2011年11月19日星期六

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] – 13

剩返個十數天既日子, 
我同阿紫,都出過三次街。 
都係睇下戲,食下飯,行下街果d。  
雖然話就話日日都放假, 
但出街既次數始終唔可以太過頻密, 
費事有d咩惹人懷疑就唔好啦... 
有一次食晚飯既時候, 
我問阿紫:阿紫,果次你媽咪見過我之後,有冇講d咩?  
阿紫:冇呀,咪話教完我之後d暑假作業識唔識做呀咁囉。 
   放心啦阿樂,你冇任何負面既評價比你喎。    
我:咁我地成日出街,你屋企人冇問過咩?  
阿紫:都有呀,我咪話同中學d朋友出街囉, 
   因為我同講就黎轉校,想再聯誼多d咁。    
我:阿紫,對唔住呀真係, 
  成日要你講大話,咁樣會唔會辛苦左你?    
阿紫:傻佬,點會辛苦我喎。 
   好小事咋麻。    
我:咁...我地以後.. 
  周末果時仲可唔可以見面..?  
阿紫:阿樂,我呢一刻真係答唔倒你.. 
   因為我唔想你抱完期望之後失望呀。 
   但我應承你我會盡量架啦..    
我聽到阿紫咁講,雖然我明白會難為左佢, 
但果一刻我更加難掩飾自己既悲傷同落寞。  
阿紫見我沉默不語,就話:傻佬,唔駛擔心喎,    
            你知道我會一直鍾意著你咪得囉。  
阿紫咁講,我亦對佢強顏歡笑起黎。 
其實我唔係信唔過阿紫, 
只係,我覺得, 
有時變數實在太多,太大... 
並唔係話單單咁,單憑一把口講:我會一直鍾意著你,咁就得。 
當然,果時既我,邊諗到咁深入,邊可能會洞悉倒呢一d。 
果一刻,我真係完完全全信任晒阿紫既說話。 
臨近返學既前幾晚, 
阿紫打電話比我,同我講... 
阿紫:阿樂,我屋企人已經幫我搵到學校讀啦..  
剎那間,突然聽到阿紫呢一番說話, 
心入面既傷口,又再滲出血起黎,傷口好似再漸漸增大一樣... 
睇黎,阿紫真係要非走不可, 
命運,原來真係要咁樣安排。 
我既一雙手,根本唔可以掌握著阿紫既命運, 
      咁更加唔可以掌握住,我同阿紫既愛情

我雖然係心如刀割,但都裝作開懷咁, 
同阿紫講:係..係咩.. 
     咁咪好囉,真係恭喜晒你呀.. 
     男女校嗎..? 
阿紫:嗯.. 
我:校服阿,書阿果d都準備好? 
阿紫:準備好晒啦..    
我:你插班入去.. 
  難免有d難適應架啦, 
  有咩唔妥記住搵老師呀知麻? 
阿紫:知啦傻佬。  
我:咁你識點樣去學校未呀? 
阿紫:媽咪會車我返去。 
我:哦...咁ok啦。 
阿紫:阿樂,你做咩呀? 
   今日怪怪地咁既..    
我:冇呀,你唔駛擔心我架啦.. 
  去到果度更加要比心機讀呀知麻? 
阿紫:知道,  
   我會好好掛住你架, 
   你都要呀知麻。    
我:嗯..我知架啦..  
呢一晚,係我同阿紫,暑假入面既最後一個電話。 
開學之後既日子將會係點,我真係唔清楚.. 
我亦唔想刻意去諗,去煩。 
我望住手上既手繩,就更加令我有更想去見阿紫既衝動。 
果一刻我亦都安慰自己, 
雖然阿紫每日陪唔倒我,但我有呢條手繩,就已經代表住, 
阿紫時時刻刻都會係我身邊。 
以前既日子, 
從我訓覺到第二朝早返學,只需要相隔九個鐘頭,我就見到阿紫。 
黎緊開學, 
從我訓覺到第二日,我需要隔十八個鐘頭,先會聽到阿紫係電話把聲。 
足足...一倍....但卻只能透過電話溝通 
雖然我唔想接受.. 
但我仍然需要面對, 
中二開學既到來。 

沒有留言: