2011年11月10日星期四

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] -9

因為唔覺唔覺濕吻左既關係,大家果時面都好紅, 
大家都唔知講咩好。 
我:阿紫,我都係時候走啦..  
阿紫依然好怕醜咁講:我送你啦。    
落到去,我就再截架的士去返頭先巴士總站度, 
臨走前,我同阿紫講:阿紫,多謝你呀, 
          我今日真係過得好開心。      
阿紫:嘻,我都係呀,遲d再見啦。    
答車既途中,我都不時回味返,我同阿紫今日所做過既事, 
好多好多的第一次,好多好多的甜蜜,    
彷彿已經忘記左,當初黎既時候,我為咩野而失去左安全感, 
               我為咩野而感到恐懼。 
阿紫,我愛你。    

踏入八月中,暑假只係剩返半個月。 
亦都意味住,半個月後,阿紫就會離開呢間學校。 
我有問過阿紫,搵到學校未。 
阿紫同我講返,佢話屋企人幫佢搞緊,叫佢唔駛擔心, 
但就未決定倒係邊間住。 
其實我當時真係好有私心,如果阿紫搵唔到學校... 
咁佢就唔駛轉校啦,我地就可以朝見口晚見面。 
不過,命運既安排,我始終無力去改變d咩野。 
或許命運就是要我低頭,或許,命運就早認定我唔係阿紫既什麼白馬王子。 
月中有一日,有人打電話比我,我望望家中電話來電。    
原來係阿欣打黎,自海洋公園以後,我都冇咩同佢傾過電話,甚至見過面添。 
一打電話黎,我就比阿欣話.....      
我:喂!搵邊位?    
阿欣:喂,阿樂!    
   死人頭而家有異性冇人性啦!    
   又話做咩交心朋友,又話補返食飯,    
   我唔搵你就真係一d回音都冇,算點先!!?(我未試過一接起個電話就遇到個怨婦   
我:哈哈,唔好意思呀,阿欣。 
  我冇忘記要補請你食飯,我又唔會走既,  
  即使你開學都可以見到我架姐,駛咩驚呢?  
阿欣:我點知呀! 
   你知d人好鍾意賴脹架啦!    
我:我知道你打黎搵我唔係想講呢d既, 
  點呀!有屁快放!    

阿欣:超,懶醒咁! 
   冇呀,我諗住搵你一齊去買書咋麻,(我咪又係估中   
   就黎開學啦喎,仲唔快d死去買書呀!    
   一陣比人買晒你冇書用就死得啦!   
我:係喎,好彩你提一提我,      
  差d醒唔起要自己去買書架添!    
阿欣:梗係啦,你估你仲係小學呀死低b仔!      
   九成你成日走去拍拖,連就黎返學都唔知啦!      
我:我有你提住咪得囉,唔怕喎。      
阿欣:提提提提你條命呀,我地可以搵埋阿紫一齊買喎。    
其實阿欣,佢根本唔知道阿紫要轉校, 
佢咁樣講一講,我完全唔識點樣同阿欣講先好。    
我就話:唔駛預佢啦...    
阿欣:點解呀?  
我:呢d野,我地出到黎先再講啦不如....    
阿欣:哦哦... 
我:哦你個頭咩!咁約幾時呀...    
阿欣:聽日啦,快快手手搞掂佢呀麻...    
我:好啦,咁聽日係地鐵站等啦...    
現實還現實,我始終要兼顧返學業, 
因為暑假都就黎完,我就好好再用呢半個月時間, 
比自己有多一點心理準備吧。

沒有留言: