2012年1月6日星期五

我遇見了她 -35

除夕夜~當日Christine仍然係可以早放工。而我就仍然要收六點。我五點幾已經搞掂晒D野。心情真係特別好。仲早左六個鐘開始倒數。哈~想倒數到六點就可以快D收工。Christine係三點放工打比我,呻佢既工作好辛苦,因為D人好難夾。甚至有同事針對佢,佢好無奈。新工作環境,突然多左個新人入來搶飯食,一定會排外既習慣,加上好多野完全唔識做,同埋各顧各。完全無Team Work。我同佢講如果仲係咁辛苦,做多一個星期就唔好做啦。佢先有少少開心返。作為男朋友真係幫佢唔到。我對佢既行業係外行人。真係唔知點幫佢,我想起阿威,就打比佢,因為阿威係工作上開始建立到自己既定位同埋開始有少少成就。阿威幫我打聽一下佢D行家要唔要人,有就通知我。當然我無同Christine商量。我怕如果真係無空缺既話。佢會好失望。

依一晚,所有節目有我安排。Christine聽左好開心。佢仲問我係邊度count down。當然我無答佢啦。我約左佢七點鐘照舊係旺角站車尾等。我知道佢好耐無打過邊爐。於是,我就係佐敦BOOK 左間火鍋店。仲訂左D大蜆、海蝦。同埋八爪魚。依D係佢最愛既食物。我未見佢時,內心都係一樣咁緊張。其實我未對過一個女朋友係咁。Christine可算係第一人。今次我同佢建立左默契!係到深水步時,已經打定比Christine。話佢知我即將到。我就係車尾既門口企定定等佢。佢亦一早已經排定隊等我。當架車到旺角站埋站時。架車慢慢停定,我覺得好似D老虎機咁慢慢停定。自己內心不停講:見到~見到~^^。哈~真係見到。度車門同幕門池一聲後,Christine就立即衝入來。拖住我,我就將佢隻手放係我腰後。

Christine:<有冇掛住我呀?>
我:<梗係有啦(錫左佢一啖)你肚唔肚餓呀?>
Christine:<餓呀~今日都無食Lunch!>
我:<吓~點解咁架?>
Christine:<搵唔到客咪CALL下囉。不過都係食白果。>
我:<唔得咁架喎~放左工唔好諗公事,今晚不如食餐好既!話晒都今年最後一日好唔好呀?>
Christine:<(UP 頭)嗯~咁食咩野呀~不如打邊爐!好唔好呀?>
我:<哎呀~我個心好痛呀!>
Christine:<(緊張)你仲乜野事呀!無啦啦會咁既!>
我:<唔知呀~不如你幫我聽下。>
(佢埃埋聽)
我:<點解我個心o個句你都聽到既。>
Christine:<(嬲嬲地)好好玩呀?>
我:<Sorry呀~唔好嬲啦。>
Christine:<你下次唔準攞依一樣野來講笑呀。>
我:<知道~>
Christine:<咁我地去邊度食?^^
我:<佐敦囉~>

沒有留言: