2012年3月20日星期二

有一晚 一個來電.......... [(七)愛與痛的邊緣] - 5

Lunch既時候,換左間午膳供應商。 
一食既時候,我就知奶野。    
我即刻好大聲咁話:嘩頂!咁難食既呢個餐!    
講完之後即刻有好多人一路笑住一路望我, 
搞到我有d唔好意思。    
阿薇:超!又係你地貪新鮮話換左個供應商, 
   而家咪自己拎黎賤囉!    
我睇睇阿薇個餐, 
同佢講:喂!呃錢喎呢個餐,少野成咁既。  
阿薇:減肥餐係咁架啦!!(中學都有減肥餐供應咁體貼   
食完lunch之後, 
我見無咩野做,就落去行下。 
平時之前中一既日子,我都有阿紫陪住我行下,係學校散下步。 
而家...得返自己一個行既時候,愈行就愈無癮。 
我對眼,再見唔到阿紫既樣貌同佢既身影, 
我雙耳,再聽唔到佢甜美可人既聲線, 
我個鼻,亦都再聞唔到佢身體,甚至頭髮既香氣。 
我雙手,更加,觸摸唔到佢。 
就好似,觸不到的戀人一樣.... 
彷彿我已經盲了,聾了似的.... 
呢個時候,Amy同阿力行緊過黎.....
Amy:喂!阿樂!做咩咁愁既樣呀?      
    成日悶悶不樂咁既?    
阿力:相思病呀佢!!    
Amy:哦!掛住阿紫下話, 
    又難怪既無神神轉左校,  
    見唔到係有d唔慣架啦!!  
我:我冇野喎真係...    
Amy:冇野就唔會好似而家咁既樣啦! 
    拿!唔好話我唔益你。  
    我蝕底d,比你當住我係阿紫先勒。 
    最多我每日都買盒朱古力奶比你,  
    小息同你遊下學校啦!(X你個amy玩d咁既野,仲見我未夠死咩   
我聽到即刻笑住講:哈哈,唔駛啦amy! 
         我唔想飲你d奶!  
         同你一齊係學校散步,只會令我既相思病情況更加糟糕!  
         你既好意,我都係心領啦!    
Amy:哈哈,阿樂你真係有寶都唔識執! 
    我有咩比唔上阿紫呢!      
阿力即刻笑住講:哈哈,amy你同阿紫好大差別喎, 
         體型上係最明顯架啦!    
Amy:超,你唔抵得我有豐滿既身材同迷人既曲線姐。  
我:你身材既曲線曲到圓咁濟啦喎!  
  拿!即係咁,你有冇睇過無記拍既尋秦記先。 
Amy:有呀!我晚晚都追呢套劇既。  
我:你明唔明白點解導演明知道係拍緊一套古代劇, 
  都要搵一d又瘦又靚既女主角去拍咁唔寫實?  
Amy:唔知喎,點解呀!  

我:就係因為導演明知道,比著佢自己係項少龍呀, 
  返到古代見到全部都係你咁既身型既龐然大物, 
  都即刻返返黎現代啦,  
  咁套劇仲駛做既?一集就大結局啦!  
   
amy:頂你阿樂把口真係衰過人既。      
我:所以我都係當唔倒你係阿紫架啦。 
  不過我知你咁做係想引我笑,你成功左啦! 
  amy,你都係快點回去古代啦, 
  係現代好危險,我同你都冇可能架啦,哈哈。  
放學既時候, 
自己背起書包, 
落到樓下中一果層既時候, 
經過自己中一之前既班房... 
估唔到,已經人去樓空, 
只剩下一位工友伯伯係度打掃。 
寂寞既心境, 
又再一次一次被無情既現實喚醒起來。 
阿紫,你係度做緊咩野? 
我好掛住你。 

沒有留言: