2011年11月26日星期六

有一晚 一個來電.......... [(七)愛與痛的邊緣] -1

中二既學期,終於開始。 
今日,我特意地,早起床了,打算行路回學校。 
我的校服,已經被媽媽,給摺好,並放在梳化上。 
吃過早餐後,我穿上中一時買起的校服。 
嗯,恤衫有點紮身了。 
我望望褲腳,亦比中一的時候稍稍高了。 
我..長高了嗎... 
看來我要等媽媽下班後,才能把褲腳再放長一點點。 
我將恤衫上的鈕子,逐粒,逐粒去扣上。 
扣好尾二的一粒時,我望著頸喉上, 
並沒有扣上的那粒鈕子, 
想起了我和阿力的第一句對話, 
想起了當初中一傻頭傻腦的我, 
竟然把那鈕子給扣上了。 
這顆鈕子,由最初我買校服回來時, 
只是扣過一次而已。 
很久很久,也沒有再用手去觸碰它了, 
這顆鈕子,長年也沒有人去理會, 
它,會感到空虛,會感到寂寞嗎? 
穿好黑鞋,綁好鞋帶後, 
我便出門上學。 
九月了, 
步行路上, 
再次看見每天早上背起書包上學時的街景。 
路面忙得很, 
不同學校的學生也在上學呢, 
有的還是帶著睡眼惺忪的樣子。 
上班的大人們,都走得特別急, 
趕得要命般在人群中穿插。 
我慢條斯理地沿著斜路, 
慢慢地踏著,重覆著 
不知道幾多次的腳步, 
再熟悉不過的道路去上學。 
我,不再是中一開學時, 
那個連路也會蕩失, 
差點弄得自己遲到的阿樂。 
上到校門前,我站一站著, 
望著這所學校的感覺, 
比起以前親切得多了, 
不會再感到恐懼, 
不會再感到陌生。 
因為我知道,入面, 
有我最要好的朋友在等我, 
阿欣,阿力,Amy 
阿紫,今天是妳第一天到新校上學, 
妳習慣嗎? 
想完那些有的沒的之後, 
我便踏入校門去。
步入校門後, 
同學們之間的吵鬧聲便愈來愈大。 
此時,有人從我背後拍一拍我。 
感覺就像阿紫以往做的一樣...  
我轉轉身望過去,是阿力。  
阿力:喂,阿樂, 
   冇見你成個月,好似高左咁喎。  
我:哈哈,係咩, 
  發育時期係咁架啦。    
  但我睇你好似冇咩點高咋喎, 
  又話成日去打波!    
阿力:頂,我就係成日去打波, 
   想高d。X!點知打左成個暑假,  
   好似一d都冇高到,你叫我點溝女呀!!    
我:唔緊要既,你雖然冇高到, 
  換黎既係黑碳既膚色呀麻!  
  一定迷死女啦!    
阿力:X你啦!又會既,  
   阿紫應該去到新學校讀啦喎。  
我心情沉一沉,話:嗯... 
         唔知佢適唔適應呢... 
阿力:唔駛擔心喎, 
   佢呢種性格咁易識到朋友, 
   點會適應唔倒。    
阿力說得也對,阿紫的確是討人喜歡的性格, 
但這樣,究竟是好是壞?        
我淡淡咁講:又係既.. 
      睇黎我擔心都係多餘。 
阿力答一答我膊頭,話:唔好咁愁啦, 
           岩岩開學就咁既樣,    
           黎啦,去小食部買支野飲先。  
於是,我地就去到小食部。 
嗯!?見到一個熟識既背影。 

沒有留言: