2011年11月26日星期六

我遇見了她 -6

原來……佢八達通有無晒錢,我聽到佢同司機講話只係得張一百蚊。而司機既態度唔係咁好。仲叫佢企埋一邊。唔好阻住塊鏡。我當然好主動咁行埋去啦。
我:<司機,唔洗咁惡既!人地都唔想。等我幫你比啦。>
Christine^_^ <唔該晒你呀!>
我:<D乜野呀。>
我有D想問個司機可唔可以找錢,因為我放左十蚊入去。但係有女仔係度我梗係唔可以咁失禮啦。唔知點解?我同佢既見面,總係大多數係好徬徨無助既時間之下。就會出一出現。而我同佢都會幫一幫對方。今次見返佢,我真係有少少做左英雄既感覺。或者,可能我已經成為佢心目中既英雄呢!我同佢一齊上左樓上坐。今次架車唔會只係得單邊位啦。
我:<你仲乜咁早既?>
Christine<唔好提啦今日要去promo Credit Card,仲要去到中環。你呢?咁早既?>
我:<約左朋友去南丫島玩。>
Christine<你就好啦! 我都好想放假去玩呀。>
我:<我間唔中都會同D朋友去離島玩架,你唔介意下次叫埋你囉。>
Christine<好呀我無乜所謂。>
(當聽完佢咁講,我真係好開心^^)
我:<你住邊架?>
Christine<藍田匯景花園!>
我:<咁點解唔搭地鐵或者603既?>
Christine<我阿姐叫我早少少出門口去開源道間分行攞少少野比佢喎。>
我:<唔怪得。>
Christine<我又大頭蝦,八達通無錢又唔記得左,身上又無散紙。得張五百同一百蚊。好彩遇到你渣。>
我:<D乜啦! 我同你都幾有緣喎!>
(其實有少少肉赤,無理由益九巴。我都係一個算係幾孤寒既人。^^>
Christine :<係囉觀塘都好大下。仲返返下工都撞到。>
我:<哈哈,我都估唔到呀! ……你電左頭髮喎?>
Christine<係呀! 係唔係唔好睇呀?>
我:<梗係唔係啦,好好睇呀! 仲好襯你添。>
Christine^_^ (佢有少少面紅^^)
我:<我返到來香港時,真係有買過手信俾你架。但係你轉左Office!>
Christine<係呀!乜我無同你講埋咩?我講左話我遲D咪唔洗咁早返工囉。>
(=___=””” 點會知道原來係依個意思!當然我好有風度。)
我:<哈哈哈原來係咁既意思呀!我以為你唔洗咁早返工添。點解會掉既。>
Christine<我個職位係咁,成日轉DEPT。我係個半月後會轉去投資部呀!>
我:<咁快會知。>
Christine<差唔多啦你做咩架?>
我:<我做物流架。>
Christine<做左好耐架。>
我:<係呀! 今年岩岩十年。>
Christine<你咪好大個。個樣唔似喎。>
我:<我十八歲就入行架啦。所以讀書唔多。>
Christine<有乜所謂呀!讀到書又好,讀唔到書都好,最緊要心地善良。我覺得你係一個好人。>

(
我有少少唔自然,其實係飄飄然就真)
我:<我又唔覺喎。星期六我從來唔買旗架喎。>
Christine<哈哈咁都唔代表你唔係好人呀! 記得第一次見同你見面時,其實我真係好無助同埋徬徨架。我當時入去渣打襟錢。一出來就係好大雨。真係唔知點算。只係見到D人擔住把遮,走來走去。我等左成十五分鐘都D雨都無細過呀!我諗住打比屋企人叫佢來接我架。點知你肯遮埋我喎! 如果你唔係一個好人,又點會咁做呢?>
當聽到Christine講返當晚情景,我內心特別有一種味道! 係咩野味道?當然係甜啦。我咪咪咀係度笑。只係做過一件舉手之勞既事。能夠成為一份咁美好既回憶。

沒有留言: