2011年9月10日星期六

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放 -8

我如常咁返學,今日唔駛當值,個人比較得閒。
我係小食部附近既凳坐低左,阿力又咁岩返到,就走埋黎。

阿力:喂,阿樂,今日情人節啦喎,你估你收唔收到朱古力呀拿。

我:我都唔知有冇呀。

阿力:阿紫冇話要送比你咩?

我:有,但我唔肯定佢會送咩呀麻。

阿力:頂你個死仔,有好過冇啦!!

我:唔係呀,你都有呀,我聽過一個女仔講話佢應該會整比你食喎。

阿力見我咁講,即刻對眼發光,係咁問我:邊個邊個,快講!哈哈!!

我話:男人婆阿晴囉,佢之前當值時先同我講黎。

阿力聽到我咁講,即刻由扯旗變鳩縮, :X你!又咁玩9我!
                   我唔想收佢d朱古力呀。

我:有得食好食啦,仲嫌三嫌四。

講講下野,見阿紫返。我見到佢返,就即刻狗秒狗衝埋去,睇下佢有冇表示啦。

我:阿紫,咁早既今日。

阿紫:車,咁好口叫我,唔好以為我唔知,你都係想拎禮物姐。

阿紫講完之後,就即刻拎轉身,扮想逃走避開我。
我見佢咁,就兜返去佢前面截住佢。
佢見到我咁,又再拎返轉去另一面背住我。(真係貪玩 )

我:好啦好啦,唔迫你啦真係,你鍾意幾時比我就幾時比我啦。

阿紫見我咁講,終於肯面向我:哈,原本我都想而家比你既。
              但見你話幾時比就幾時比,
              咁你一於等到放學啦。

我即刻話:下,唔好呀,唔好咁吊我癮啦。

阿紫:車,係你自己講先既。
   (講完後佢就轉身又走啦)

阿紫轉身一路走一路講:死傻佬唔好再跟黎啦,我去女廁呀。

心諗:佢又知我想lur住佢
放學之後,阿紫行埋黎同我講:阿樂,執書包啦快d。

我:做咩?

阿紫:快d執先啦,我諗住同你一齊去公園,順便比份禮物比你呀麻。

見佢咁講,我就拿拿聲執。其實,我地學校附近有一個公園,因為冇咩野好玩,
所以平時都冇咩年輕人去,得d阿婆阿伯係個度乘下涼咁。

我背起書包,同阿紫,雙雙步出班房,步出學校門口。
去到公園之後,我地去左一個較高既位置,坐底左。

我好緊張,個心跳得比起任何時間都急促。
這將會是我情人節的第一份禮物呀。

阿紫係個書包度,好小心咁,慢慢將一個紙袋拎出黎。

阿紫對我微笑住咁話:阿樂,送比你架,
          情人節快樂。

我接過阿紫手上既紙袋,當然我無法從紙袋口偷窺入面係d咩,
因為袋口用膠紙痴實左,但我好相信係朱古力黎。

我收呢份禮物既時候,真係好開心:阿紫,真係好多謝你呀。
                係你先可以令我今個情人節過得特別唔同。

(份禮物,我唔想當場拆,因為比起份禮物.....
 我,更加在意阿紫,更加想同阿紫有多點交流,多點說話。)

阿紫見我咁講,面紅紅對住我講:嘻,你應得既。
               你成績好,份人好,對我又咁好,
               我唔送比你,送比邊個呢。

放學後那絢爛的黃昏,將柔和而帶淡黃的光線,
投射在阿紫那紅紅的小臉頰上,
互相襯托起來的時候,更令阿紫顯得迷人,顯得吸引。

那一刻,我都不禁目不轉睛地,望著今天的阿紫。
因為今天這番景象,這個時間,這段場合,
或許在我人生中,沒有多幾次可以再遇得到。
我實在,很想靜靜地,留著現在美好的一刻,
因為,我們的感情,實在得來不易啊。

我:阿紫,我真係好慶幸我黎到呢間學校讀書,
  更加慶幸既係,識到你呢個咁好既女仔。

在夕陽的配襯下,把所有附近的樹木都變成深黑的剪影,形成強烈的對比。
同時也把我們的影子,給拉長了。

我靜靜地坐著,把眼的焦點對放在我們腳下的影子上。
我們的距離,就是這麼近。

我望著我的影子,刻意將身體微微傾往阿紫方向。
那影子,亦慢慢地,貼近著我的動作移動著。
我刻意地,停下來。

而家,我既影子,就岩岩好同阿紫既影子,互相重疊住。

我同阿紫講:阿紫,你睇下我地既影。
      我係咪好似挨住左係你既膊頭咁呀。

阿紫見我咁鬼馬,即刻好甜咁笑住:嘻嘻,係喎。

然後,阿紫就慢慢咁,真係挨過黎膊頭我度。
個一刻,我真係緊張到不得了.......
但同時間,又覺得好甜蜜。
因為,阿紫真係實實在在咁挨住左我。

沒有留言: