2012年1月7日星期六

我遇見了她 -36

0
我唔想同Christine係生意上有來往,所以佢好明白!雖然佢好想我利用儲蓄既錢去投資。但係我真係怕金錢會影響到大家既關係。所以,Christine並無迫我咁做。 我地行度佐敦地鐵站,就步行去火鍋店,唔知點解佢好心急想知去邊。成日問我。

Christine<你帶我去邊呀?係唔拐我架?>
我:<=.=”係呀~拐拐未成年少女呀?>
Christine<係唔係咁架?老~(鄉下音)~>
我:<D叫北妹呀~>
Christine<~係呀~你咁熟既,梗係成日幫襯呀?>
我:<=.=X2 識你之前唔會,識左你之後更加唔會。>

女人其實天生係一個偵探,只要一有少少疑點,佢都係唔會放過。正所謂:清者自清。佢最多Charge我望女仔既罪名。

當佢去度火煱店門口,開心度不得了。因為依一間火煱店門口。好多唔同種類既野食。佢見到有D海鮮係門口游下游下。佢問我會唔會一陣游落去佢個肚。我地745分開始食,見到佢滿足既表情,望住我同我講:<好好味呀>,又夾埋係你個碗度。同你講:<依一樣好味呀?> 我諗如果D野係生既,佢夾比我都會答:<好好味。> 因為愛情係盲目嘛。但係埋單時見到食左500幾蚊。幾盲目個人都清醒返、真係肉都赤埋。總知去間任飲任食就算啦。

我地食到945分。我同Christine就去左食糖水。不過佢疑惑! 因為945分,如果要去count down好多地方都應該唔比入。尤其係尖沙咀。我同佢講放心,因為食埋糖水,行陣先都仲得。於是佢就好放心咁同我享受埋個糖水。我地食完就係週圍行一陣。

大約1045分。就起行去我今晚既目的地。我同佢手拖手行入去九龍公園。行到一半Chrisitine問我~

Christine<你仲乜帶我來D咁黑既地方?>
我:<哈哈~我就係傳聞中既藍田色魔。>
Christine<你唔行埋來呀~我叫架~>

去到D咁黑既地方,加上又無人,我點可能唔親一親佢一啖呢^^! 我帶佢走下走下,離遠見到中港城既天橋。金色既燈光射上天橋係特別靚,加上四週既環境漆黑,還有背後既大廈。顯露出依一度地方既高貴。Christine當望完後,就回望我一眼。

Christine<我咁大個女都未來過呀!依度好靚呀。>
我:<我地行過去囉。>
Christine<~>

依度的確好靚,係我未拍拖之前,每逢搭車經過望度,總係會祈望自己既人生會有一個女主角同我去。而今晚既女主角由Christine去擔當左。我同Christine每行一步、橋邊既射燈都好吸引佢,佢蹺住我行。時不時係度微笑。

我:<仲乜係度咪咪咀笑?>
Christine<因為有一個我心愛既男人同我漫步囉。>
我:<就係咁?>
Christine<(UP UP) 我識左你之後,幸福就係好簡單,只要有你係我身邊就係幸福!>

好動聽既一句說話,塵世間最能令你深刻既說話莫過於兩種情況下,第一就係臨終時對你講。第二就你同你伴侶行行下,佢突然由內心發出既說話。而你又諗都諗唔到佢會咁講。我地過左天橋上左中港城既頂層。佢突然間卻步。問我入唔入得。我同講放心依度係公開任何人仕既。我地走過左側邊既露天茶座。然後,經過一間餐廳。我發覺餐廳特別為除夕而設左個晚宴。好多外國人係度飲飲食食,加上餐廳播埋音樂,令到入面D食客都係一路食一路跳舞! 我地又經過左一個海豚型既噴水池。不過無水噴出來。Christine眺望住對面既中環夜景,佢呆左。因為真係好靚。佢問我今晚係唔係度count down。我示意係。之後佢好開心咁埃住我。佢好鍾意睇海景。尤其係尖沙咀望去中環。雖然今晚依度都好多人聚集。但係我地依然搵一個有利位置。我睇睇電話,時間不足半個鐘頭就係有野睇。Christine同我前後腳企。佢成日問我:唔知會呢?有咩野睇?我都係答佢:<唔知呢!^^>

大約去到1158分。成個氣氛起哄起來。全場人都好興奮。

Christine<D人仲乜野事?>
我:<唔知呢?你望住對面層樓先。>

約不足一分鐘。對面既國際金融中心就倒數住:10987654321。全場亦一齊倒數。去到頂樓時爆左個煙花出來。Christine立即令轉頭。

Christine<點解咁架?>
我:<因為佢地為我同你第一年拍拖而設囉,Happy New Year!>

佢聽完笑得好甜,然後就同我係一個煙花下鍚左對一下,就咁迎接左新既一年來臨。而依一晚既煙花。雖然無過年、十一國慶時咁好睇。但係因為Christine係我身邊作伴。令到平淡既煙花添上一層深層既意義。依一個時刻,更加成為我生命重要一個既片段之一!

沒有留言: