2011年9月5日星期一

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-21

我,望一望住阿紫對眼:唔係..唔係...
           真係,好好食!!好食得好緊要!(感觸)

阿紫:係就好啦!咁啦,我應承你!
   我每次上完家政都比你試試我既手勢好冇?
   只有你先有特權試架咋!( )

我,聽到阿紫呢句..由衷咁講:好。(真係求之不得)

阿紫:咁食飯啦!

就係咁,好快到左lunch time break!

我照舊拎藥出黎食,AMY......

AMY:嘩,阿樂!你搞咩呀!感冒仲未好返咩?
    成個聖誕假都過左啦喎!咩感冒都好啦!仲係食咁多既!?

就係因為AMY呢一句.... 阿紫聽到....
有D野,唔發生都要發生...
紙始終包唔住火....

聽到AMY咁講,阿紫即刻飯都唔食,拎過黎忙住我..

我真係手足無措,我唔想比AMY知,但我知道我再瞞唔過阿紫!

頂,我個心個時仲係痛緊!!又未食藥!

我心靜一靜...首先,我應付左AMY先!  (我裝作無事)

我:AMY,你唔駛咁擔心,我只係重感冒姐,
  係D藥冇咩效,我咪繼續食囉!

AMY:哦,咁你小心D啦!快D食多D,快D好麻!

好彩,都瞞到AMY。我望望我個水樽..頂..冇晒水!

我:AMY,唔該,可唔可以幫我落去買支水?(同時想駛開AMY)

AMY:點解你唔自己落去呀!哈哈,你咪又係咁懶!!

係呢刻我真係冇心情再開玩笑,真係好痛......

我:AMY..唔該..我真係好唔舒服!
  (AMY見到我黎真咁,所以佢都唔為難我,拿拿聲去買水)

阿紫:阿樂....(佢個樣好擔心)
   阿樂...!

我: (我伏低左係張台)

阿紫:阿樂,你不如講真話!我相信感冒唔會令到你而家咁!
   到底咩事?講比我聽好唔好? (語氣溫柔,但帶點責意)

我個刻真係痛到唔想講野...我頂唔順啦真係,,冇辦法..

我:阿紫..唔好意思呀..可唔可以借你個水樽比我,我想食藥..

阿紫見我咁既狀況,冇出聲,比左樽水我。

我離口飲,食藥........

我:比幾分鐘時間我休息下....(我好認真咁講,之後再伏係台面)

大家,個種痛,真係唔係講笑。
個心,唔會痛得好犀利,亦唔係好切切實實既痛。
但係,會好有節奏咁,一下一下拿住拿住咁,令你成身都冇晒力,唔再想做任何野...

阿紫見我咁,繼續冇出聲...直接我好返D既時候...佢終於開口.....

阿紫見到我好似好痛苦咁,伏係台面.....佢第一次見我咁,應該來不及反應吧!
良久,阿紫終於講:(佢語氣明顯唔開心)阿樂,究竟你發生咩事?

我實在無辦法唔講真相:其實我個心一直有D問題....
           耐唔耐就會痛下,拿住拿住咁。

為左舒緩呢種咁壓抑,沉重既氣氛,我裝作無事,開心咁講..
我:不過阿紫你唔駛擔心,
  並唔係你想像中咁嚴重架,
  只要準時食藥就冇問題架啦!  

阿紫聽到我咁講,開始有d激動:頭先你咁辛苦既樣仲可以話唔嚴重咩!!

個一刻,我呆住...我係第一次見阿紫咁激動。
佢既語氣好明顯帶住責意,帶住嚴肅。
但我睇得出,佢咁大既反應,都係因為好擔心我先咁樣。
原來,阿紫比我想像中,仲投放得多感情去我身上.....

當初,我真係冇諗過阿紫既反應,會好似而家咁...
我只係唔想佢會嫌棄我呢個病,唔同我做朋友,先會用呢個藉口....

個一刻,我仲未來得及反應,阿紫:你點解要講大話...
                我最憎人對我講大話架啦!

講完呢句之後,阿紫即刻衝出班房。

係個一刻,因為全部同學都去晒操場流連咁濟,得返我一個係班房...

我一個人,定了神,我究竟怎麼了?
眼晴焦點竟然變得如此模糊......
是藥物影響嗎?




不。
原來是眼淚,把我的視線變得混濁了。
混濁得令我再無法看清前方,無法看清方向。
因為是突如其來的激動,我起初竟分辨不到,原來我開始想喊。
這個身體,好像不再受我控制。
應該是說,我想控制,也控制不了。

個一刻,我說出口:阿紫,對唔住。

心諗:我真係傻,人地都走左,我而家先黎講有咩用....
   沒想到,一個善意既謊言,會落得如此下場。
   唔知道,我仲有冇機會,去解釋?   

班房,變得如此的寂靜
內心,變得如此的空虛

阿紫,你究竟去左邊?

就係阿紫走左無耐,我隱約聽到班房外有腳步聲。
聲音由遠而近,心諗:係咪阿紫返返黎?

沒有留言: