2012年1月16日星期一

我遇見了她 -45

阿琼亦因為依次個半鐘既對話,亦開始溶化左內心既冰。於是我就想佢地幫忙,係情人節前夕,即係人日當日一齊重遇。因為依一日係人人生日,如果Christine係依一日可以得返依兩個朋友就係一份好大既生日禮物!
我覺得依次佢地能夠重遇功勞並唔係我,而係佢地之間既情。Christine自己對朋友無私既付出。亦成為左佢地之間洗不去既回憶。聽落去佢只係為Jenny付出。原來佢對阿琼付出都唔少。阿琼中學時,有次唔小心跌親斷骨入左醫院。Christine日日去醫院探佢。攞湯比佢,佢同補習。出院後,仲日日提早出門口扶佢返學。阿琼成績唔夠好,比同學背後話。Chrisitine利用自己既影響力幫佢講話。(因為佢又叻又靚、所以人緣好好。)而有次老師話阿琼功課做得唔好。結果打回頭,要佢一晚要交返份功課。Christine去左阿琼同佢一齊通霄搞掂。因為咁仲捱到發燒。阿琼感激佢之餘,又好內疚。所以,Christine係過往為依兩位朋友既付出。雖然無人會知道,但係對於依兩位朋友係心存內心。永不能洗去。
佢地食到11點15分,Christine打來~
Christine:<我走得~你係邊呀?>
我:<我係銀行中心囉。正行緊來朗豪坊。>
Christine:<嗯~咁我地係門口等。>
我:<好~Bye Bye!>
大約係唔洗5分鐘,我就係門口等佢!我見到Christine係扶手電梯度令轉面同Jenny同阿琼傾緊計。Jenny離遠指住我,Christine一見到我,又來眼濕濕。然後一步一步行埋來。
Christine:<(眼濕濕、好感動)仲乜拎住扎花既?>
(係十一枝鬱金香)
我:<仲有唔夠一個鐘就情人節嘛。今日買平好多嘛^^。>
Christine:<市儈>
我:<(令令頭)其實係慶祝你破鏡重圓,完成左一生既心願。>
(遞比佢~仲鍚左佢一啖^^)
Christine:<好衰架~又搞喊人。>
Jenny:<Christine~你依個男朋友真係無得頂。佢真係為你付出好多。>
阿琼:<=.="仲好鬼煩添…咩野人會兩日Send一次email來呀~佢係唔係做追數架。>
Christine:<嘻~佢係咁煩架,不過真係對我好好~Wind呀~多謝你!(鍚左我一啖)>
Jenny:<哈哈~真係好羡慕呀~時候都唔早(捉一捉Christine隻手)你以後要多D搵我。>
阿琼:<衰女~咪掛住拍拖唔識人呀!>
Christine:<Wind 唔該~幫我拎一拎呀?>
(幫佢拎住左)
然後再佢地三個攬住左…
Christine:<以後無論發生咩野事~我地都係永遠既姊妹!>

沒有留言: