2012年1月13日星期五

我遇見了她 -43

我:<Jenny~你真好?我以為你唔會搵返我?>
Jenny:<有諗過架?不過我都好想知Christine既近況!>
我:<你唔嬲佢咩?>
Jenny:<開頭有~之後無啦!依個世界乜野問題都係雙向,自己都處理得唔係好,我都無顧及過Christine見到我男朋友出來既感受。同樣,佢同Wilson一齊時,我都有搶返Wilson啦!依家都無岩、無錯、無恨、無怨?所以無嬲啦。>
(Jenny真係一個頂級既好女仔,一個大方、成熟。仲係好懂得反省自己、用心去接納別人)
我:<佢都因為失去左你同阿琼,所以唔開心左好耐。甚至連工作佢都失去信心。家下放工就閃架啦。>
Jenny:<(突然~)吓~無可能喎…佢野唔會係咁架喎?唔通Wilson既事?>
我:<唔關佢事,Wilson係佢心目中,遠遠不及你同阿琼!>
Jenny:<(無奈)吓~乜我對佢真係咁重要!>
我:<(肯定既語氣)係!佢同我講一生最大既願望就係有返你同阿琼。為左依件事喊過好多次。>
Jenny:<其實我都喊過好多次~Christine係我心目中都係一個好重要既人。係喎~點解你咁叻可以追到我地個班花呀?>
於是我就講晒相識經過,到拍拖。
Jenny:<唔怪得之啦~真係乜野女仔都死。Christine就幸福啦,女仔最鍾意就係依一種邂逅。真係好替佢開心。>
我:<如果你地能夠做返好朋友、好姊妹。佢仲更加開心!>
Jenny:<我都好開心,Christine有一個咁好既男朋友。>
我:<哈哈~如果我可以做埋你朋友?唔知你會唔會開心呢?>
依一晚我係屋企留下同Jenny傾左一個鐘,直至Christine打來Check我返屋企未,我先同佢收線。
同Jenny傾完後,我覺得件事比我想像中容易處理,因為Jenny同Christine既感情好深。我平時只係從Christine口中得知Jenny對佢好好。但係當今晚傾完後,完全唔係咁單方面。而我對Christine既了解,除左佢本身話我知之外,Jenny就係我一個好重要既消息來源。記得Jenny講返中七當年有一份個人既功課要交。Christine原本可以係校內試考第一。但就係因為依份功課令佢唔得。原因係有一日Jenny返到學校時,打算係學校print份功課,仲即日交。點知個file有事開唔到。Christine竟然將自己既名改為Jenny。如果Jenny唔交依份功課,校內成績會跌出80以外,結果Christine只係全級考11。而Jenny因為依份功課成績好好,所以由中六既全級35,去到21。有一年,Jenny爸爸有急病入院。佢爸爸係經濟支柱,Christine將由細到大銀行儲蓄約五萬蚊借晒比佢解燃眉之急!而Christine完全沒有將自己既所做既事同人向我分享。只係記住Jenny為過佢既事。所以,我聽完Jenny講後,對於依個女朋友所做既事令我十分敬佩!但係Jenny係第一年出來做野時。透過過數匯款已經還晒比Christine。對於有借有還既人,真係令人好欣賞!
點解要摺星星呢?其實當我聽完Christine同Jenny既事時,當時我只係朋友身份,真係乜都做唔到,直至我做左佢男朋友後,情況係好唔同。雖然我知道用咩方法去搵佢地,但係只係諗唔去做係無用。所以,我透過摺星星依個行動去推動提醒自己去做。就係我同Jenny 接觸後。我都會keep住搵佢,雖然唔係日日,但係我就每兩至三日update比佢聽我同Christine既事。因此,依段時間,我同Jenny亦因為Christine既緣故成為朋友。並且一齊諗計仔去點同阿琼去傾,想佢唔好再怪Christine。阿琼當知道我搵過Jenny時,反應好大。仲好反感。 我都係從Jenny 口中得知。

沒有留言: