2012年1月12日星期四

我遇見了她-42

因為佢見到有兩個人坐左係度,行得越來越埋時佢地兩個都起埋身。Christine 鬆開左我手,就去攬住左其中一個人流淚。
Jenny:<(輕輕拍)傻妹~仲乜野?唔好咁啦。(有少少眼濕濕)>
阿琼:<(眼濕濕) 咁大個人仲係度喊?搞喊埋人?>
Christine:<我係唔係發緊夢呀?我真係無諗過會有依一日呀?>
Jenny:<(喊~) 你無發夢~我地坐底先講啦?>
Christine:<嗯~~>
我拉開左個位比Christine~
我:<嘩~ 今日姊妹重逢?唔岩我~ (望一望Christine) 你同佢地傾下計啦~我有節目。>
Christine:<(右手捉住我搭住佢膊頭既手> 吓~你去邊呀?>
我:<(我拍一拍佢、望住佢) 阿文約左我呀^^~你食完左打比我啦(鍚左佢一下左面)唔好意思,我走先,你地慢慢傾啦。(單左一下眼比Jenny)>
電話響~
我:<到左啦~>
阿文:<係呀~>(我揮手示意BYE BYE)
我:<(同Christine講)我要行啦~完左我來接來呀!>
出左門口
我:<唔該晒呀~>
阿文:<唔洗~咁你去邊呀?>
我:<咪周圍行下囉…>
阿文:<吓~咁耐無見實有排傾啦!不如我同Maggie過來陪你啦~>
我:<咁又唔洗~我好耐都未試過一人世界!>
阿文:<大佬呀~你真係把炮!咁難搞都比你搞得掂~>
我:<你唔好諗到咁複雜啦~人好簡單架渣。只要放低利益,講返少少意義,咩野都可以傾。>
阿文:<咁你放低D利益(佢意思係錢)比我啦。我人生就會多返好多意義。>
我:<D有錢人真係鍾意向D窮人搶劫,唔怪得香港貧富懸殊咁勁啦~>
阿文:<哦~>
我:<唔傾啦~你同Maggie行下街啦~>
阿文:<OK~Bye!>
點解Jenny同阿琼會出來?要追索到我係摺第三粒星星既時間。當時我一直係度諗點先可以令到Christine願望成真。唯一既方法就係要直接。諗左幾日。終於想出一個較為非常既手段。就係等同Christine去街,係佢去左厠所時,靜靜雞偷睇佢電話,因為我好多時都會幫佢拎住手袋。
而Jenny係依件事既關鍵人物。如果可以講得掂Jenny,再用D時間,阿琼都會接受。而從Christine口中得知,阿琼對身邊既人要求比較高。如果你較為富有、有D學歷。你講乜都會有乜佢都會受,據知,阿琼男朋友係有錢有型個隻。佢飛機師既職業直頭佢心目中既Dream。因此,我係阿琼身上埋手只係死路一條。反而Jenny份人比較隨和,善解人意。比較踏實。跟Christine性格有少少相似,不過,Christine就比較進取同埋自我要求好高。因此,對於真誠既人,佢較欣賞。
我搵到電話以後,第一次打比Jenny。咁岩佢去左Wilson度,唔係太方便。結果佢第二晚先打返比我。當時我岩岩送完Christine。

沒有留言: