2011年11月5日星期六

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] -7

阿紫就笑住話:哈哈,阿樂你又會咁聽話既, 
       一陣真係流落黎你咪成頭都係囉, 
       我講下笑架咋,點知你真係會放係頭頂。    
我:哎呀,咁衰既你,想整蠱我。      
  (然後我就用手去吱佢條腰) 
跟住阿紫即刻攣起個身,我就笑左話:哈哈,阿紫原來你咁怕吱既。 
                 哦,你死啦有痛腳係我手。  
然後我就梗係變本加厲啦。    
我:阿紫我今次唔會放過你架啦,鬼叫你咁狡猾。    
阿紫一路笑住一路講:阿樂,唔好唔好 
          我投降我投降。      
然後我地就將個慕思倒落個模度,      
最後將d藍莓醬再塗多一浸係面,然後就將佢放去雪櫃啦。 
我見d藍莓醬仲剩返好多, 
我就點再少少黎試下。    
我:都唔錯喎d藍莓醬,有d果肉係入面添。    
阿紫:阿樂,你正一為食鬼黎。    
然後阿紫就吱返我條腰,即刻跑出廚房諗住入房。    
我當然承勝追擊啦。 
不過我都好少見阿紫咁頑皮既一面。      
諗返起都好開心。      
於是,我就一路追到去入左佢間房。 
心諗:今次你仲就得去邊。      
我就將個房門閂一閂埋。 
(屌!搞到我好似變態佬咁,      
 不過果時既mood真係好正.大家都好hyper    ) 
我:阿紫,你今次冇得走啦喎。      
阿紫就坐左係床上面,攬住左個公仔。 
阿紫同我講:阿樂,我知你唔會既...  (佢裝作好可憐既樣子) 
係佢未講完之際,我已經衝左埋去吱佢。    
而佢就一路想用個公仔抵擋住我既攻擊。    
當然唔夠我身手靈活啦。 
阿紫:阿樂,真係好痕呀.. 
我:投降未?      
阿紫用一用個公仔打一打我。 
哎呀,你個死妹釘真係唔識死。        
我就再變本更厲一點, 
狠狠地去吱佢,阿紫就輕輕話:非禮呀...(當然我知佢係開玩笑     
然後我就話:哈哈,阿紫你嗌破喉嚨都冇人黎救你架啦。      
      (屌..而家打返即刻諗起破喉嚨果個故仔     
因為阿紫係床上面都有反抗既,唔係任我魚肉果隻,  
佢已經開始比我吱到訓低左... 
而我又變相係佢身上面...      
有一下失左平衡,我就稍稍壓左係阿紫身上。      
我見到佢頭髮有少少凌亂, 
但唔知點解果時配合埋佢個樣望住我果種表情,    
襯托倒一款凌亂美出黎...實在太吸引....    
我果一刻呆住既時候,我仲記得我雙手.. 
係捉住左阿紫雙手.....    
我果剎那,引唔住,將我塊面,慢慢咁靠近阿紫既小咀身上, 
靠近緊既期間,阿紫仲係眼仔碌碌咁,定住咁望實我...    
然後我就合埋眼..輕輕咁係阿紫那雙小唇上, 
留下我第一個初吻既印記。      
雙唇與雙唇之間觸碰既感覺, 
到而家我仲歷歷在目,柔軟而帶濕潤,  
初次接吻既感覺令我心跳加速得好快好快.... 
因為第一次錫,我雙唇輕輕點一點,就提返起...    
見到阿紫面紅紅咁,望住我... 
我:阿紫..我....(我係咪嚇親阿紫   
阿紫溫柔咁同我講:我比左個初吻你啦...    
我:我都係....      
  但..你會唔會..介意無啦啦咁突然..?    
阿紫用雙手環"cool"住我條頸, 
用少少力將我再次壓返低.....      
我同佢再接吻多一次。      
今次時間稍為長左一點,但我既技巧真係唔純熟。    
只係定左係度,郁都唔識郁。 
不過我隱約感受到,阿紫既吐息有點急,幅度亦有點大...  
阿紫佢...應該都好緊張吧。    
但阿紫會用行動證明佢唔介意.... 
我果一刻真係好開心...      
每同佢接吻時,我個心就好似比電電親一樣, 
有一種酥麻感.....一種好特別,又令人會上癮既感覺。

錫完之後,大家塊面都好紅,我地坐返起身。    
阿紫d條辮因為頭先訓左落床既關係, 
好明顯見到佢條辮開始有d鬆鬆地。      
我用手幫阿紫,除左佢條辮個圈圈佢。    
見佢個頭有點亂,我就問佢:阿紫,你拎把梳比我呀。  
於是阿紫就係床頭拎比我。  
然後,我就叫阿紫背住我咁,坐係床上。    
我就係佢後面,輕輕咁, 
用手上既梳,幫佢後面d頭髮梳返整齊。    
我:阿紫,你d頭髮真係保養得好好, 
  又冇咩點打結同開叉。    
阿紫:我有定期落護髮素同焗油呀麻。    
 有次我記得有人問我,點樣頭髮先冇咁易開叉, 
     我同佢講,落柔順劑囉死蠢,然後佢同我講, 
     柔順劑唔係for洗衫架咩?跟住自此就比佢笑到我pk   

沒有留言: