2012年1月15日星期日

我遇見了她- 44

阿琼:<佢無野呀?唔洗為自己所做既野負責呀!>
Jenny:<都過左去啦?>
阿琼:<搵條仔打來算點呀?依啖氣係你先可以吞得落。>
Jenny:<哎呀~阿琼~Christine家下都承受左好大既代價啦。>
我知道如果要溶化阿琼對Christine既怒氣。必需要真誠同埋耐性。於是我就叫Jenny比阿琼個Email比我,我每兩日就Email一次比佢。期間都好灰,因為真係音訊全無,我唯有透過摺星星叫自己要堅持做落去。Send左約個半月倒啦,終於收到回音,阿琼主動係一個晚上打比我,個排我工作好忙,咁岩又冇約到Christine。
我:<喂~你係邊位呀?>
阿琼:<我係阿琼~>
我:<^_^我等左依個電話足足一個月有多啦,好開心你打來。>
阿琼:<乜你好愛Christine咩?佢值得你咁做咩?>
我:<嗯~如果我知道依個係佢既心願…無論個代價幾大。我都會想盡辦法去達成。>
阿琼:<救命呀~依個世界仲有D咁既男人既?>
我:<哈~有!依家咪同你講緊電話。>
阿琼:<乜你同Christine係條街度識既咩?>
我:<嗯~係呀!>

沒有留言: