2012年3月14日星期三

有一晚 一個來電.......... [(七)愛與痛的邊緣] -4

內容大概係咁既 " 他輕輕脫去阿儀的上衣,用手指輕輕在她身上游走。 
        氣若柔絲般輕喘的阿儀,放蕩地吻著他的咀唇。 
        他變本加厲,肆無忌憚地在阿儀那傲人的雙峰上 
        揉搓著,再用舌頭輕嚐她豐乳上的那朵粉紅蓓蕾" 
我:喂!X你睇咸野都睇得咁高級。      
  用晒比喻,咩粉紅蓓蕾喎, 
  X咪即係乳頭!!    
阿薇即刻笑左聲:哈哈,阿樂你都幾咸濕架喎! 
        咁寫小說梗係架啦, 
        唔同寫話我咬左你粒乳頭"咩!! 
        傻既你都!    
同佢坐有個好處,講野完全唔駛有顧慮,    
x
啦媽佢根本係一個,會睇愛情小說既男仔黎。  
阿薇:喂!快抄啦! 
   唔好扮晒野呀!    
我:得啦得啦, 
  鬼唔知你睇到high曬咩!    
  (雖然佢係女仔,我咁話佢唔係幾好,但我真係忍唔住) 
然後佢又即刻拎本書拍9我.. 
無幾耐,小息鐘聲打起... 
我要落去搵一搵miss chan了。
小息時候,我落到去搵miss Chan 
Miss Chan
見到我搵佢,都有點驚訝。    

Miss Chan
阿樂, 
      點呀,搵我有咩事呢?    
我:Miss Chan,我想問, 
  我數學仲駛唔駛繼續補?    

Miss Chan
:阿樂,其實我見你數學考試既成績都進步左好多。 
     其實原本我只係打算中一就已經完架啦, 
     我亦冇諗過你中二會繼續想補。  
     補唔補你自己做決定吧, 
     如果想補既,就自己同阿欣講啦。    
     同時亦都要睇佢得唔得閒先,話晒佢已經中四。 
我:哦,咁呀。 
  咁我一係搵佢溝通下先啦。  
  唔該你呀Miss Chan    

Miss Chan
:唔駛客氣,升到中二即使我冇教你數學, 
     你都要好好比心機唔好偷懶呀知麻?  
我:知啦。    
既然Miss Chan咁講,我就惟有夜晚先打去問阿欣吧。 

沒有留言: