2012年1月27日星期五

我遇見了她 -50

四月~
Christine已經係工作上成為數一數二最top既員工。佢既收入已經係我既二十倍以上。而同佢見面真係少之有少。因為佢太受佢D客歡迎!同樣係四月,我既工作量係之前既三倍。晚晚都要十二點先可以收到工。因此,真係無乜時間溝通。對佢既關心真係少左好多。而佢爸爸因為上一次見面後,行動仲升埋級,無理過佢。甚至連佢家姐亦加入埋依個行列。雖然Christine係事業、感情、友誼上都已經擁有左。但係家庭令到佢受了唔少既困擾。除了係電話聽到佢股票、嘉祺對佢既讚賞,Jenny同阿琼既近況。當談及到屋企人時,佢就淚流滿面。
四月十一日晚,終於收到一個電話打來,係Christine既爸爸。係電話入面既內容係:你同我個女既距離越來越遠。你同佢一齊只係會影響到佢將來既發展。作為爸爸好想自己既女有成就!有更好既發展。有一個生活無憂既家庭。你依一刻可以保證佢快樂! 但係將來呢?你真係保證唔度。不如,早少少放手,同我個女做返朋友咪算囉。你都唔想因為咁?Christine同我既關係差架啦。真係愛佢,就放手。你真係唔岩佢。
Christine爸爸講既野,其實係我諗既野。我既出現係上天比佢既一個天使咁,幫佢走過依一條最艱難既路。今日,佢已經擁有返Jenny、阿琼。而工作上亦開始有少少既成就。我知道,Christine會因為我而放棄佢自己既前途。會放棄一直以來想為爸爸出一口氣既理想。我同Christine已經係對生活要求、同埋物質上已經出現差異。我根本無法去追逐到。亦知道佢開始就得我辛苦。所以,我係度諗?不如就係大家一個最美麗既時間提出分手。我地未曾爭執過、鬧過交。意見分歧。我相信情侶能夠做到依一點係已經好難得、仲係一件好好既事。我覺得當煙花開得最燦爛離場,你腦海更加記得任何最美麗既一刻。唔好等到大家對對方失去耐性,覺得唔再適合自己時帶著埋怨、痛苦而分手。我將依件事同阿靜以及Jenny分享。阿靜當然唔同意,不過好明白我既感受。不過,Jenny同我既諗法都係一樣。亦感受到Christine同我既問題遲早有一日會爆。依一件事對我同Christine 係最好既解決方法。我叫佢答應我一件事:
我:<Jenny~我最放唔低既係Christine最需要人時,無人理佢,你答應我,無論點都會好好照顧Christine。唔會離開佢。>
Jenny:<(淚流) 嗯~ 我一定唔會再放棄佢。Wind ~ 我知道你好辛苦啦。放心,交佢比我。>
我:<(眼濕濕) 我唔辛苦~ 只要Christine將來開心,幸福。算D咩野。>
係四月十三日晚~
終於我同Christine係電話入面好和平下講分手~係電話入面,好最記得我同佢都比左一句說話對方:
我:<你要搵一個比我更愛你既男朋友! >
Christine:<你都要搵過一個比我更朋愛你既人!>
收線後~ 跟住我淚流不留…

沒有留言: