2011年11月14日星期一

遊記1之 “平”遊新加坡last day

第四天即是新加坡遊的最後一天, 是日主要任務為買手信。

酒店是包早餐,就算沒有新意但錢已俾。 亦因為有時間的關係,所以可影了餐廳旁的泳池,很不錯,可惜沒有足夠時間享用。



之後立刻收拾行李check-out,第一站是烏節路的幸運中心,由底層步行到頂層,當中有些特色食物,但已經吃飽了早餐,所以只在一間較平及較多選擇的手信店買了朱古力及原子筆。

幸運中心的頂:


下一站是牛車水,因為死心不息要一試天天海南雞飯,加上要買亞坤咖央醬(回家後發覺味是有些特別,但並非很吸引) ,所以再乘地鐵出發。 

Maxwell Centre
的熟食中心對面的寺:



到了
Maxwell Centre 的熟食中心, 不單<<天天海南雞>>大排長龍,連坐位亦要花時間等。其實跟昨晚的不是差太遠,但天天海南雞的醬汁的確一流, 另外<<老伴豆花>> 亦是排大隊,當我想排時,他已經賣清光, 要是將來我出本書可以經常賣清光就發達鳥。


午餐後是回酒店放下手信出發到最後景點武士吉:








正所謂一次生,兩次熟,這次可以當成pre-trip,雖然新加坡地方不大,始終4天是不足夠走遍所有景點。 不過個人認為要深入了解當地文化,到平民地方應比旅遊景點為多, 將來帶家人或女友(如有的話)就沒有問題, 下次應該會一試下列各東西:
黃阿細肉骨茶- 預早訂位通知及早上,所以未必去
龍海鮮螃蟹王-  MELLBEN SEAFOOD : 233 Ang Mo Kio Avenue 3
新加坡國家博物館 -(www.nationalmuseum.sg, 地址:93 Stamford Road)
財富之泉(Fountain of Wealth
Wacky Duck Tour,這是乘水陸兩用的車船遊新加坡(Suntec City準備)
小印度
朋友們告訴我應該寫下第一次遊新加坡的感受,新加坡給我感覺跟香港相似, 但比香港更國際化,整潔,公民意識較強,可能跟刑罰較重有關,新加坡亦有很多美女,但感覺跟香港的不同,因為沒有接觸過,所以不能分別。
最後當然是感謝2位有錢同事肯跟我平遊而不是豪遊
新加坡, 如果有公司請我到新加坡工作,我是會考慮 (又在ff)。

12 則留言:

Ebenezer 說...

下次記得要帶備女友呀!

Ebenezer 說...

宅男,你改咗個名喎!?

teetotaller11 說...

下次去邊?

Unknown 說...

有當然想,但揾唔到

火女 說...

Good!! 你去左好多地方喎~! 我都有去呀......寫唔寫好? 見你寫了我想懶.....(direct d朋友去你個blog算了 XD) 哈哈!

Unknown 說...

回ebenezer 兄:

你勁細心,咁都留意到

宅男個名吸引唔到人睇,其實我另外個名係:
熱血三省吾身

Unknown 說...

回teetotaller:

我想去美國睇nba playoff, 但等我儲夠錢先

Unknown 說...

回火女:

你自己寫好d,因為
1) 我d相無靚女, 你d會有
2) 我係零藝術細胞,d相角度一般,雖然很多不是我拍, 但女仔手法不一
3) 你朋友想知你既行程,不是我的
所以有d野無得懶, 但你照可以direct d朋友去我個blog, 這裡人氣太少

謝謝先,haha

G 說...

You should post the pictures to your Facebook la

Unknown 說...

reply G:

want to attract more people here....
not facebook~

the inner space 說...

Singapore girls 正!

Unknown 說...

回 the inner space:

Singapore girls 又真係幾得,但其實香港女仔都唔差