2012年1月4日星期三

我遇見了她-34

當我就來燒完第一條雞肉腸比Christine時,我就問佢~

我:<Honey~ 想要幾多Hoeny呀?>

Christine:<嗯~ 我想要晒全場D男人~>
我:<吓~>
Christine:<嘻嘻~我想要晒全場D男人叫我做Wind 嫂!>
阿文:<=.=”點呀~Wind 嫂!>
Maggie:<你個樣無咁鬼衰啦~>
阿威:<哈哈~恨嫁恨到你咁呀~Wind 嫂!>
我:<兄弟~ 禍不及妻兒呀! (望住Christine)有我係度唔洗驚呀!>
阿威&阿文:<=.=” 哦!(態度十分冷淡)>

我發覺我女朋友越來越風趣,成日都會以依D說話來氹我開心。雖然旁邊既兄弟們都係柴下台。不過我都無乜所謂。反而多左一份自豪添。

我地燒到七點,之後想去荃灣度唱K。不過好多人要等位。於是我地留低左電話比卡拉OK職員。Christine提議我地就去飲涼荼同埋食龜”令”糕。大家都話好提議。於是就一齊去,當搵度附近一間涼茶鋪時,大家一坐低就立即要求我做一件事。除左Christine之外全部人都要我飲廿四味。Christine當聽到廿四味一詞就笑得等別甜。因為,廿四味都算係我同佢之間極具意義既代表。當然,同Christine出來個一日開始。我都會定期有飲廿四味既習慣! 所以佢地既要求對我來講根本係無難道。^^

我地去到八點先有去唱K同埋食Buffet。我同Christine係卡拉OK入面,送左一人一份禮物佢地,Christine同我係24號晚去BODY SHOP 度買左D野送比佢地既,當係今晚為佢地而設既聖誕禮物。而我地唱到十二點就完晒整天活動。

而到12月26日就同Christine只係簡簡單行街,同埋食下晚飯,約十點半就返屋企。咁就結束左成個聖誕節既活動。而聖誕節期間,Christine可能成日唔係屋企。就算佢媽咪好對我無乜野都好。佢既爸爸顯然唔係太鍾意。不過佢都係無理會。但係我同佢始終面對佢爸爸既壓力真係越來越大。

當我同佢正式返工時,依幾日都係忙過不停,因為放完假有好多野要跟。就算連星期六,我都要做到好夜。所以只係同佢簡單見面、而先約星期日先可以見面食下飯,睇下戲。因為我想趕快做晒D野同佢過除夕,Christine好體諒我。亦冇因為同佢無見面而炸我型。

沒有留言: