2011年11月25日星期五

我遇見了她-5

依一刻,我好想立即打比阿威,不過佢多數都要見客。因為佢係銀行到做投資部到做,一得閒就要打比D客。所以,我無打比阿威。只係同阿文講。
阿文:<點呀!送左比人未呀!>
我:<>_<~我又衰左啦!>
阿文:<吓~佢唔要份禮物呀?>
我:<唔係!>
阿文:<咁係D乜野呀?>
我:<佢掉左去第二度呀!>
阿文:<掉左!咁你咪攞埋去比佢囉!>
我:<吓點攞呀!佢同阿威都係一樣坐寫字樓架?>
阿文:<寫字樓、唔鋪呀!唔係咁黑仔呀!>
我:<唔通個天都唔鍾意我!>
阿文:<唔緊要啦!我諗唔係你諗到咁灰既。>
我:<吓算啦!>
我隻身走到返觀塘。架42C巴士當經過創紀之城時!真係好有衝動落車。但係當然無啦。無啦啦咁上去,好似好怪。其實我真係無咁既勇氣上去見佢就真。唯有係個窗口度目送座大廈。有時諗諗下,自己真係好無鬼用。無D男子氣慨。但其實我諗深D。同Christine 只係幾面之緣。一個陌生男子上人地Office度真係好怪。仲要走去送手信比人。做人真係現實d好。唔通落完雨之後,走去遮一遮人就可以發展出愛情故事咩?你估愛情小說橋段呀!所以,當返到屋企後,我就將原先送比Christine既小食食晒。然後仲諗住掉埋打算送比佢既手繩。而當自己打開左垃圾洞既蓋既時候。諗諗下又好唔捨得。係唔捨得既係Christine。所以,我最終放棄掉左條手繩。仲將佢放左係書枱上。等我晚晚上網時,都可以懷念一下依一段回憶。大約七點半收到阿文電話。
我:<喂
阿文:<大哥好D未呀?>
我:<其實我無野喎?咁大個人,仲係停留係依D虛幻情感咩!>
(講係咁講啫,真係好鬼失望!)
阿文:<都幾識得自我安慰喎。但係你既經歷真係好特別喎!唔係話忘記就忘記到。>
=_=””!真係想講粗口, #Q@%#%#!洗唔洗咁應,當然我都會死撐!)
我:<係就係!你地講得岩。做人真係要面對現實!依個世界點會有咁順攤既事。>
阿文:<等等先…Maggie 有事搵你。>
Maggie:<阿Wind!你單野真係好正呀!不過難左少少。放心喎!世事無難事、只怕人心人呀!>
我:<算啦阿嫂多謝你既鼓勵啦!不如你介紹D姊妹我識仲好過啦啦!>
(通常D人唔介紹比你,多數都係用依一個理由。)
Maggie:<我D姊妹唔岩你架!算啦。等等先,阿文搵你。>
阿文:<星期六晚有冇野做?>
我:<無呀!仲乜呀!你唔洗陪女咩?>
阿文:<唔止係我連阿威都唔洗陪。HeHe~
我:<唔怪得好啦又係沙田呀?>
阿文:<梗係啦
到左星期六,我地三兄弟照舊出來,食完飯後,我地通常都會去7仔到買下野飲。然後就係城門河邊吹吹風、同埋吹吹水。
阿威:<睇來你真係無乜野喎!果然生命力強。經得起風雨呀!>
我:<算啦!成世人都不切實際!>
阿威:<痴線你無野呀!愛情就係從不切實際下開始架啦。>
阿文:<嘩我無聽錯呀嘛?竟然出自你把口?>
我:<係喎!你鬼上身呀?>
阿威:<如果當日Fanny唔係諗住同我一齊?就唔會打動到我啦!佢今日就唔會願望成真啦!>
我:<妖你兜咁大個圈讚自己呀!>
阿文:<今次我好Buy威哥仔喎因為我都係差唔多咁!>
阿威:<阿文…Give Me Five…. 哈。>
阿文:<YEAH!!>
我:<得得得兩位大佬。聽住啦我依家有事宣佈呀!>
阿威&阿文:<吓
我:<我要忘記Christine !既然無可能發生既事,不如早D抽離仲好過啦。>
阿威:<聽住先!>
阿文:<同意!>
其實我都知自己自欺欺人,或者咁講啦。我怕左希望越大、失望越大啦。雖然佢知道我係邊個?而我亦知道佢係邊度返工!咁代表D乜呢?襯住自己踩得唔係深既時候。就早D放手仲好過啦。
依件事好快過左兩個多月啦。我並唔係咁切底忘記到Christine。因為我每次經過觀塘時,一定會途經OK同渣打銀行,所以唔多唔少會有觸景傷情。係十一月份,依一日,我約埋阿文、阿威同埋佢地女朋友再加埋其他朋友一齊去南丫島玩。我地約左九點鐘要到港外線碼頭。於是我就係八點鐘去到101觀塘巴士總站踏去車。一上車我通常我會坐係樓上座位左邊頭二行窗口位。依個係我既習慣!架車就來開之際,我見到有個女仔係遠處走來追巴士。我仲快眼望以為係Christine,但無理由呀!Christine 係長直髮。但係依個女仔都係,不過電左頭髮喎。當越走越近既時候!我個心跳左出來。因為我無睇錯。佢的確係Christine 。我同佢又第四次相遇。今次我真係唔可以再一次向現實低頭。而係向自己感覺低頭。結果佢上到架巴士。我就好期待快D上來,可惜等左約三分鐘,巴士都轉左個彎,仍然都未見佢上來。於是我就行落下面O個一層搵佢!噢……唔怪得啦!原來……

沒有留言: