2011年11月4日星期五

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] -6

我:你唔凍咩?間房開左冷氣, 
  你又著咁少衫。      
阿紫:唔凍呀,因為我攬住左你呀麻。      
阿紫,比我想像中痴身,可能大家都係熱戀緊吧。 
近距離望住阿紫,佢真係好可愛。      
我隻手,亦不其然咁,攬住阿紫條腰。 
我:阿紫,如果我一直都可以攬住你唔放就好啦。    
阿紫:嘻,咁你而家唔好放手啦。    
攬住阿紫既期間,其實我隱約感受到 
阿紫身體果種凹凸感,可能因為佢著住小背心既關係。 
身體與身體之間果種微妙既接觸,我每一吋神經都可以感受得到。 
我輕輕感,係佢膊頭度,鍚左一啖。 
然後,用手輕輕撫摸住阿紫, 
又直又柔順既秀髮。 
我感受到,這一刻,阿紫係完完全全屬於我。 
我可以實實在在咁,觸到阿紫,我個心才安定下來。 
我:不如去整蛋糕囉。 
阿紫:好呀。
阿紫媽咪出街之後,我同阿紫就去返廚房準備整蛋糕啦。 
入到去,阿紫就拎返D買左既材料出黎。        
我:阿紫,我地今日整咩蛋糕呀?    
阿紫:整藍莓芝士凍餅呀。    
我:但我完全冇整甜品既經驗架喎。      
阿紫:嘻,我教你咪得囉。  
   所以你一陣要乖乖地聽我話啦!    
我:冇問題,我唔會只係食唔做野既!    
阿紫:好,咁我地開始啦。 
   首先整左餅底先。    
阿紫就拎左消化餅同牛油出黎。  
我:咦!?原來餅底係用消化餅整架?    
阿紫:係呀,不過用手指餅都得既, 
   我自己會鍾意消化餅多D。    
我:哈哈,我都係喎,岩晒,岩晒。    
然後我就拆開包裝,頂唔順肚餓得濟,拎左一塊黎 
咬左一啖。      
阿紫:哎呀,你個傻佬咁為食既。    
我:哈,係呀,阿紫你食唔食呀。  
  張開口,我餵你啦,呀~~~~~    
然後阿紫就張口開咬左一小啖。    
阿紫:拿你將個牛油煮溶先, 
   我就將D餅整碎佢。    
我:好好好。      
然後搞掂左之後我地就將佢混合埋一齊。 
阿紫:你拎呢個碌碌平佢就得架啦。 
   但記住唔好太厚同太薄喎。    
我:冇問題!YES, madam!!    
阿紫:抵錫。(然後就錫左我面豬一啖       
我:咁阿紫你整咩呀而家

阿紫:將d忌廉呀,芝士呀,糖,魚膠粉,蛋黃果d 
   mix埋一齊lo    
我見阿紫對d份量都幾熟,完全唔駛秤咁濟。  
我:阿紫你又知夠唔夠既d份量?    
阿紫:嘻,秘密。    
然後阿紫再落d藍莓醬將佢用機器攪勻。 
我:阿紫,等我幫你呀, 
  唔想你咁辛苦呀。      
阿紫:打到變黏就得架啦。  
用時,我就用左好一陣時間,將佢打成黏狀。 
跟住我就問:阿紫,咁得未呀?    
阿紫:你試下將佢倒轉放係你個頭度, 
   唔跌落黎就得啦。      
於是我就好聽話,諗都冇諗就將佢倒轉放係我個頭度。 
好彩...冇流落黎。      

沒有留言: