2011年11月1日星期二

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] - 3

其實,去完果次海洋公園都已經七月尾, 
踏入八月,暑假只係剩返一個月,阿紫亦已經搬左去新屋居住。  
我同阿紫,得返一個月可以時時見面,    
返左學之後,大家可能已經會各有各忙,要見面就更加難。    
話明係熱戀期,我地都會好好把握一齊相處既機會。    
有一日,阿紫打電話同我講。 
阿紫:阿樂,之前你生日呢,我係咪整左d曲奇比你食既?    
我:係呀,阿紫你既手勢真係一流,而家諗返起都想再食。    
阿紫:咁岩啦,我話過以後會整甜品比你食架麻, 
   近排咁得閒,不如大家一齊整甜品囉。        
我:好呀,咁我一定有口福啦!!  
  但係邊度整呀?我屋企冇工具架喎!      
阿紫:阿樂.. 
   不如黎我屋企整啦。  (佢怕怕醜醜咁講) 
阿紫..竟然會主動邀請我去佢屋企..    
我上女仔屋企既經驗真係唔多,上次阿欣係朋友就話姐.. 
今次..係以男女朋友既身分.. 
加上係阿紫,我就更加緊張。      
我:你肯定冇問題?    
  我驚阻住你屋企人呀。      
阿紫:傻佬,我梗係等我屋企人出晒去先叫你黎啦。    
心諗,哦!咁都好d...  
見到佢地屋企人既話,我既壓力指數一定會爆晒燈。 
一陣比佢地屋企人發現我地拍緊拖...咁咪...    
點睇都好似要冒好大個險咁..      
但係,我真係好想同阿紫一齊整野食...  
我:咁整咩食好呀?    
阿紫:Um...不如整芝士蛋糕呀?    

我:好提議,我鍾意就係食芝士蛋糕架啦! 
  但你搬左新屋.. 
  我唔識黎喎..你近邊頭架..    
阿紫就講左個地址比我知道, 
但我完全唔知道係邊.....      
新界果頭我又點會熟呢..    
我繼續問:咁答咩車可以黎呢度呀?    
阿紫:呢層..我唔係好清楚呀, 
   我出去都係媽咪車我既。  
阿紫屋企...原來有私家車嗎...      
出去都係媽咪接送,唔怪得唔知道有咩車可以去到啦..    
對比起我呢d答公共交通工具多既人,      
我就知道...我根本冇得同阿紫相提並論。      
我:咁..唔緊要啦.. 
  我自己上網search下點黎啦.. 
  應該冇問題既...      
阿紫:對唔住呀阿樂, 
   要麻煩你走黎走去..我又住得遠...  
我:冇所謂..可以見到你既話.. 
  幾麻煩我都願意架。      
阿紫:咁好啦,我買定材料, 
   到時我會整得好好味去報答你架。        
我:好啦,咁我去search下先啦, 
  遲d再搵你啦!    
其實search左之後,大概都知道點去既.. 
不過好似幾遠下..    
阿紫過左幾日之後,同我講,話今日佢媽咪會出去..  
所以就提議我今日去佢屋企整蛋糕。      
咁我當然冇問題啦...  
阿紫佢話會係門口接我。  
於是,我就出去坐巴士過去, 
因為火車都冇可能去到佢果邊... 
一路坐巴士,一路留意新界既景色.. 
的確係比九龍冇咁密集.. 
高樓大廈都冇咁多..      
但因為答去果度都要個幾鐘..    
我就更加要集中精神去留意每一個站...    
不過..我真係唔識路..      
最終... 
頂!點解會咁...車到我去左總站添...      
咁次仆街啦..      
我直覺上覺得呢架車應該係答錯...    
因為我記得睇地圖,個地方都唔係咁既..    
阿紫住果度係半山黎.. 
但我總站果度就係市區... 
睇返隻錶..頂..遲大到..        
比起預定時間已經遲左15分鐘。  
於是我就開始急... 
因為我又冇手提..我唔想阿紫係度呆等咁耐。    
咁我惟有答的士啦.. 
同的士大佬講左邊度邊度... 
然後就車我去.. 
今次應該實無死冇去錯啦掛..    
架車就黎駛到阿紫屋企既時候.. 
係路口處..我已經見到阿紫等緊我.. 
心諗:唉..佢一定等左好耐啦.. 
   都怪我唔好..      
我記得係答左三十幾四十蚊,    
落左綠色的士之後, 
我就拿拿林跑過去阿紫度啦,唉,佢一定企係度等左好耐啦...    
其實佢身後,仲有一個人既,應該係菲傭黎啦..      
想必是連工人都唔放心阿紫自己落黎,所以陪住佢吧。  
我:阿紫,阿紫... 
  唔好意思呀真係,我答錯車..        
  已經盡量答返的士趕黎架啦..好彩都唔算係差好遠... 
  對唔住呀。        
阿紫走一走埋黎,佢今日著左件紮身既小背心(天口真係熱   
同埋一條有短短地既牛仔裙,加一對黑色拖鞋。        
右手拎住銀包同一部白色既手提電話。 
阿紫行到埋黎時,我又聞到佢果浸體香...真係官能刺激樣樣有, 
差在未有味覺可以品嚐同觸覺可以摸下。        
阿紫微笑住咁話:阿樂唔緊要架, 
        我都知呢度有d偏僻架啦,    
        我就係知你可能會答錯車,又冇帶手提電話, 
        所以我唔敢走開呀..      
        我唔介意遲到..我只係怕你蕩失路咋.. 
        你擔心死我啦知唔知呀。      
阿紫佢,竟然唔怕係度曬住..      (雖然有樹好遮蔭) 
但佢萬事都係為我著想先,真係好體貼..    
同時,我對佢個傭人say左個hi 
阿紫同佢傭人互望左一下,佢地都微微咁笑住。    
果種眼神交流,應該係話比佢傭人知:呢個就係我男朋友啦。    
一路同佢地行既時候,我望望周圍既景色。 
其實環景好明顯係半山黎,但唔係村屋。 
人煙非常稀少,基本上唔係住呢度既,都冇可能特登過到黎果隻。 
住宅亦隔得好開,答的士上黎既途中見到幾座富貴級既私人大廈, 
而且樓層都唔係好高......  
唔怪得知...阿紫出入都要私家車啦..      
呢度連巴士經過都少之有少...      
咁我蕩失路..都好正常姐。    
我地沿少少斜路上去阿紫度, 
呢刻我仲未見到阿紫既居所,因為斜路盡頭要再轉彎上既.. 
係呢個時候... 
阿紫佢講左一句...好驚人既說話,令我無所適從。  

行緊上去既時候.. 
阿紫同我講:阿樂... 
      我媽咪仲係屋企未出去喎...    
我即刻卻步,個心真係差d跌埋出黎咁濟...      
唔係掛..佢媽咪係度..咁見到我咪....        
我好緊張咁問:下..咁..咁點算呀?      
阿紫:對唔住呀,    
   其實我都好想通知你一聲架啦, 
   等你有心理準備,但你已經出左門口。    
呢一刻,我點失落咁講:咁..咁我.. 
           駛唔駛返去先呀...    
           你媽咪見到我..唔係咁好..    
阿紫:唔駛啦傻佬..      
   我已經同媽咪講左你會黎。    
我即刻好大反應(阿紫你有咩想嚇我就一次過啦..    
        我唔受得好大刺激架       
我:下....你同你媽咪講左..我地既關係..??    
阿紫:傻佬.. 
   梗係唔係啦..      
   我話有暑假作業唔識做..  
   想請同學過黎教一教我咁囉。    
   一陣佢會出去架啦.. 
   我地扮做住功課先啦。      


阿紫佢,咁乖女,竟然會為左我,講一個小小既大話。  
雖然係善意既謊言....但我始終覺得有點唔好意思。

沒有留言: