2011年9月13日星期二

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放 -11

其實,如果巴打仲記得。
阿紫好早前,已經係我練TABLE TENNIS個時探過去,比左支朱古力奶我飲。
今次,到到我咁做返。因為我都好想比佢知道,佢辛苦既時候,都有人關心佢既。

後日既陸運會,我亦非常期待住阿紫既演出!

好快,陸運會正式黎到。

人生中學裡,第一個陸運會,即將開始!!
因為係第一次既關係,我對呢個陸運會充滿鬥志,雄心。
我今日一定要好好表現先得!

因為陸運會係全校性質,我地學校又有大約千四人。
對於我第一次接觸黎講,呢種場面,真係幾令我激動。
那熱熱鬧鬧,全場哄動既場面,令我腎上腺素上升,
我既情緒,都變得激動,變得刺熱起黎!!
試問人生有幾多次會咁滿腔熱血!!!

入到場地,四社係分開坐既,而唔係跟班坐。
所以我冇得同阿力AMY一齊,阿紫又一入去就唔見左人,
即刻要落去排練呀咁,搞到我都唔知做咩鳩,悶到抽筋。

當我悶到就黎恰著既時候,
中央咪宣佈:請參加左初級跳遠既同學到召集處召集!
我即刻提一提神,心諗:哼!機會終於黎啦!!

我拿拿林落去報到啦。
落到去,已經見到AMY。
我:AMY姐,一陣記住手下留情,
  唔好震走晒沙池D沙呀,一陣到我跳時就仆街架啦。

AMY:頂你啦阿樂,一陣我實拎一堆沙塞住你把臭口!!

工作人員話:XXX同學(AMY)請準備。

然後,AMY就行上跑道,準備起跑。

聽到雞聲一發,”必”的一聲。
AMY就用左佢龐大既身型同脂肪去
將佢既爆發力推到人生既頂點!!

佢一路跑,我一路大叫:去啦!AMY!
           (AMY就好似寵物小精靈既精靈咁!
           聽受我呢個主人既使喚,就出盡全力咁跑!)

我繼續講:你一定要創健力士紀錄呀!!
     (佢一路跑時,我一路留意佢那異於常人,那驚人既爆發力,
      我心中不禁慨嘆:啊!真是難得一見既運動奇才呀!!
      所以我對AMY,真係好有信心!!!!)

AMY臨跑到起跳線!用盡佢全身既力氣,終於踏出佢一生跳出既那一步!

剎那間,我非常有幸睇到AMY跳躍果下。
我即刻轉用慢動作模式去欣賞佢跳起果下既姿態,同埋佢面上扭曲掙寧既表情。
心諗:AMY呢個表情,一定係充滿信心既表現!! 好!!!
   (我不禁拍案叫絕)

AMY呢一下咁有信心既一跳,當然亦都換到佢咁辛苦得黎既成果!!
AMY,你係得既!!

我急不及待聽工作人員既宣佈:FOUL!!腳踏出左起跳線!

果然,什麼也逃不過我的法眼,我即刻笑到pk。
不過,我知道,呢個係AMY既計策,佢一定想係第二次跳果時,
一鳴驚人。果一刻既我,再次對AMY既才智感到驕傲!!令我對AMY信心大增!

終於黎到第二次試跑,從AMY望住我既眼神,我可以見到出,佢無比既堅定!
我:放心啦!AMY!你掂架!!

雞聲再響,AMY再次起跑。
佢又發動佢驚人既爆發力,係跑既途中,身體既脂肪都作出完美既配合,
不斷產生共震!上下有規律咁擺動!!

AMY再次提起信心既一步,跳躍吧!AMY!!!

落地果下,沙池掀起一陣沙塵暴,塵土飛揚。

但以我黎睇,AMY今次真係得左,無犯規。
當我得知AMY既結果之後,我又再次笑鳥。
我:哈哈,AMY,我都話你會創健力士跳遠最低紀錄。
  你咁樣同冇跳過有咩分別!

AMY:頂你阿樂,你識咩呀!!我睇你一陣點死!

工作人員:阿樂,請上跑道!!

終於到我啦,雞聲一發..................

睇過AMY咁辛苦換返黎既成果之後,
我都不甘示弱,係跑道上面,做出預備起跑既姿勢。

雞聲一響之下,全身神經一觸之發,拔足向前!
當我跑緊既途中,原來,D風吹埋黎係咁舒服!!

我由小學至中一期間,都冇做過咩帶氧既劇烈運動,
運動堂既跑步都係輕輕咁,敷衍帶過。
因為我知道,劇烈運動有機會令我過後容易心口痛。
(就好似上次體育堂排球咁)

但係,我仲係好想爭取呢種風吹既感覺。
於是,身體好自然咁再次加速,將我既體能發揮至最盡。
我見臨到起跳線,就用對眼盤算我同那起跳線既距離,
睇下大概有幾多步,然後就做足起跳準備。

我見差唔多到了,心諗:該是時候了!!!!
我右腳踏出,起跳!落沙池個陣我亦都盡量將身體往前傾,咁樣會比較有利。
我聽到工作人員宣佈結果,我得知後都幾滿意自己既表現,並開始第二次試跳。

不過,第二次試跳,估唔到會比第一次既結果差少少,但我仲係對自己好有信心。
今次,應該有望拎牌了!!一諗到呢度,我都好開心。

AMY見我咁,佢講:嘩,阿樂,估唔到你跳遠咁勁喎!

我:哈哈,駛咩講!(因為係非常短距離既跑步,所以應該冇咩好擔心)
  你就真係差D啦,下年請早啦!!

AMY:哼!我係唔會比你睇死架!
    下次我就拎個女子金牌比你睇!

我:好,如果我有幸係中學見到既話!
  岩啦,AMY,你都冇野做架啦,陪我等結果啦。

AMY無咩所謂,就係度陪我等埋結果先上返看台。

AMY:係呢,阿紫呢??入到黎就已經唔見左佢啦!

我:哦,佢仲要排舞呀!真係見到都鄧佢辛苦。

AMY:等我下年又參加先得!!

我:參加咩野呀??

AMY:啦啦隊囉!

我聽到之後,即刻又笑又怕。
我:哈哈,你知唔知啦啦隊要過體檢架。

AMY:咩係體檢呀?

我:體重檢查囉?你既體重已經等於兩個啦啦隊隊員,你以為佢地會比你入咩?

AMY:你去死啦!你唔比我跳舞有天份既!!你唔比我跳得好睇既!!

我:你身型唔好睇,你跳得幾好睇都冇用啦!
  有你做啦啦隊隊員實嚇走晒D男仔,同埋評判添呀!
  你唔好制呀!!

AMY:正屎忽仔黎!我一定會減肥,你放心!!

等左咁耐,終於有結果出啦!!

裁判員:1C班,阿樂!跳遠第二名。

我:頂,得第二名添!!咁咪即係銀牌!!

AMY:阿樂,其實你已經跳得好好架啦!
    你仲係中一添,拎銀牌好唔錯架啦!!起碼好過我先啦!

我比佢咁講,我又笑笑口:哈哈,好過你就梗架啦!!
            又係既,大把機會,下年黎過囉。

於是,我就走上去頒獎台度等頒獎啦!
話晒第一次拎獎,有點緊張。
我同老師握過手後,老師就將銀牌掛上我條頸度!
然後,例牌影張合照,就離開。

AMY見我拎完獎,即刻走埋黎:拎左牌啦喎,
               快D除低比我睇下先啦!
(AMY講完之後即刻拎左走我個牌)

我:駛唔駛咁心急呀!

AMY:真係幾重手咁喎!!

我:哈,你恨唔倒架啦!

AMY跟住就掛係自己條頸度。
我見佢咁,即刻講:頂你咩AMY,你做咩鬼野呀。

AMY:無呀,見我自己拎唔到獎,咪拎呢個塊威下囉。

沒有留言: