2011年11月2日星期三

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] - 4

沿斜路轉彎之後,映入眼簾既... 
係一道好高大而華麗既閘門,主要係比私家車出入既。    
我地就去旁邊果道小閘門入... 
好彩阿紫落黎接我...如果唔係我呢d得閒之輩.. 
根本冇可能過到保安果關入去到。      
入到去之後..冇記錯只係得四至五幢我諗八至十層樓高既  
富貴級私人住宅...(阿紫係最入果幢)    
沿路我都冇出過聲...    
應該係話,我係比呢類住所既氣勢懾住左...    
我有幾可會步足呢d富豪住宅呢...    
唉..... 
沿路經過既,有會所,私人泳池,私人網球場等等..  
阿紫話:阿樂,我地遲d可以係度打羽毛球喎。    
    咁咪唔駛去公共果度book場囉。 
呢度少d人打,我地玩幾耐都得啦。    
我:都好喎,搵機會再打呀。(應該說,再有機會比我,先再算吧..) 
阿紫佢住幾多樓我就唔講啦... 
入到阿紫既層數,嗯,係一梯兩伙而已。  
果然...呢類住宅係貴精不貴多......  
除時佢地兩伙加埋既月租, 
已經等於我公屋果度一整個樓層既月租.... 
真係夠晒痴撚線!    
傭人拎起鎖匙準備開門入, 
果時我個心真係跳得好急(我未食藥)    
加上就黎會見到佢媽咪,我真係緊張到唔識形容..      
咔吒的一聲,門終於打開了.....  
門打開,迎面飄黎既係淡淡既木香。 
我呆住左咁望住阿紫屋企既隔局.... 
客廳...兩個字形容:好大。  
我諗相等於,一個五人住既公屋單位既客廳大小,再乘以兩至三倍倒。 
阿紫客廳既裝潢有點古典的味道,傢俬陳設同地板大多都係用深棕色既 
木去打造。 
大型既電視櫥櫃坐落住一部大型既plasma電視(果時岩岩推出無耐)。 
客廳落地玻璃係對住個海景。 
玻璃窗幕前放左一部按摩椅,正正對著海。(我幾鍾意坐係果度望住個海) 
開門入黎後右手邊係廚房,廚房入面係雜物房。 
廚房旁邊係工人房。 
簡簡單單講左阿紫家既格局之後.. 
我果刻其實仲未見到佢媽咪.... 
終於,我正前方既門打開.. 
佢媽咪..出現了。    
果時我真係有點慌忙.. 
我連忙同阿紫媽咪打聲招呼:Auntie您好。 
阿紫媽咪輕輕,語氣隱約帶點冷淡道:你好。 
阿紫媽咪同阿紫講:呢位就係你同學? 
阿紫:係呀,佢叫阿樂呀。 
氣氛好壓抑,好凝重, 
我感覺到我心口有點唔舒服。    
阿紫媽咪依然有點冷冷地, 
問我:聽講,你成績係學校算唔錯喎係麻! 
   阿紫話,你拎全級第二。
我輕輕點點頭,我:嗯..          只係好彩架姐..
阿紫媽咪:呢d野冇話好彩唔好彩既,有能力就係有能力,      點都好,自己比心機吧!
我:嗯,我會架啦...
我跟住細細聲同阿紫講:阿紫...可唔可以倒杯水比我..            我未食藥...  
阿紫聽到,即刻入去廚房倒杯水比我。 我仲係成碌木咁企係原地唔咁郁。
阿紫媽咪:坐吧,      唔駛企係度啦。
坐低左之後..阿紫倒完杯水出黎比我.. 其實我唔想係屋企面前食,但真係冇辦法。  
阿紫媽咪:你唔舒服?
阿紫即刻幫我解話:係呀,佢有少少感冒姐,          已經好返七七八八架啦。    
阿紫媽咪對阿紫講:嗯。          咁我差唔多出去啦,          做完野好離開啦知麻?
阿紫點點頭。 然後,佢就帶左我入房.....

沒有留言: