2011年11月28日星期一

我遇見了她 -8

我好耐都未試過咁開心啦。由於有其他人係度既關係,當我見到阿威、阿文時,並無同佢地講再度重遇Christine。但我點會暪得過佢地啦。
不過佢地可能人多,所以無來質問我。我地行到約五點鐘就出來! 然後就去左佐敦食埋飯,大約食到約未到八點半度,就散啦。我搭小巴返觀塘。收到由Christine打來既電話。

我:<…>
Christine<Wind !你知唔知邊度我係邊個呀?>
我:<梗係知啦! 做咩野?>
Christine <無乜特別! 你係街呀?>
我:<係呀~>
Christine<咁無野啦 >
我:<仲咩野呀?講來聽下啦。>
Christine<我忽然間好想去觀塘度食糖水。你都唔得閒,下次先啦。>
我:<! 我家下搭車返緊觀塘呀!>
Christine<但係!我仲係銅鑼灣喎。你怕唔怕夜呀?>
我:<傻啦點會怕呢?你到觀塘時打比我啦。>
Christine<好啦一陣見啦^^!>
當同佢講完電話後,死喇我係唔係發緊夢呀?我自己都有點難以置信。我搭緊車既時候,仲係度諗緊點開口約佢出來。本來由早上充滿著滿心既希望,突然間又開始充滿著忐忑不安既心情。情緒化有時唔係女人既專利。男人有時係唔清楚自己點做時。一樣會係咁。不過,Christine 既電話後,我就已經一掃擔憂既感受啦! 因為,我同Christine即將會有第一次既約會。
去到觀塘,我第一時間就左去APM。去APM 做乜?買禮物送比人呢?梗係唔係啦。我只係想去一去厠所啫。第一當然係放水先啦。第二只係照一照鏡。睇下自己整唔整齊。不過個頭髮有少少亂。好彩自己去南丫島時特登帶多件衫去換。如果唔係第一次見面就比到唔好印象人啦。世事就係咁巧洽架啦。所以人地話,機會係突然其來,你一定要做足充足既準備去迎接。唔知我算唔算合格呢?但係照照下鏡時,內心既自卑感突然間出左來。我覺得襯佢唔起。佢既樣,一行出街就一定會大把人望。不肥不瘦既身型。簡直係好多男士既必選。我呢?瘦身材,成個道友咁! 正係外表真係可以吸引度人既,不過係差人。性格又粗魯、為人孤寒。
時不時都用粗口孝敬D熟人。我兩位好兄弟受唔少。一個又無學歷、又能力,都唔緊要,最緊要係財力。真係諗諗下個人都DOWN DOWN 地咁。如果,有一個神仙係個厠所到出現既話。比三個願望我。唔係係四個先岩我會選擇:學歷、能力、財力。再加埋Christine 啦。算啦現實D好。依個時候! 電話就響起。係Christine打來。
我:<你到左啦。>
Christine<係呀! 你係邊呀!>
我:<APM ! >
Christine<實在太好啦。我仲想起HXO 到買野。>
我:<咁呀! 我係門口等你啦。>
Christine<好呀! ^^>
我係食市個曾搭扶手電梯落去。當然好緊張啦。落到HXO 個一層時,我遠處已經見到佢。可惜佢仲未見到我。我就係買牛仔褲鋪頭到企係度等佢行埋來。佢每行一步、我心就會跳一下。佢越來越近、越來越我啦。我真係緊張到暈呀。個心跳左出來咁。我講得好似好誇張咁,其實我覺得一D都唔誇張! 當你對一個人有感覺時,尤其係處身係單方面時,依種感覺就好真實架啦。尤其係我依D情景添。由一種無望變為重燃希望! 同一日內,能夠遇返佢,同一日仲同佢單獨見面。依一刻既感受真係非筆墨可以形容! 佢見到我啦,仲對住我笑一笑,面上係個小酒。不過唔係成日會出現。只係某一個表情或者笑容下先見到。
Christine<唔好意思呀! 咁夜叫你出來,仲要你等。>
我:<……我平時先係岩岩醒渣。>
Christine <HEHE…我發覺你都好鍾意吹水喎。>
我:<吹水太過容易。我唔會吹架。我平時吹開牛架。>
Christine<好爛呀!我要去HXO。行囉…>

其實我唔知咩野叫爛GAG。直至依件事後我第二日問D同事先知咩野來?我去到HXO 門口。就企左係門口等佢。因為我唔知咁! 我真係唔係太多拍拖經驗。我見佢同佢SALES 講野。問得好詳細。而佢亦好留心聽SALES 講解。我係遠處望緊佢。好似發緊夢咁。可能到今日我都仲未接受到依個事實啦。佢買完野行出來。
Christine<你好悶呀?>
我:(令令頭> <唔係呀! 不過我好少同女仔單獨去街。>
Chirsitne<扮野啦香港男仔點會咁架。>
我:<我無扮野架。我除左同我D兄弟出來。根本就唔會出街。>
Christine<哈哈得啦。解釋既係掩飾呀!>
我:=__=”” <我諗我依D叫唔識呀! 唔識點答你呀!>
Christine<HEHE……你又來搞GAG 啦。>
我:<係喎想食去邊度食糖水呀!>
Christine<我想食DD…不如我地去許X山囉。>
我:<好呀!>

沒有留言: