2012年1月11日星期三

我遇見了她 40

阿妹:<老豆話自己個仔有眼光喎~>

依句話,深信每一個男人好自豪既其中一件事。係可以得到你爸爸既肯定。自Christine一踏入家門,就成為我家人既焦點。突然間,Christine叫左我妹妹過佢度。原來佢買左部IPOD TOUCH比佢。我呆左,因為早排我阿妹想買,仲成日叫我送比佢,我只係同Christine提過下話阿妹想要。我仲諗緊睇睇雙糧既錢夠夠洗先考慮買唔買。講真聖誕節加埋拍拖。的確令我多左負擔! 雖然Christine都好好,已經唔洗我每次出親街都要我比錢。但係我認為作為男朋友為女朋友比錢食飯、其他出街既開支,係一個天公地義既行為。而我自己就算想買XBOX,都要儲多好幾個月錢先敢買。不過加下因為讀書已經唔玩。錢對我來講係搵來不易。所以唔敢亂花。

而我屋企人開飯時,不停叫我夾餸比Christine! 除左爸爸,其他人都不停夾餸。而我爸爸不停打探佢屋企人既背景。Christine既對答得相當得體。而旁邊既我顯然十分唔舒服!因為我阿爸好似差人審犯咁。不過Christine仍然好有耐性咁解答。我見到阿媽從未咁開心過,唔講D街坊以為佢娶新抱。食完飯,Christine好主動去洗碗。當然我阿媽極力阻止佢啦。我阿妹就收完禮後,成個人都十分之熱情,仲做埋屋企既PR,主動拉佢去睇我細個既相。依個時間,我想陪佢地睇,突然間~我比爸爸蚊左去廚房!

爸爸:<(細細聲) (Christine)爸爸身家多過我咁多,人地個女又搵度錢,你襯唔襯得起人呀?>
我:<同得佢一齊,我有分數啦。>
爸爸:<有分數?家下你咩野新鮮蘿白皮呀!人地屋企700~800呎,你屋企呢?一眼就望晒。你點養得起人地個女呀?>
媽媽:<好心你唔好咁保守啦,人地同得你個仔一齊,一早已經知佢咩野人啦,個女仔好靚、人品好好,阿媽鍾意依個。>
我:<=.=(其實Christine係我第二個帶返屋企既女朋友)得啦~我有分數啦,家下人地係度唔好睇啊。我出去先。>

Christine睇見我細個D相,笑得好開心。仲成日係度取笑我細個個樣。阿媽亦幫下口。

媽媽:<Christine~係你先咁好渣,揀我個衰仔做男朋友!>
Christine<~Aunti 你個仔好好,心地好。一個好男仔,我點會放過。(望我)>

阿媽聽完開心到不得了,最後我地逗留到約三點先走。之後同Christine去淘大同德福度行下。臨走時,阿媽叫佢得閒上來食飯! Christine感受到阿媽對佢既熱情,令到Christine亦因為阿媽對佢既鍾意產生左一份親切感。同佢行緊淘大,雖然只得一半鋪頭開左,但係都幾多人行。

我:<傻妹~仲乜走去買部咁貴既機呀?你下個星期返新工,留返D錢比自己嘛!>
Christine<^^唔緊要啦~上個星期我係股票度大有斬獲呀!知道你聖誕洗左好多錢。亦知道你阿妹好想要,咪代你買囉。>
我:<你股票搵好多呀?>
Christine<~八萬度啦~不如你都買D~>
我:<(令令頭) 唔岩我~ 唔怪得之你話想買個LV 啦。原來係咁。>
Christine<哈哈~比你識穿添,阿媽話女人既私己錢唔可以比男人知喎。>
我:<=.=”哦~ 咁今晚你出唔出來睇煙花呀?>
Christine<出唔切呀~不過我好想睇囉。我起碼食到七點半先完呀!>
我:<咁早?>
Christine<媽媽BOOK左位係藍田,屋企人六點正就要食啦。>
我:<年年都係咁架?>
Christine<係呀~ 不如你係七點半過來搵我,我知道有度地方睇度。>
我:<~>

5點半就同Christine搭地鐵,之後送到佢藍田,我無出閘就返屋企食飯。Christine係股票上面既斬獲係我四個月既人工有多。內心都會覺得同佢有距離!就算我同佢之間直到依家都冇因為物質而產生矛盾。但始終都係一個既暗湧。男人並唔係介意個女人叻過自己。而係介懷自己唔能夠係生活上比一個更好供應個女人。依一點我真係好介意。因為,我真係好想滿足Christine一切生活所需。

到七點半~我去度藍田等Christine,但係佢745分先到。佢一見度我就~

Christine<爸爸比你既利是呀!>
我:< (突然) ~ 咁我要打個電話多謝佢先。>
Christine<唔好啦~佢見我出來心情唔靚,我幫你同佢講咪得囉。>

之後就搭的士,去左一度地方。我連邊度都唔記得。去到時見到唔少街坊聚集。而煙花匯演亦已經開始左約五分鐘! 我離遠見到少少煙花。因為被人遮住左。而Christine望住我係度笑。

Christine<你睇度呀?>
我:<(令令頭)睇唔到呀?>
Christine<咁你又係度~!>
我:<D街坊咁開心,咪襯下熱鬧咁囉。>
Christine<~咁我都要入鄉隨俗先~~!>

真係比佢激死! 未同Christine拍拖之前,自己都係一個雙重性格既人。好少同人講D開心野。而多分享負面、危機居多,但同Christine拍拖後,我個人好似跳出自己既關架咁。對於好多事都比較睇得正面。簡單來講係開心左。睇完煙花後,我就同Christine去觀塘行多一陣。然後就走。

沒有留言: