2011年11月27日星期日

我遇見了她- 7

我:<你唔好咁講我!我會怕醜架。^O^>
Christine
<哈哈哈做得出怕咩認喎! Anyway 真係好多謝你。>

我:<係喎! 你係銀行做左好耐呀!>
Christine<唔係呀! 做左年半咋!>
我:<你岩岩畢業就入去做?>
Christine<…>
我:<你係大學時讀邊一科?>
Christine<我係CU 度讀Quantitative Finance>
我:<咁犀利呀!>
Christine<又幾呀! 香港讀大學咪HEA住咁讀。>
其實我唔知係咩來?只係聽到CU兩個字咪覺得犀利囉。
唔知點解我同佢傾計好似識左好耐咁。或者我地既相識係大家落緊難既時間,突然幫左大家一把。依D算唔算患難見真情呢?所以我好大膽問左一個問題。^^
我:<雖然係啫。起碼都入度U啦。仲係CU喎。係喎?你份工忙唔忙呀?>
Christine<唔定喎不過乜都要做囉。依家我咪得閒囉。>
我:<咁你今日返工,你男朋友唔炸你型咩?>
Christine<……男朋友! 依家我無拍拖啦! 出來做野圈子細左,好難搵度好男人。家下D好男人絶晒種架啦。>
我:<又唔好灰! 世事無絶對既。>
Christine<你唔明架啦。>
我:<唔拍拖都可以搵D朋友出來玩架。好似我咁架。>
Christine<自從出來做左野之後,D好朋友又拍晒拖,真係好難去約人出來。你都知女仔成日都係會想人陪。 : ( >
我:<如果你唔介意既話,悶可以搵我架! ^^ >
Christine<好呀! 我好多時都好悶。>
我:<我都係架。^^ >
就咁我就同佢交換左電話。今次既相遇來得自然同巧合! 或者,我接二連三咁係佢需要既時間出現,的確能夠得到佢一份既信任。我同佢傾到中環匯豐銀行個站。就一齊落左車。然後就道別啦。今次道別我無唔捨得既感覺!因為,我相信可以仲有見面既機會。總算誇出相識既第一步。世事就係咁架啦,以為自己失望而回、忘記佢之際。偏偏天降返個女神比我。我對佢既感覺又返返晒來。我一路行去港外線碼頭,就SEND 左一個SMS 比佢:<估唔到咁都撞得返!Anyway~好開心識到你依個朋友。> 唔夠一陣,就收到佢既回覆:<講樣野你聽啦?我其實唔記得你叫咩野名。不過我會記住架啦^^!!> 睇完,我真係有一種會心微笑呀! 佢特登記住我個名呀! 唔知點解?真愛真係好簡單,只要對方有做D野關於你自己,你都會好開心架。^^ 依一D就係愛情既吸引力! 我腦海中不停充滿左好多不切實際既幻想。只係不停諗起佢個人,但又唔具體喎。成個人好似有精神病咁,成日係度笑。唔知道中環D賓賓見到我。會唔會覺得香港既男仔係傻既呢?唔緊要啦。佢地點睇我真係一D都唔重要。最重要係Christine依一刻充滿係我個腦海入面。無人能夠侵占我依一刻既幻想! 行左一陣,突然間有人拍我。
嘉祺:<~>
我:<嘉祺咁岩既。去邊呀!>
嘉祺:<約左你囉~>
我:<你又同我去南丫島呀! 無諗過你會去喎。>
嘉祺:<忙都要透下氣架啦。>
嘉祺係阿威既大學同學,阿威係24歲仔就已經係英國讀完成左碩士學位返來。任職銀行投資部。不過唔係大行。相反,嘉祺由於係一個極聰明能幹既人。佢讀完書就入左一間全港最有名既銀行。三年後就已經係銀行投資部入面話到事。佢既事我都係從阿威口中得知。嘉祺亦係一個好低調既人。從來都唔會誇耀自己既才幹。所以同佢相處時,雖然自己既成就好低。但係亦唔會覺得被人睇唔起。見到佢出現,我真係感到突然! 比佢打斷左我對Christine 既幻想添。^^ Christine…. 你行下街先啦。我一陣搵返你呀! 哈哈哈真係好傻呀!

沒有留言: