2011年12月21日星期三

我遇見了她 -26

<從來並無自信,人云亦云,庸庸碌碌半生,連自己的戀愛運,也欠一點決心。>好能夠代表到我未拍拖時既感受既感受同埋經驗。當係送完Christine返屋企,獨個兒搭的士返屋企。我就通常會聽MP3,聽到依首歌時。真係好鬼到題。加上副歌部份:<相戀要是有天命,都要等你來確認。> 更加能配合到今晚既事。真係好同意。我回味起同佢開始既片段時電話就響起:

Christine:<你去度邊呀?>
我:<上左的士,返緊去啦。>
Christine:<好累呀?今日真係去左好多地方呀^^!>
我:<咁你快D訓啦。我返到屋企SMS你啦。>
Christine:<唔得呀! 我好掛住你訓唔到呀!加上我個好既男朋友送我返屋企喎。我都要陪佢返屋企。^^>
(依句話我真係好甜~)
我:<死啦…乜我女朋友咁痴身架?以後我咪唔可以出去同阿威、阿文鬼混。>
Christine:<你試下啦~ 我唔會放過你架~>
我:<傻妹~ 講笑啫。我有個咁叻、咁靚既女朋友。仲洗要其他既咩。>
Christine:<咁第二時又唔叻、又唔靚。你咪搵過第二個?>
我:<=.=”除非個女仔係失明既啫。如果唔係都好難。>
Chrsitine:<咁即係話我失明既啫。>
我:<救命呀~我投降……原來我女朋友把口勁喎。>
Chrsitine:<HEHE~ 咁你要唔要退貨呀?>
我:<唔會…因為有你我已經好足夠。知嘛?>
Christine:<嗯~~你成日都對D女仔口花花架。>
我:<(令令頭) 唔係…我只係對住女朋友先會特別口花花,因為我好想佢開心。>
Christine:<Wind~ 同你一齊我真係好開心。>
我:<Christiner呀! 我地以後都要好似今晚咁一樣開開心心。>

佢陪到我返屋企先肯訓,自同Christine重遇後,我地每一個星期週未都兩三點返屋企。雖然夜左少少,但係開心係唔會叫人累。我臨訓前SEND左個SMS 比兩個兄弟:<我拍拖啦…^^>。到第二朝約十一點收到電話。


我:<喂~>
Christine:<醒未呀?>
我:<未呀~我唔想醒呀!>
Christine:<我係唔係嘈住你呀?>
我:<係呀~你阻住左我發夢同Christine拍拖呀!搞醒左我同女神既美夢呀!>
Chrstine:<=.=” 咁……你繼續發夢。女神家下要同屋企人飲茶。唔記同你講今晚成班同事出來食飯呀!你要照顧自己啦。>
我:<你飲完茶搵我啦^^>

收線後……今次就輪到依兩位仁兄。
我:<點呀!>
阿威:<大佬Wind~有D料度喎!一個月度搞掂!>
阿文:<光宗耀祖啦~做你兄弟真係可以滔到你光!>
我:<=.=” 乜咁早呀!>
阿威:<你細佬呀~我今日同Fanny day! 點可以唔早d起身呀!>
阿文:<我都係喎~出緊去!立即搵阿二佬威討論你既豐功偉績啦!>
我:<咁我依d野就唔需要留名青史既。>
阿威:<傻啦…大佬你將一顆寂寞的心據為己有。>
阿文:<哈哈哈~簡直係禽獸行為,乘人之危。我諗歷史係會給你一個公道既判決!>
我:<你地記唔記得歷史有劉備、關羽、張飛,係桃園結義。經過今日我地三兄會上演一幕:桃園結怨呀!>
阿威:<大佬發爛渣喎!>
阿文:<你又唔岩啦,咁講大佬,我無好似佢咁架。>
阿威:<今晚有冇野做?約埋大嫂出來同我地食飯啦。>
阿文:<都好喎~>
我:<我諗佢唔出,因為今晚約左人。我照出來同你地食啦。>

都唔知好嬲定好笑。但係我地真係咁溝通既。拍拖真係令人好開心既事來既。雖然我身邊只係少數人知道Christine依個人既存在。但係知道既人我都好想同佢地宣佈依件事既。或者,因為身邊既兄弟、朋友都知道我感情比較空白。所以當知道依件事發生左佢地會好開心。我起完身,就出去搵Christine。陪佢去德福行一陣。等佢唔可以唔洗返一返屋企,之後再出去。佢同度得德福二期扶手電梯好多聖誕節既裝飾!成個細佬女咁指來指去。睇見佢咁既表現。自己都笑埋一份。我地去左宜家度。不停係度逐張逐張沙化係度試。我坐佢身旁,我攤直左隻手。佢埃落來我度。望住佢天花版。我地仲同一時間講:<好舒服呀!>然後對望係度笑。因為我地好似心靈相通咁。大家對望下。我地錫左對方一下。坐度約六點四十分度,就一齊坐地鐵。我今次去旺角,終於唔洗入沙田。而Christine去尖沙咀。架車去到旺角。Christine同我一齊落車。我就目送佢上左架車度,然後就同佢揮手BYE~BYE! 唔知點解好唔捨得佢。好想每一分秒都可以見到佢。我諗熱戀男女好多時都會咁。同阿威、阿文兩Pair行左陣街。就去左麻布茶坊。不過等左好耐先有位。坐底坐野,當然要交代成件事既經過啦。我當然一字不漏講晒佢地知啦。

沒有留言: