2012年1月28日星期六

我遇見了她 -51

我覺得提出分手唔難,難既係要接受分手依個既結果。講既時候好平淡。但係靜下來時,你腦海就好似錄影機咁只係播返好多既回憶。原來思念一個人係咁苦咁痛! 唔捨得既感受同埋分手既思緒好似一場爭戰咁。不停你推我擋。真係叫我無法入睡。加上成家人都係唔係度,依一份孤寂更加加速我既痛苦。而我既淚水把我個枕頭浸濕晒。我頂唔順起身去開電腦,上下網,想check下email。時間係三點鐘到,Check Check下仲竟然收到Christine一封既email。
//////////////////////////////////////
2008年4月14日(星期一)時間:02:38
永遠不會忘記的人Wind,
想你聽一次依首歌先。
十個他不如你一個
事實上背著良心告別你
我試過責備自己討厭你
從來並未受遺棄
但是我想 還是未及 永不捨棄
皆因不過初戀 稚嫩度猶如做戲
不可到尾 旁人也屢度說起
人人初戀得一次 太回味那時
人人自然自私 要耗盡才終止
以後無論再找十個他
不相似 甚或要 懷念到再來一次
人人失戀失一次 我還未算遲
其時未及認知 愛會在沉默裡中止
我也許失去至知 那快樂全部會停止
卻又未知 下一次
仍然極度在乎你
但是我想 回頭亦是 惹我生氣
初戀不過初戀 但現實誰講道理 
卻仿似做戲 離巢了愛沒有死
最後 最後 對錯抉擇誰知
最後 分離 我都玩過一次
最後 最後 做錯了但我知
結合 分離 最多只有一次
如果你覺得Wilson係我初戀,我會答唔係。少女時只係自己未曾擁有,當擁有後,原來我根本係唔愛佢。所以,當失去佢只係為我帶來短暫既痛苦! 而同你相愛後,我就似一個小女孩咁。永遠都可以係你身上搵到一份被愛、被重視既溫暖。被你氹既甜蜜。尤其你成日都會乜都以我為先。係每一個女人夢寐以求既事。試問,教我怎能忘記呢?
我知道能夠見返Jenny、阿琼同埋返左新工以後。我對你真係忽略左好多。我知道我係一個自私既人。沒有去體會你既感受。沒有做你同爸爸之間既橋樑! 依一點我真係做得好差。你同我經歷左好多既患難,係我人生最失意時。上天好似知道我內心所需。由你出現一刻,就好以把我既人生從最低點拯救出來。我以為自己依一世都唔會有人關心。就算關心也好,都係有其他目的。而你卻完完全全沒有,仲要為我付出更多更多。仲要帶我谷底走左來。依一點我滿心感激你。
Wind~我有嬲你。因為正當我好想同你分享人生既成果。結果你就要返返去你既世界!留下我一個人去開心。今日既成果,最大既功勞並唔係我既努力,係從你身上依一份無私既愛為我鋪既路。我個心好痛,因為我我從來未愛過一個人咁深。你就係我一生第一次戀愛咁,係我真正既初戀! 你唔單只係我既第一,仲係我既唯一。仲係令到我知道咩野叫愛!原來人生沒有你,我真係會乏味。但係爸爸同你之間,真係要我選擇一個。我真係唔知點選擇! 結果就由你幫我選擇。雖然我唔想,但係我知道你一切苦心都係為我。依一點我完完全全感受到你依個男人比我既愛。無論以後我搵到邊個人也好,同過幾多人一齊也好。都不及你一個。因為你比我既野實在太多。
Wind~我地以後唔好再見面啦。因為我怕做唔到放棄你。知嘛?亦唔好回覆返我呀?因為我怕見到任何你既野,自己無法忘記。
感謝你既愛、感激你一直默既付出,為我人生添上一個短暫而又燦爛既日子。我一生一世都會記住同你一齊既日子。
最後,祝福你搵到一個更好既女朋友、可以同你渡每一天。
永遠都會記住你的
Christine
////////////////////////////////////////
Christine比我更灑脫!我內心中見到依一封既email。好清楚話到比我聽一個句號! 我同佢知道係無法挽留依一段關係。就算我人生突然間富有?好多人話你唔係靠能力搵。就算我成為一位博士生?好多人都會話你係一個窮學者。或者唔夠靚仔。就算你去直追人地既期望。只係追,永遠不能夠去滿足晒。我同Christine之間既距離並唔係我去追就可以達成。始終我同佢之間都係生活係一個好現實既環境! 一個由好多人不同思想、標準組織出來既社會。我同佢唔可以只憑一個愛字去生存,而要為生活既基本所需而去努力。係依個世界愛情真係唔係大晒! 相反,愛情只係人生既其中一步。
當睇完晒封Email,我發呆係部電腦播播下歌時,播到依一首歌,又喊過不停。
天意
<完>

沒有留言: