2012年1月24日星期二

我遇見了她-48

待應:<先生~May I help you ?>
我:<請等等?(又中又英想點)你想食咩野?>
Christine:<^^你知我乜都食,無所謂啦!你話事啦~>
我:<Um~你幫我要依個,依個~~仲有我訂左枝champagne!>
待應:<OK~Please wait~>
Christine:<嘩~你識睇D餐牌既?>
我:<Sure~>
Christine:<無理由,你快D講來聽下!>
我用英文點餐牌要既野!講得十分流利。平時我同Christine去食西餐,一向都係佢代叫,今次點解我咁叻,因為間餐廳我兩個星期前已經Book定。仲叫佢Fax埋D餐牌資料比我參考。跟住仲叫我阿文幫我譯埋。教我點讀,同時,我亦記得Christine平時既喜好。所以,台上一分鐘,台下十年功。但係我要承受被阿文插既代價:<要我堂堂一個會計師走去教你小學生英文。>我唯有講:<兄弟嘛…>Christine聽完後笑左好耐,仲同我講細個唔讀書,大個咪要還囉。不過我都幾同意既。
D野食亦好快到齊。我一路切野比佢食,一路飲枝預訂既香檳。我望左Chrsitine一眼,佢流露出一份眼神。我覺得係一種享受自己愛既男人服侍自己既感覺。依個感覺令我Feel到佢好溫暖。其實我都好衰,好多時都會選擇食西餐!原因係每次Christine切野唔叻時,可以充分表現出一份優越感。不過,每次咁做,都可以看到Christine既幸福笑臉。令到我能從佢身上,感受到相同既反應。由於大家心情好愉快,我地好快食晒枱上D野。食完後~就送上情人節禮物。
我:<(一份包左花紙既細盒)送比你架!情人節快樂!>
Christine:<(甜笑)嘻~咩野來架?(定眼望住份禮物)>
我:<你攞去先~>
Christine:<哦~(單手搖一搖、疑問)咩野來架?可唔可以拆架?>
我:<梗係可以啦~>
Christine:<嘩~隻錶好靚呀?不過我想問?你係唔係夾定架?=.=”>
我:<唔明?>
Christine:<嗱~送比你架?>
我:<唔係咁夾架~或者我地心有靈犀呢~>
Chrsitine:<嗯~>
估唔到我同佢繼聖誕諗埋同一條橋後,係情人節又再一次心靈相通。大家都買手錶,雖然Christine比我隻錶唔係太貴重,但係對我已經好足夠,係因為佢用佢自己既心機去為我選購。同樣,我送比佢隻雖然唔算太貴,只係一隻限量版來。佢見到隻錶開心到不得了。唔知係因為同我心靈相通而開心、抑或係收到我特別為佢而設既禮物而令到佢開心呢?不過咩野答案都唔重要。最重要佢收得開心。
我同佢係附近行左陣,就答小巴返出荃灣就轉地鐵送佢返屋企。同佢搭車時,我話比佢點解我送隻錶比佢既原因。
我:<(佢埃住我膊頭)Christine呀~知唔知點解送隻錶比你呀?>
Christine:<(佢起身望一望我)每次最鍾意係聽你既原因?你快D講^^。>
我:<哈哈~其實想話比你聽時間已經過左去,唔可以望返返轉頭。今後一定要向前去走呀!>
Christine:<(好甜咁埃返住我、呼了一口氣)嗯~(感觸)係呀!最難過既過晒。但係爸爸依一關真係唔易過。佢從小到大,都好想我同姐姐一樣,個老公係一個好有成就既人。>
我:<係你男朋友無用…>
Christine:<Wind呀~以前我都好似爸爸咁諗!依家我好明白,兩個人一齊係無高低、富貴、貧濺。>
我:<但係依個世界唔係咁理想、咁童話。人人都係以自己既標準去看任何事。依一點無得去呃自己同埋呃人。係唔係?就好似阿琼、Jenny已經係有兩個立場。>
Christine:<係~有時依D野真係好煩?係唔係呀?>
我:<少少啦~不過!我覺得佢地既出發點都係為你好既?佢地鍚你,我都好開心~^_^>
Christine:<Wind呀~我知道你對我好!受埋D咁既委屈。爸爸O個日同我講話比左封好大既利是,問你咁大個仔係唔係都未收過咁大既利是,我聽完嬲左佢幾日。>
我:<^_^傻瓜~點可以為左男朋友去頂撞你爸爸呢?佢好辛苦先養到你咁大。>
Christine:<咁~即係我唔岩囉!>
我:<(令令頭)唔係岩定錯?係我聽到你唔開心,我心痛啫~>
Christine:<Sorry 呀~我發左你脾氣。>
我:<(輕輕吻左佢額頭)我見到你要受苦…我就會好心痛,知道嘛?>
Christine滴左粒眼淚係我隻手度。其實Christine無同我講好多關於爸爸既壓力,只係我觀察同埋感受到。佢既眼淚話左比我聽佢係同我拍拖後承受左好多既委屈。所以,當我講中佢既感受時,內心就好似被刺痛一樣。如果要我同Chrsitine爸爸比邊個愛佢女多D?一定係佢比我多好多。依個世界,最大既愛一定係父母親既愛係最大,最高、最深。自出娘胎後,就不段付出、不段供應。Christine爸爸對個女既期望,並唔係出自私,而係出自一份偉大既父愛。

沒有留言: