2011年11月3日星期四

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] - 5

見到佢媽咪之後,嚇到….    
我同阿紫,就沿住頭先阿紫媽咪出黎果道門入去, 
其實係一條通道黎,阿紫間房係盡頭尾二果間。 
阿紫打開佢自己房門之後, 
入到去....          
基本上成間房,都係充滿住阿紫體香果種香味。  
正前方係書台,右手邊係張床同部鋼琴, 
左手邊係書櫃同衣櫃。 
裝潢依然以一貫古典木為主。  
之後,阿紫就閂埋房門, 
然後係我後面,用雙手答住我膊頭咁,      
係後面推住我,一路講:你頭先真係好緊張喎。    
然後我就坐低左係一張凳度,阿紫就坐左係床度。 
大家互相對住大家咁坐。    
因為阿紫坐係度既關係,條牛仔裙又有點窄, 
所以坐住既時候,條裙亦會相對縮短左少少....    
我見到阿紫雪白又光滑既腳同大脾...      
我視線移返去阿紫個面比較好。    
我:係呀...真係完全無心理準備呀麻.. 
  希望冇咩失禮啦..    
阿紫:嘻,阿樂你點會失禮呢。    
阿紫繼續問:咁我地一陣先出去整蛋糕啦, 
      你飲唔飲野?      
我:好呀。    
阿紫:檸檬茶?    
我點點頭。 
然後阿紫就出去拎.... 
係果一刻,我自己不禁係度諗.... 
傭人,私人樓,私家車,會所,看似眼角高既父母, 
單純既阿紫..... 
我可以點樣取悅佢地呢...      
雖然我既目標只係阿紫,但有佢地父母係度, 
我總覺得,果一役巨大而無形既壓力, 
再慢慢咁,行近去我度,我開始有點失去安全感....    
阿紫拎完野飲返黎之後, 
我見佢手上,只係拎左一包。 
佢入到黎就坐返係床度, 

阿紫輕輕用手,係張床度拍左幾下, 
示意坐過去。      
坐就過去之後, 
阿紫輕輕咁用手攬住我條腰,    
同我講:傻佬,諗咩諗到咁入神呀。    
阿紫,挨得好埋咁講。    
我:冇呀,諗你囉, 
  唔係仲有邊個可以諗喎。      
阿紫用手輕輕搣我個面一下:係咩? 
             好似唔似喎。    
阿紫搣完我之後,繼續話:咦!?阿樂,  
            原來你塊面都幾滑架喎。    
我:係咩?(我自己又摸一摸   
然後,我又摸返阿紫:唔係呀,你滑d喎。      
阿紫面紅紅咁講:嘻,女仔又點同男仔喎,傻瓜。    
第一次,同阿紫有咁近距離, 
    同咁親密既接觸。 
    加上係房間果種氣氛渲染底下, 
    愛意甚濃烈。      
    面對首次咁既情況,理性有點失去。 
我:不如飲野囉。(清醒一下都好)    
我:阿紫你間屋真係好大好靚, 
  真係好羨慕你。      
阿紫:有咩好羨慕喎, 
   我想去你屋企多d呀,阿樂。

我:哈,我屋企冇咩特別,又細。    
阿紫:有咩所謂喎,只要係你既野, 
   我全部都鍾意。    
同到阿紫呢一句,我覺得,非常之窩心。  

沒有留言: