2011年11月24日星期四

我遇見了她 -4

過左一陣我就打比阿文。
阿文:<點樣?>

我:<阿文! 估都估到呀? 個天對我真係好呀!>
阿文:<點好呀?中左六合彩呀?益下d兄弟好喎!>
我:<係我依家既處景,真係無乜分別。因為我見返女神呀!>
阿文:<吓?真架!>
我:<講比人聽都無人信呀!>
阿文:<你講我咪信囉?>
我:<妖…你份人呀!可唔可以比D反應我好喎?>
阿文:<嘩……天作之合。簡真係一輯電視劇咁呀?>
我:>_<” <妖…仆你個街啦!>
阿文:<哈哈哈…玩下啫! 點撞到呀?>

我講晒成件事比阿文聽,由於我太留心講啦,仲好唔小心添…

我:<哦~SORRY!>
阿文:<仲乜SORRY 呀!>
我:<我唔小心踩到人!>

其實我係唔小心入錯左女厠,可惜只係見到個師奶!!

阿文:<今晚有冇野做呀?>
我:<同班死仔傾完行程、跟住打完機就散。>
阿文:<不如約埋阿威出來啦,相討一下得美人一事呢、而你後日又飛啦,順便當餞行?>
我:<好呀!>

唔知點解?人心情實在太好,做乜都好順暢,打機殺龍無難道,平時比D龍撞兩撞就死!依一日,我簡直係殺龍巴斯。夜晚就約左阿文同阿威係沙田。我地有個習慣,如果臨去旅行前,就會約埋出來食飯、當餞行。通常地點都係沙田,好多時都因為二對一既關係,所以要就佢地。而有時候! 將自己既煩惱、心事同D兄弟分享,的確係可以後此分擔。但係亦要付上沉重既代價。
阿威:<Christine…銀行妹。行家來喎!!>阿文:<世界真係無奇不有,唔通今年我地三兄弟行桃花。>
阿威:<桃條毛咩?溝女最忌既係無膽?>
阿文:<威哥! 好似好有D心得喎。>
我:<妖…你有Q溝過女咩?Fanny 溝你渣嘛!>
阿文:<說話就唔係咁講啦!有本錢自然D女就係痴埋來。>
阿威:<阿文! 你就唔好玩D兄弟。你大佬阿Wind 哥呀! 廿幾歲人玩緣份喎! 現實D好~真係唔理好醜,最緊要就手。>
阿文:<咁我地條女又唔係太醜既!>
我:>_<”” <得啦! 事情都去到依個地步,係我唔岩。對唔住兩位大佬。快D比條橋來?>
阿文:<點解你今日唔攞佢電話呀?>
我:<問乜鬼啫! 見過一兩次面就咁喉琴咩。>
阿威:<男人對女人喉琴係天公地道架。我係你行埋去,比就比、唔比就算!瀟灑D 好!>
我:<威哥,我很認同你既高見。隔離枱有三個女仔幾索下。不如你行埋佢攞佢電話呀?>
阿威:<哈哈…我唔可以做出對唔住女朋友既事…SORRY!!!>
阿文&我:<小。。。>
阿威:<聽我講…去完旅行,就乘機攞手信比佢。>
阿文:<岩…最緊要問佢攞電話或者MSN。一定要同佢接觸。>
我:<其實我攞去銀行度,佢會唔會唔方便架?影響到佢架。>
阿威:<怕乜野喎…你係佢間銀行出糧嘛。你就係佢既客啦。邊個敢話佢
呀!>

阿文同阿威既說話真係有幾分道理,起碼都要接觸到佢先得架啦。我只係一味係個腦裡面咁諗。有鬼用咩!但係佢地都講得岩,Christine既然都同我講左叫我送手信。我咪可以借手信既機會同佢接近距離!

過左幾日,我同三位朋友飛左過台北。其中一個夜晚既重點活動,就係去Disco。四條仔梗係去識女仔啦。但顯然我係最唔起勁個個啦。因為我思鄉囉!哈~其實係我好掛住Christine就真。雖然台北既女仔既主動又熱情。我個三位朋友當然唔會放過依D咁既機會啦。但係認真D講,台北既女仔真係唔錯既。可惜…我好似比人落左降頭咁。只係諗起另一個人。或者咁講啦,如果我見唔返佢,可能真係會好享受同異地女仔既相處。

我地只係去左三日兩夜。返香港時仲係要坐六點機。所以,唔能夠落機就立即係去搵Christine。當一踏入香港機場後,我第一時間深呼吸左一啖氣。唔知點解香港既空氣特別唔同,或者咁講。香港勝在有Christine啦。我真係好期待第二日去青衣城搵Christine。

到左第二日,大約十二點幾到啦!我起身沖涼、洗頭。然後帶埋手信出門口。手信係乜?其實係少少野食同埋一條手繩。我食完野後就入左青衣搵佢。希望今次可以同佢真正認識啦,雖然天公不做美,但係難唔到我既。自從同Christine相識後,唔知點解?以前真係好討厭落雨天。依家總係對落雨天產生左一份額外既感情。我諗每逢落雨天,令我更加去想起Christine。

今日依程車特別耐咁。可能我好心急見佢啦。但係我又好緊張喎,時不時深呼吸!我諗依個反應都係正常既。因為我真係好想立即見到佢嘛!我緊張到忍唔住打比阿文。但係阿文太多野做所唔得閒同我傾。我唯有繼續係依一個時間,一個人獨自緊張啦。

去到青衣城,我去到佢銀行門口。但係左望右望,見唔到佢,於是,我忍唔住向銀行職員問下啦?我想起阿威既一句話:我係客嘛。

我:<唔好意思?>
銀行職員:<請問有咩野可以幫到你?>
我:<我想搵你地個位同事Christine!>
銀行職員::<Christine! Sorry!我都係第一日返工!我幫你問一問其他同事。>
有一個我估佢年資比較耐既職員,仲話左佢兩句,我遠處聽到Exchange一詞。

資深職員:<Christine佢琴日掉左上創紀之城喎。有咩野可以幫到?>
唔通話比人聽我溝女咩?我唯有同佢講張信用咭批左未囉!順便問一問定期存款囉。我真係好灰,以為可以邁向一大步之際。又打回原形。

Christine 佢真係天上既女神咁,而我只係地上既凡人。佢係你見到時只係顯一顯靈。然後就會逃去無蹤。緣份又再一次戲弄我啦。

沒有留言: