2012年1月12日星期四

我遇見了她-41

2月13日(人日~年初七)
我前一晚約定Christine,因為聽日人人生日點都要出來慶祝。佢聽完都覺得好特別。但係我放左四日假,我要追趕返D工作進度,而Christine亦因為有同事同佢Farewell。所以我地已經有兩天無見過面。依一晚約左七點鐘,地點係朗豪坊門口。佢早到左少少。見到佢時,我都好開心,因為不見一日如隔三秋嘛。我地去左一間西式餐廳!
待應:<先生~幾多位呀?>
我:<有人係入面等緊。>
Christine:<(疑問) 仲有其他人?>
我:<(UP頭) 嗯~>
當Christine同我行入去時,佢既眼淚就開始湧出來…

沒有留言: