2012年1月18日星期三

我遇見了她 -46

我同Christine目送左佢兩個走之後,Christine就企左係度登大眼望住我。
Christine:<(單手搭住我左邊膊頭)乜我男朋友咁把炮既?搞到我兩位姊妹出度來呀?>
我:<=.=”ar~~只係盡下能力咁啫~>
Christine:<係咩~三個幾鐘頭去左邊呀!(登大隻眼)係唔係偷偷地去左砵蘭街?>
我:<梗係唔係啦~都話約左阿文囉~>
Christine:<正話打左比Maggie啦~我話搵你唔度、好擔心你,佢講晒我聽話無約過你呀!仲唔比我估中你係偷偷地去左砵蘭街?哼~>
我:<=.=”唉~事到如今~我唯有照直講啦!>
其實今晚餐飯我只係想佢地三姊妹食,所以我就係空檔時間就走左去周圍行同埋自己食野。但行行下,記得自己從未送過花比Christine。於是咪走去買扎佢鍾意既屈鬱香比佢。知道佢今晚可以見返D朋友,梗係開心到飛起。再加埋依一扎花。係雙重開心。而諗諗下,情人節當日買花又好唔抵。早一晚平好多靚好多添。雖然一條友係街度遊盪真係好戇居。但係我覺得好有意義。不過咁~我偷睇Christine手機去搵Jenny電話,始終都係一件唔岩既事。
Christine:<(摸我塊面)傻佬~成日都係掛住為我!你要諗下自己感受嘛。(眼紅紅)>
我:<(捉住佢隻手)其實我個心都一直好唔舒服!因為我偷睇你電話,其實好唔尊重你!Sorry呀!)
Christine:<(令令頭、流淚)你都係為我,唔係你唔會咁做啦!Wind呀~我知道你依段期間,你真係付出唔少。>
(佢埃係我到~我單手攬住左佢!因為佢抱住扎花!我輕輕索左佢個頭一下,眼望對面既大電視~>
我:<Christine~因為我愛你,所以我願意你付出更多囉!我要好好保護你嘛!我知道你好想去做既野,我一定會同你一齊去達成。只要你開心就得。>
Christine:<(令令頭、流淚望返我)Wind~我已經好幸福!我都要你好幸福!>
我:<嗯~>
跟住就同佢擁吻左一下~真係好甜,之後就同佢搭地鐵返屋企。Christine佢好開心分享成晚食飯既事我聽,我聽完都好開心。Jenny就不停去幫我講說話,仲係分享度遲d會同Wilson結婚。Christine聽到仲話要做姊妹。而Jenny亦好認真問Christine介唔介意。Chrisitne話家內心只得我一個值得愛既人^^。佢已經將Wilson忘記得一乾二淨。但係阿琼對我印象分就麻麻。阿琼認為我同佢始終係外表,生活都係兩個世界既人。完全唔襯,仲叫佢搵過個。但係Jenny極力幫口。當然聽完阿琼對我既評語,點都會有唔開心。之不過咁,佢都係出自對Christine既一份關心。所以我無上到心。任何人有佢既諗法,我無法阻止。
Christine今晚特別開心,因為佢心底既願望達成左。而我亦同佢一五一十講晒我點去搵Jenny、阿琼。佢聽完覺得我好叻喎。而我比佢既回應係:你自己積落來既福。所以,處理都唔係太難。^^。
架車去到九龍灣~
我拖住Christine到一個無開車門既位置!睇下風景。
我:<Chrsitine~今晚我搵Jenny同阿琼出來,知唔知點解呀?>
Christine:<吓~唔係諗住當情人節禮物呀^^>
我:<=.=”聽晚先送~今晚無!>
Christine:<咁~生日禮物!^^>
我:<(令令頭)岩一半啦~>
Christine:<(疑惑)um~咁即係D乜野呀?唔知喎!>
我:<^^生日禮物係一半啦!人日你會容易記D嘛,其實另一個意義係想送比你當係返新工前禮物!希望你可以重拾信心。>
Christine:<蠱惑呀你~咁今日生日唔可以得一半生日禮物喎。>.< >
我:<=.="你幾時變得咁貪心架?>
Christine:<同左你一齊之後囉~咁你係唔係想退貨啦。>
我:<No~無D咁既事,咁係唔係想要生日禮呀?>
Christine:<係呀!>我:<咁伸隻右手出來啦~>
(我幫佢帶起左隻介子,因為我Lunch經過M記品牌店攞返隻改完既介子。)
Christine:<(眼濕濕)衰人,又搞喊人。都唔係生日禮物來既!>
我:<係呀!乜唔係生日禮物來咩。你唔會唔要嘛~呵?>
Christine:<(令令頭)>(佢就埃住左我)
相信Christine 係情人節前夕,過得好開心,當一個人能夠達成心願時,真係感觸良多。而我送完Christine返屋企後,收到Jenny既SMS:
<勞苦功高的Wind,多謝你令到我有返個好姊妹!希望你同Christine永遠開心、幸福!Jenny>
依一個既人日,對我來講都好意義重大,真係有一種苦盡甘來既感受。

沒有留言: