2011年11月13日星期日

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] - 11

我:點解唔會呀!    (一直朋友關心下好正常姐   
阿欣:係呢,你又話同我講阿紫今日點解唔黎既..    
我:呢度咁嘈,我想要個靜靜地既地方講呀 
  同埋又拎住咁重既野,點講呀..      
阿欣:一係拎去我屋企擺抵晒d野先再講啦, 
   橫掂你都要幫我拎到返屋企...      
我:邊個話會幫你拎到返屋企..  (雖然盡人使都會咁做..) 
阿欣:你唔係忍心我一個柔弱女仔拎住咁大袋書呀..    
   (阿欣果時又扮一副可憐既樣   
我:得啦得啦怕左你,唔好再整呢個樣出黎,ok?    
阿欣:嘻,ok!    
因為有阿欣陪住,所以可以答鐵去佢度都唔會蕩失路。 
拎到去佢屋企之後,大家放低晒d書。    
果一刻我覺得,雖然大家話晒係朋友,但畢竟,呢個 
都係一個女仔既屋企,而我同佢又唔係男女朋友關係, 
冇咩必要既話,我都唔想孤男寡女咁係埋一間屋。(你地話我傻又好咩又好啦   
我:阿欣,不如我地落去留下公園講好唔好?  
阿欣聽到之後,點點頭,就同我一齊落返樓下公園度坐。 
係果一刻,其實我既心情都有點沉重。    
因為我冇盤算過,究竟點樣講比阿欣聽好。 
但我心入面,的而且確,係一直有為阿紫轉校既事擔憂。 
七月份果時我就話可以無憂無慮咁,將所有事都置諸腦後, 
等遲d先黎擔心。 
誰不知,我同阿紫一齊既時間,真係好似眨下眼咁快。 
快到連我想再為大家締造多一點回憶,多一點僅僅是屬於我們既回憶, 
都咁困難。      
半個月咋!得返半個月咋!你叫我點接受呢個殘酷既現實!?  
有邊個可以幫我呀!!    
我:阿欣,以下落黎既野,我只係同過你一個人講.. 
  亦都希望你可以幫我保守呢個秘密..  
阿欣見我咁認真,佢亦唔敢再講笑。 
阿欣:好好好,冇問題...我唔會同其他人講既, 
   阿樂你放心啦。      
我深呼一口氣,話:阿欣,其實... 
         阿紫佢已經搬左屋..  
阿欣:哈,仲以為d咩添, 
   搬左屋咋,咁好小事姐。    
我繼續講:佢要轉校啦,佢唔會再係度讀啦!  
我講完呢句之後,阿欣靜左落黎... 
佢靜靜咁望住我..  
阿欣:你..你講咩話..  
   阿紫佢..唔會再係我地學校讀..?  
我:佢已經搬左去新界, 
  屋企人已經幫佢搵緊學校,佢唔會再係度讀架啦!  
  (我愈講,個心就愈唔安落,個心就愈拿住拿住!    
阿欣開解我:阿樂,你唔好咁唔開心住啦.. 
      即使你地分開左唔係同一間學校讀, 
      都可以係周末見面架姐。    
我果一刻拎一拎頭:我唔覺得可以成日同倒佢見啦...  
阿欣:點解.....?    
我:阿紫,係身處係一個比較有錢既家庭.. 
  佢屋企人根本唔鍾意,甚至唔比佢而家有同男仔來往...  
  你覺得佢可以個個禮拜都同佢屋企人講話要出去, 
  而唔比屋企人懷疑甚至發覺佢係拍緊拖架咩?  
阿欣比我咁講一講..又冇再出到聲,因為佢知道,佢根本幫唔倒我d咩。 
阿欣:阿樂... 
   咁即係話..佢屋企人一直唔知道你地既關係..?  
   佢要出街既話,都要同佢地講大話..?  
我:嗯.....      
阿欣:咁..你地就打算一直瞞落去....?  
我:咁唔係可以點?  
阿欣:你唔會覺得好辛苦咩..?    
雖然我知道將會係好辛苦,由我見到佢媽咪果一刻,我已經意識到。 
但為左我同阿紫可以一直好好愛落去,我幾辛苦,我都願意。 
我:再點辛苦,我都冇咩所謂... 
  (然後我dup低左頭,我發覺淚水開始有點按奈不住) 
阿欣見我咁,佢用手,答一答住我膊頭。 
阿欣:阿樂, 
   你唔好咁唔開心啦, 
   你唔好唔記得... 
   你仲有我呀麻...  
   仲有阿力,同amy陪住你過日子呢..  
阿欣佢,係果一刻,用咁溫柔既語氣,用咁溫柔既聲線去安慰我。 
其實,我真係好感動,彷彿好似可以係佢身上,重獲返勇氣.. 
係果時,阿欣向我提議左一樣野... 
阿欣:阿樂,不如我地去打波囉。      
我:打咩波無啦啦?    
阿欣:我知道你乒乓波勁, 
   我地一齊去打啦!我呢度附近有運動場呀, 
   可以即刻去book麻!    
我:你識打咩?    
阿欣:唔識架,你可以教我架麻!    
   行啦行啦!當發洩下都好呀麻!  
咁又係既,成日積埋積埋d唔開心,屈係個心度真係好唔舒服。 
倒不如做下運動發洩下好過...      
於是我就比阿欣拉左我去book場打乒乓波。 
因為乒乓波台都唔係咩大熱既運動, 
所以好多時即刻去都已經有場...

沒有留言: