2011年11月1日星期二

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] - 2

諗到我地果時, 
阿力就話:喂喂Amy識做少少啦, 
     有佢地兩個一架啦,我地三個等下一個車廂, 
     唔好阻住人地呀麻。      
頂你阿力,估唔到你都幾識做架喎。        
於是,我同阿紫就雙雙咁坐住摩天輪啦。 
摩天輪上升得好緩慢,我同阿紫就一路望住外面既景色。 
眼見慢慢咁,從高空望落去,見到好多人群既身影, 
有大人,有小孩,有老人家。        
我:你睇下,周圍d人都玩得好開心呀可。    
阿紫:咁你呢,你玩得開唔開心呀。    
我:當然開心啦,有你陪住,    
  如果可以日日都見住你就好啦。    
阿紫就挨左過黎我膊頭度,話:傻佬,而家咪見緊囉。  
我地兩個,就一齊咁,見證住摩天輪登到最高點果一刻, 
見證住海洋公園環海最美麗景色。 
就好比我同阿紫既愛情,都已經漸漸上到高峰, 
踏入熱戀既階段,見證著愛情最璀璨的一剎那。 
我同阿紫講:阿紫,d風景真係好靚...  
因為我坐近窗口位,阿紫要將個身挨一挨過黎先望得清楚。  
阿紫:係喎,真係好靚。      
果一刻,我不禁錫左阿紫面豬一啖。  (我仲係未夠膽錫阿紫個咀) 
阿紫就紅紅地,話:阿樂,你咁鬼馬架!    
雖然,我地只係身處於一個狹小既車廂入面 
但正正因為空間感細,安全感亦大左, 
空氣中所瀰漫住既幸福味道,我亦可以輕易咁嚐到。 
高峰過後,車廂亦漸漸回落至低處。 
幸福摩天輪,也是,有高,有低的吧.... 
果一刻,我只期盼著, 
我同阿紫既愛, 
我同阿紫既熱戀階段, 
唔好咁快回落就好。 
落返地面之後,我地就去玩最後一站 - 滑浪飛船。

滑浪飛船其實當時我見到果一刻都幾新鮮,  
因為見人地沖落黎果下水花四濺,一定好刺激。    
講真濕身我又唔係好介意,黎得玩就預住放架啦。    
不過... 
阿紫:阿樂,唔好意思呀, 
   呢次我睇你地玩算啦。    
我:點解既?    
阿紫:我見會整濕個身, 
   女仔黎講我始於唔係咁方便.....  
阿紫咁講一講,其實我都好明白, 
如果女仔件衫濕晒,一黎可能會容易惹病, 
二黎海洋公園咁多人,眾目睽睽下咁濕法始終唔係咁好。 
於是,我:你都講得岩既, 
     咁你係度等我地啦,唔好走開左呀知麻, 
     我地好快玩完架啦。      
我考慮到阿欣都係女仔..我:阿欣,你係女仔玩呢d 
              會唔會唔係幾好?    
阿欣好爽快咁話:唔會呀,我冇咩所謂,加上我又想玩呀麻。  
既然佢都咁講..... 
我:咁好啦,你同amy一架,我同阿力一架啦。  
點知阿欣話:我想同你一架喎!      
我有點摸不著頭腦,問:點解呀...    
           你唔會係有咩陰謀呀      
阿欣:車!我先唔似得你, 
   我鍾意點揀我既事啦,架車又唔係你一個坐晒。    
   (哎呀!而家又咁串呀       
阿力:下..咁咪我要同amy一齊..    
   同佢坐會唔會反艇架..    
Amy:阿力,你試下咪知囉,      
    放心,你一定會變成落湯雞先準落船架。    
阿力:阿樂你要救我呀      
我:哈哈,你就將就下啦! 
  眨下眼就過去架啦。      
於是,我就同阿欣一架,去玩滑浪飛船。
起初既時候,滑浪飛船既節奏都好慢...    
上一輪長命斜咁    ...於是,我地途中都吹下水。  
我:你睇我幾好,我專登坐前面, 
  費事一陣你濕晒係度賴我!        
阿欣:車!駛鬼你對我咁好!      
我:哼,終於露出你既真面目啦咩!          
阿欣:哈,慘得過佢地信我呀,點呀?      
我:今次算你好彩,下次實拆穿你!      
阿欣:我好驚囉..          
阿欣繼續話:阿樂..你同阿紫佢.. 
      都相處得幾好咁喎。      
我:係呀,我地幾恩愛架。 
  做咩..唔抵得!?            
然後佢好大力拍我背脊:我先唔會唔抵得你呀!!      
架船遊左咁耐花園,終於到戲玉啦!      
就快落斜!        
阿欣:阿樂,我一陣可唔可以捉實你.. 
   落斜我有d驚....        
我:哈,唔似你喎, 
  認低威呀!        
阿欣:認你個頭呀,比唔比呀!!      
我:好啦好啦.. 
  比次機會你啦。      
阿欣:車,懶係寶咁!    
係飛船落車果一刻, 阿欣佢又捉實我,變成攬住我條腰,      我亦感受到佢個頭伏左係我背上...      落斜已經夠刺激, 阿欣佢忽然呢種行為...再繼而令我心跳加速.. 果一下有一種通電既感覺...     沖到落水果下,水花真係幾大, 我個頭都濕埋...不過真係幾過癮      落船之後,我即刻問阿欣:點呀,你有冇濕呀..             然後即刻比左張紙巾佢。   我望下佢..好彩都唔係好濕.. 因為我仲應過佢..但佢就面紅紅。   我:喂!無料呀你,玩呢d野都會面紅既,   刺激過度呀?     阿欣:紅你個頭呀!!抹下你個死樣先啦。     係喎,濕左梗要抹下。無耐,amy同阿力都落黎。
阿力冇咩事,amy反而濕過佢。     我:哈哈,amy你都有今日啦。     amy:死啦你,快d拎張紙巾黎啦!       我地同阿紫會合返之後,都係時候答車走。 今次呢個海洋公園, 無論阿欣同amy阿力, 我同阿紫,又或者我同阿欣都好, 大家都玩得好開心,好融洽。   奇怪既就係,我居然有一下通電感覺,係出現係阿欣身上。  

沒有留言: