?乜事~>
我:<Christine來。如果你走,我就同佢食埋甜品。>
阿文:<唔得~點都要見阿嫂。>
我:<咁我叫佢上來喎!>
佢地全部人:<好呀!>
大約過左唔夠30分鐘。收到Christine打來既電話。

Christine:<我到左旺角啦!>

我:<咁我過來接你啦~>
Christine:<唔洗啦~你同佢地傾下計啦,我上來搵你咪得囉。>
我:<嗯~好啦。>
收左線之後。阿威、阿文同埋佢D女朋友好雀躍。因為佢地由7月聽到12月都只係從我口中講及Christine既事蹟。加上我講比佢聽外貌唔差,更加令佢地產生左一種既期待。同埋始終大家都係一齊經歷依件事。所以心情特別興奮。

阿威:<大佬~ 估唔到今年我地三兄弟前後一齊拍拖呀! 今年25號真係要諗諗活動好喎。>
我:<係喎~ 都好喎! >
阿文:<係喎~唔講唔記得添。仲有兩個星期就聖誕節!>
我:< 都好喎~ 以往都係我地三個人多,今年約埋一齊都好喎。夠熱鬧!Maggie , Fanny介唔介意一齊玩?>
Maggie:<梗係好啦~>
Fanny:<係呀~ 多人D好玩D!>
我:<咁呀~24號我地就二人世界、25號就搵達地方一齊玩啦。>

過左一陣~有個女仔行近埋來我地枱。係Chrsitine, 我地三兄弟如果5個人食飯。佢地會同我一齊坐埋一邊。唔想冷落我。而通常佢地D女朋友係佢地對面。

Christine:<唔好意思呀! 要你地等咁耐。>
阿文:<唔耐~~等大嫂係我地做細要做既。>
阿威:(等我叫D待應針水比大嫂~)

Christine顯然有D唔自然,但係睇得出佢MeiMei咀笑既樣。我感受到佢都好開心。
Fanny:<你唔好嚇親人啦!>Maggie:<Christine、你慢慢啦! 你地又係既~第一次見人把口嚇親人呀!>
阿威:<話左你啦阿文~Maggie講真係好有道理架。>
阿文:<=.=” 哦~我唔岩。唔好意思呀!>
阿威:<Maggie~佢認錯啦~唔好話佢啦!>
Chrsitine:<唔會~我聽阿Wind講。已經覺得你地好好人、仲好搞笑。今日見完我都覺呀!>

跟住阿文同阿威咬耳仔~講完叫我遞隻耳埋來~

阿威:<大佬~唔得怪搞到你神暈顛倒啦!我同阿文都係呀!>
我:<咁即係咩野意思呀!>
阿威:<女神依個字真係襯囉。大佬你果然係光宗耀祖。>
我:<=.=>
Christine :<你地講咩野呀?>
Fanny:<快d 講出來呀!>
Maggie:<阿文~ 快D講呀!>
阿文:<吓~你問阿威啦~>
阿威:<我乜都同大佬講晒架!有咩野~你地問佢啦!>
(依D真係兄弟呀!佢係枱入面蚊左我一蚊~暗示叫我唔好亂講野執生啦~)
我:<阿文、阿威同我講左一件令我好難以罝信既事~佢問我周生生有冇八折咭。想聖誕節個日萬隻好閃既鑽介比佢女朋友喎。佢地有兩位咁好既女朋友,鑽石先能夠代表對你地恆久不變既。我諗三萬以上先能夠代表到。>
阿威&阿文:<(望住我)~你加下靠害呀!>
我:<你唔係同我講金錢唔係你心目中既第一、而係唯一呀!好彩我對Christine唔係咁既啫(我捉住佢隻手)>
(哈哈~其實我有少少報復阿威同阿文!估唔到佢比左個好好既機會我^^)
Fanny:<乜錢比我更加重要咩~>
Maggie:<阿文~~你係唔係要錢唔要我呀>
阿威:<(望住我)金錢唔係最重要,梗係你最重要啦~不過我地要計劃將來。鑽介依D野一定會送比你啦!>
Fanny:<幾時呀!>
阿威:<遲D先啦~>
Maggie:<你仲乜唔答呀!>
(其實我同阿威係側邊度猛咁偷笑)
阿文:<UM~~ (唱歌) 唯獨你一個是不可給取締、下半生準我留住你~一直相愛。>
Maggie:<好浪漫呀! 係咁多人面前唱歌我聽喎(有少少曬幸福)>

當然我同阿威都啤左一聲啦! 諗住佢死硬,又比佢一句歌詞搞掂。仲打算幸災樂禍。依D就係我地三兄弟既溝通方式。今晚佢地四個人不停問Chrsitine同我之間既野。佢地亦猛咁幫我講說話,尤其係講到我對Christine所做既野。Christine會望一望我一眼,然後報以一個甜絲既笑容。當Maggie講返廿四味既事,佢更加分外既留心。佢又講返我點送。佢地D女朋友聽完話我好有心思。不過今次我D兄弟報以一個唔妥我既眼神~我覺得佢地話:靠害咩。

沒有留言: